Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Sniper Ghost Warrior 3: rozlehlý herní svět pro odstřelovače

24.11.2016, Jan Vítek, aktualita
Sniper Ghost Warrior 3: rozlehlý herní svět pro odstřelovače
Sniper: Ghost Warrior 3 přijde více než čtyři roky po předchozím dílu, který byl i přes rozporuplné přijetí prodejně úspěšný. Polští vývojáři chtějí, aby třetí díl se jako jejich první hra zařadil mezi AAA tituly a chtějí nabídnout herní svět o ploše 27 km2.
Sniper: Ghost Warrior 3 vyvíjí polské studio CI Games, které samo sobě poslouží i jako vydavatel. Druhý díl přišel na trh v březnu 2013 a do prosince 2014 se prodalo slušných 5,5 milionu kopií a tehdy byl ohlášen vývoj třetího dílu. Ten má nakonec přijít na trh 4. dubna 2017, od nějž nás dělí ještě řada měsíců, a tak není vyloučeno, že tu bude ještě nějaké zdržení. Nicméně hra už na zveřejněném videu z letošního srpna vypadá už celkem dobře a svou grafikou se rozhodně bude moci řadit mezi AAA hry.





Ocitneme se v moderní době v kůži bývalého vojáka US Black Ops Jona Northa, který se bude snažit zabránit propuknutí občanské války v Gruzii a potenciálně i odstartování nové studené války. Kromě kampaně pro jednoho hráče, jež bude trvat asi 35 hodin, bude k dispozici také multiplayer. Server wccftech také moh vyzpovídat Tomase Pruskiho, zkušeného level designera v CI Games, který o hře prozradil více.


Pruski o hře mluví jako o znovuzrození celé série Sniper Ghost Warrior, která by se tak měla zařadit mezi hry nejvyšší kvality, alespoň dle zařazení a ceny na trhu. Její vydání přitom už bylo několikrát odsunuto, a to právě kvůli snaze dosáhnout na vyšší laťku. Hra slibuje otevřený svět bez nahrávacích obrazovek v rámci jedné mapy, ovšem tomu se nevyhneme při přechodu mezi celými mapami a celkově jde o zmíněných 27 kilometrů čtverečných. Hráč bude mít možnost vyslýchat zajaté nepřátele, od nichž získá důležité informace ke své příští misi. Hlavní dějovou linii budeme moci prolétnout během 15 hodin, ale pokud k tomu přibereme veškeré vedlejší úkoly, bude to celkově 35 hodin hraní.

Vývojáři chtějí ocenit ty, kteří si hru koupili v předprodeji a připraví jim exkluzivní obsah, které v době vypuštění na trh nebude k dispozici nikomu jinému. Pak se počítá s potenciálními DLC, ale o tom se zatím nedozvíme nic přesnějšího. Zahrát si budou moci vedle majitelů herních PC také hráči na Xbox One a PlayStation 4, a to v rozlišení 900p@30FPS a 1080p@30FPS, takže PS4 jako obvykle bude těžit ze svého vyššího výkonu. Vývojáři také chtějí hru upravit pro novou PS4 Pro a využít její vysoký výkon, ale je otázka, jak. Každopádně i na PS4 bude k dispozici podpora HDR, stejně jako na PC, kde budeme moci využít sestav s více grafickými kartami (či dvoučipovou kartou), ale z technických důvodů nebude podporováno API DirectX 12.

Zdroj: wccftech