Sniper Ghost Warrior 3: rozlehlý herní svět pro odstřelovače


Ocitneme se v moderní době v kůži bývalého vojáka US Black Ops Jona Northa, který se bude snažit zabránit propuknutí občanské války v Gruzii a potenciálně i odstartování nové studené války. Kromě kampaně pro jednoho hráče, jež bude trvat asi 35 hodin, bude k dispozici také multiplayer. Server wccftech také moh vyzpovídat Tomase Pruskiho, zkušeného level designera v CI Games, který o hře prozradil více.
Pruski o hře mluví jako o znovuzrození celé série Sniper Ghost Warrior, která by se tak měla zařadit mezi hry nejvyšší kvality, alespoň dle zařazení a ceny na trhu. Její vydání přitom už bylo několikrát odsunuto, a to právě kvůli snaze dosáhnout na vyšší laťku. Hra slibuje otevřený svět bez nahrávacích obrazovek v rámci jedné mapy, ovšem tomu se nevyhneme při přechodu mezi celými mapami a celkově jde o zmíněných 27 kilometrů čtverečných. Hráč bude mít možnost vyslýchat zajaté nepřátele, od nichž získá důležité informace ke své příští misi. Hlavní dějovou linii budeme moci prolétnout během 15 hodin, ale pokud k tomu přibereme veškeré vedlejší úkoly, bude to celkově 35 hodin hraní.
Vývojáři chtějí ocenit ty, kteří si hru koupili v předprodeji a připraví jim exkluzivní obsah, které v době vypuštění na trh nebude k dispozici nikomu jinému. Pak se počítá s potenciálními DLC, ale o tom se zatím nedozvíme nic přesnějšího. Zahrát si budou moci vedle majitelů herních PC také hráči na Xbox One a PlayStation 4, a to v rozlišení 900p@30FPS a 1080p@30FPS, takže PS4 jako obvykle bude těžit ze svého vyššího výkonu. Vývojáři také chtějí hru upravit pro novou PS4 Pro a využít její vysoký výkon, ale je otázka, jak. Každopádně i na PS4 bude k dispozici podpora HDR, stejně jako na PC, kde budeme moci využít sestav s více grafickými kartami (či dvoučipovou kartou), ale z technických důvodů nebude podporováno API DirectX 12.
Zdroj: wccftech