Snížení cen Sony PlayStation 3 zvýšilo prodejnost o 135%
25.7.2007, Marek Štelčík, aktualita

Server DailyTech nedávno zveřejnil čísla z průzkumu provedeného analytickou společností NPD Group, který se týkal prodejnosti jednotlivých konzolí. Následně společnost Sony kontaktovala tento server a další média a poskytla své vlastní vnitřní...
Server DailyTech nedávno zveřejnil čísla z průzkumu provedeného analytickou společností NPD Group, který se týkal prodejnosti jednotlivých konzolí. Následně společnost Sony kontaktovala tento server a další média a poskytla své vlastní vnitřní statistiky a data ohledně prodejnosti konzole PlayStation 3. Podle nich se konzole s 60GB diskem po redukci ceny těší opravdu velké oblibě a je vidět, že to byla především cena, která odrazovala od koupě.

Za současnou cenu 499 amerických dolarů, která byla oznámena před dvěma týdny se konzole stala mnohem dostupnější a prodávanější. Prodejnost PS3 totiž vzrostla více než dvojnásobně, konkrétně o 135%. Pokud se zahrnou a sečtou veškeré nabízené herní konzole (včetně PSP), tak to představuje zvýšení prodejnosti o 161%, prodejnost her pak stoupla o 15% a periferních zařízení ke konzolím o 60%. Konzoli s 60GB diskem však čeká v blízké budoucnosti stažení a nahrazení variantou s 80GB diskem.
Zdroj: Dailytech

Za současnou cenu 499 amerických dolarů, která byla oznámena před dvěma týdny se konzole stala mnohem dostupnější a prodávanější. Prodejnost PS3 totiž vzrostla více než dvojnásobně, konkrétně o 135%. Pokud se zahrnou a sečtou veškeré nabízené herní konzole (včetně PSP), tak to představuje zvýšení prodejnosti o 161%, prodejnost her pak stoupla o 15% a periferních zařízení ke konzolím o 60%. Konzoli s 60GB diskem však čeká v blízké budoucnosti stažení a nahrazení variantou s 80GB diskem.
Zdroj: Dailytech