Praha 18.8.2000 – Změna je život, vnímání lidí se mění, firmy se vyvíjí a proto Iomega přichází s novým logem.
Od srpna tohoto roku začala společnost Iomega používat nový logotyp, jenž se od původního liší oblými hranami a barvou. Toto nové logo se bude postupně objevovat na nových produktech i nových přebalech stávajících výrobků Zip, Jaz, CD-RW a Clik!.
Nové logo Iomega zvýrazňuje posun celého směřování společnosti: je přátelštější (má jemnější hrany) a jednodušší (je jednobarevné). Použitý barevný odstín je dle Pantone PMS 193, či ve CMYK definici 91 % M, 65 % Y, 11 % B.

Tisková zpráva
Od srpna tohoto roku začala společnost Iomega používat nový logotyp, jenž se od původního liší oblými hranami a barvou. Toto nové logo se bude postupně objevovat na nových produktech i nových přebalech stávajících výrobků Zip, Jaz, CD-RW a Clik!.
Nové logo Iomega zvýrazňuje posun celého směřování společnosti: je přátelštější (má jemnější hrany) a jednodušší (je jednobarevné). Použitý barevný odstín je dle Pantone PMS 193, či ve CMYK definici 91 % M, 65 % Y, 11 % B.

Tisková zpráva