www.svethardware.cz
>
>

Star Citizen: úžasných 50 minut z verze Alfa 3.0

Star Citizen: úžasných 50 minut z verze Alfa 3.0
, , aktualita
Kolektiv Chrise Robertse vybral na vývoj nové nadějné vesmírné hry Star Citizen již 120 milionů dolarů a nyní se můžeme podívat na výsledek této obrovské sumy finančních prostředků ve více než 50minutovém videu. Je o co stát.
K oblíbeným
reklama
Star Citizen je po spíše neúspěšném No Man's Sky další naděje pro hráče, kteří se chtějí vžít do kůže vesmírného objevitele, obchodníka, horníka či bojovníka, čili v tomto ohledu by mělo jít o konkurenci především pro Elite: Dangerous a navazující DLC. Nově zveřejněné video ukazující záběry přímo ze hry verze Alfa 3.0 přitom vypadá velice nadějně, ale už zpočátku bylo jasné, že Star Citizen by měl být propracovanější titul pro ty, kteří mají přeci jen raději simulátory než arkády. Však za ním stojí Chris Roberts, který už dříve pracoval na slavné sérii Wing Commander, zatímco Hello Games (tvůrci No Man's Sky) do této doby vyrobili jen mobilní hříčky. Navíc je tu ona suma vybraných 120 milionů dolarů z crowdfundingu.





Nová video ukázka byla zveřejněna v německém Kolíně na Gamescomu 2016 a my se můžeme pokochat 52 minutami, které ukazují hru z pohledu první i třetí osoby, vesmírnou akci, přistání na planetě a mnoho dalšího. Vedle toho vypadá hra No Man's Sky prodávaná za plnou cenu AAA titulu jako špatný vtip a stěží obstojí i Elite: Dangerous i s Horizons. Úžasné je především herní prostředí, kde se ukazují planety s rozmanitými strukturami a budovami, které v ničem nepřipomínají těch pár typů lidských staveb, na něž v Elite narazíme. K tomu jsou tady interiéry s grafickým ztvárněním, za které by se nemusely stydět ani moderní 3D akční hry a dobře vypadá i architektura a objekty včetně lidských postav.





Cestování vesmírem je také velmi pěkně ztvárněno včetně warpu, který připomíná filmovou produkci a zážitek je také přistání na planetě, jejíž atmosféra kolem klesající lodi vytvoří ohnivý obal a my můžeme sledovat, jak se loď plynule dostane z vesmíru až na povrch planety, na niž můžeme vystoupit a projít se po ní a pokud snad jsme svou loď špatně zaparkovali, můžeme si ji na dálku přesunout, aby šlo vyskočit na její spuštěnou rampu. To narušuje snad jen postupné načítání detailů, na čemž snad tvůrci ještě zapracují. Když se rozhodneme opět sednout za knipl, stačí k němu v 3D světě doběhnout a zase můžeme naprosto bez přerušení či načítání startovat. Jak to vypadá, půjde o dokonalé propojení simulátorového prostředí a světa, v němž se pohybujeme jen svou postavou.


To platí i pro vesmírné souboje, kde budeme moci přemoženou loď osobně pomocí vesmírného skůtru navštívit a s připravenou zbraní ji doslova vlastníma rukama vyrabovat. Při tom nás v prostředí beztíže budou doprovázet zmrzlé mrtvoly protivníků, anebo ti, kteří ještě žijí a čekají na nás.

Můžeme doufat, že priorita tvůrců bude v tom, aby namísto miliard světů nabídli detailní zpracování a také aby vytvořili fungující prostředí z hlediska herní mechaniky. Tu technickou stránku, jak to vypadá, mají zvládnutou na jedničku. Bohužel jsme se stále nedozvěděli, jak dlouho ještě budeme čekat na finální verzi. Rýsuje se tu totiž zdaleka nejlepší vesmírná hra, která kdy byla vytvořena, však už tato alfa vypadá úžasně, ale finální verzi určitě nemůžeme očekávat v dohledné době. Uvádí se totiž, že až v příštím roce bude na světě betaverze a od té je ještě dlouhá cesta k finální verzi. Vedle toho se ale chystá také jiný AAA titul od těchto tvůrců, a sice Squadron 42 navazující právě na Wing Commander, který by mohl dorazit mnohem dříve a možná už v horizontu měsíců.

Zdroj: YouTube

reklama
Nejnovější články
Umělá inteligence od IBM dokáže predikovat vývoj Parkinsonovy choroby Umělá inteligence od IBM dokáže predikovat vývoj Parkinsonovy choroby
Společnost IBM se pustila do vývoje umělé inteligence, která najde své využití v oblasti zdravotnictví. Tato umělá inteligence totiž slouží pro predikování vývoje Parkinsonovy choroby u pacientů.
Včera, aktualita, Kateřina Hoferková1 komentář
Video: dvounohý robot Cassie uběhl venku 5 kilometrů Video: dvounohý robot Cassie uběhl venku 5 kilometrů
Dvounozí roboti jsou pro inženýry velkou výzvou, protože při jejich pohybu je třeba vyřešit otázku udržení rovnováhy. Tým vyvíjející robota Cassie nyní slaví úspěch, protože jejich bipední stroj zvládl uběhnout pět kilometrů.
Včera, aktualita, Kateřina Hoferková1 komentář
Počítačové čipy a hranice pokroku: kam spěje polovodičový průmysl? Počítačové čipy a hranice pokroku: kam spěje polovodičový průmysl?
Málokdo už řeší to, zda Mooreův zákon stále platí ve své obecně uznávané podobě a jde spíše o to, kam až zajde vývoj ve snaze zmenšovat tranzistory a jaké nové berličky se v něm uplatní. Jaký je tedy výhled? 
Včera, článek, Jan Vítek1 komentář
Alienware neprodává svá PC v některých státech USA kvůli limitům spotřeby Alienware neprodává svá PC v některých státech USA kvůli limitům spotřeby
Alienware je zvláště v USA oblíbená značka herních PC, která patří pod firmu Dell. Nově se na jejích stránkách ovšem objevilo upozornění o tom, že se mnohé desktopy nebudou prodávat v jistých státech kvůli regulacím spotřeby energie. 
29.7.2021, aktualita, Jan Vítek22 komentářů
Hry a 2700X vs. 8700K: jak si vedou přes tři roky stará CPU proti moderním? Hry a 2700X vs. 8700K: jak si vedou přes tři roky stará CPU proti moderním?
Microsoft se chystá v případě systému Windows 11 udělat tlustou čáru za teprve nedávnými procesorovými generacemi a stále platí, že zapovězeno bude vše před 2. generací Ryzenů a 8. generací Core. 
29.7.2021, aktualita, Jan Vítek11 komentářů