Zatímco v Číně již dávají sodíkové baterie do prvních aut. Tady teprve řeší, že se budou v budoucnu vyrábět.
Odpovědět1 0
Tak jim běž místo kritiky v diskuzi s vývojem pomoct, třeba by už je pak též vyráběli... a nebo taky ne. 😉
Odpovědět1 1
Tak s tímto už bych nad hybridem (např. jen s menší spalovací jednotkou pro dobíjení) uvažoval. Kdyby se na baterii dalo ujet aspoň 100 km (lépe 200 km), přes 80 % (ve druhém případě přes 95 %) bych odjel na elektřinu ze zásuvky a odpadly by obavy z požáru v domě. To už bych si takto na první dobrou představit uměl.
Odpovědět2 0
Tak ony moc nehoří ani ty LFP, které už v některých autech jsou (i když ani tam to není 100%).
Odpovědět1 0
Lacne, ekologicke baterie pre ulozsika energie povazujem za dolezitejsie ako tie pre elektricke auta. Elektricke auta nas nespasia a toto nam moze vyaznejsie pomoct.
Odpovědět2 0
Elektromobily = menší potřeba težby ropy (ušetřená energie i ekologie), méně transportu paliv (energie/ekologie), méně rafinace (energie), ... méně brzdění třecími brzdami, méně spalin v ovzduší, ... menší potřeba recyklace vyjetých motorových olejů ...
Odpovědět0 0
To asi nemá být porovnání, ale seznam výhod, ty má nejspíš i parní stroj. Jinak s výhodama souhlasím.
Odpovědět0 0