Tak to auto není zrovna levné, to měla tesla problém tam dá větší eMMC kartu když věděla že tolik logují a stále tu paměť přepisují. A tu samovolnou alceleraci bych moc neviděl, to by byla závažná porucha. Už i běžná auta mají spřažené potenciometry v pedálu akcelerace, tak přesně ví co se s pedálem děje.
Odpovědět0 0
No vyzera to tak, ze nevedela.
V priade Tesly verim vsetkemu, lebo je tam kopec SW, autonomie, inteligenice,... a chybycka sa mohla vloudit. Moze sa to diat len za urcitych specifickych podmienok a testy to nemuseli odhalit.
Odpovědět2 0
Nevěděli, prakticky nemohli vědět. Po obavách, že SSD mají omezené počty přepisů se objevilo XY testů, dokazujících že takový problém neexistuje. Tak tam osadili "přiměřeně velký" čip a poslali to do prodeje.
PS: a také je docela otázkou, pro jaký systém to navrhovali a jaký se tam nakonec nahrával. Jestli náhodou PAK někoho nenapadlo tam přidat další mapy a pár aplikací a tím pádem se prostor na přepisování brutálně zmenšil. Případně, jestli neproběhla nějaká aktualizace, přesně s tímhle efektem atd. (ale je fakt, že v autě za TYHLE prachy bych čekal nějaký trochu větší čip. Už čistě proto, že auto bude uživatel používat roky a systém i aplikace zcela určitě projdou nějakými aktualizacemi)
Odpovědět2 0
Jenže u SSD není problém jenom počet přepisů, stává se že to odejde i z jiných příčin. Mohli tam dát ale třeba víc těch modulů (aby to fungovalo dál i když něco odejde) s možností to průběžně vyměňovat.
Odpovědět0 0
Jasně, kdyby trochu mysleli, dají tam něco vyměnitelného. Ne připájený čip.
Odpovědět0 0
ale oni mysleli, na co dát do tak drahého auta vyměnitelný paměťový čip do infotainmentu. Když si můžeme říct za jeho opravu 50k
Odpovědět0 0
To je sice možnost, ale kolik stojí poškození reputace firmy kvůli takovým věcem? Pokud to teda zákazníci budou při výběru nějak zohledňovat, spíš ne. Ještě je možnost, že v USA je pak někdo zažaluje, že nemohl auto používat, něco vysoudí a pak to vyřeší nějak lépe.
Odpovědět0 0