reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od thegrid
A dostává se také za odevzdané lipo baterie nějaká provize u nás jako u olovnenych? Jestli to motivuje recyklovat.
Odpovědět0  0
Na revoluce jsem přestal věřit. Zatím vše co přišlo, přišlo velmi pomalu. Alespoň v dostupné podobě. Mobily, baterie, elektromobily, elektrárny atd.
Odpovědět0  0
Ono je otázka zda se v blenderu jen modeluje pár trianglu nebo renderuje pres CPU. Tohle může být dost zavádějící článek.
Odpovědět0  2
Pro Intel proc je nutné pouštět klimu? Omg
Odpovědět2  0
Limit 4 kW prý :D To bral každý před pár lety s nadsázkou. A je to tu. Mimochodem to nezvládá ani běžný jistič s 16A. AMD bude mít zdarma chladič a Intel 3 fáz. zasuvku. Posledni Intel doma bylo core2duo.
Odpovědět3  0
Ale jo koupil bych si ten honor kdyby byl za 20 a ne 50 tis. Vypada už smysluplně ­(tenký­). Ale zas nemá bezdr. nabijeni. Na tohle se musí vyvinout speciální součástky které jsou teď drahé a stejně nedokonale. Jinak to vypada uzasne mit tablet. Ale jestli si Samsung myslí ze chci takovou nudli tak to ne. Chci více širší. Na nudli se nedá dosáhnout. Displeje vypadaji fakt fujky naomak po letech skla. Tohle je taky cesta zpět. Je to plastová folie a ne sklo ­- což.dava smysl ale kazí pocit premiovosti za ty peníze. A v neposlední řadě by člověk cekal ze bude mit vetsi úhlopříčku na videa. Ta bude vždy stejná po rozevření.
Odpovědět0  0
Tak je to pořád umělé omezení. Uvidíme co na to řekne EU.
Odpovědět0  1
Aha, a proč tahle politika neni u Windows nebo Linuxu? Takhle se prostě pohřbívají uměle staré funkční aplikace. Je jasné, že je vývojáři nebudou aktualizovat třeba 10 let.
Odpovědět3  1
Mně se třeba vůbec nelíbil že mi Google zakázal instalovat starší aplikace. Mám nejnovější android 14 a nemůžu instalovat nic staršího. Ani to nelze vyhledat na Google play. Ani to nelze instalovat ručně přes instalátor. Mám tak zakoupené aplikace ale google mě uměle omezuje. Bezpecnost je nesmysl. Aplikace byla léta na google store a nemá žádné oprávnění.
Odpovědět2  1
Tak očekávám automobil o 100tis dražší než spalovak a ne dvojnásobně jak si tu automobilky chtějí už 10 let přidávat vyšší marži než měli když vycítili příležitost. A vzhledem k tomu že nemusí vyvíjet drahý motor tak by se to mělo spíš srovnat. Ale to je asi vlhký sen.
Odpovědět4  0
Mám Gen 2 v S23 a dokáže se pěkně rychle zahřát na malé ploše. Jinak výkon na rozdávání.
Odpovědět0  0
Oculus 2 hmotnost 320g. Včetně baterie. A to už mi přišlo dost. Apple se vrací do 90. let.
Odpovědět2  0
To by mohli mít příští vlajky nulové rámečky. Ale furt mají. Chápu že to spousta lidí považuje za blbost ale speje to k větší využitelné ploše
Odpovědět0  0
O takovém objedvu jsem četl před 15 ti lety myslím od Toshiby nebo koho.
Odpovědět2  0
Jak je to s kompatibilitu steam desku? Nemám zkušenosi, na mě jsou to zatím extrémně těžké zařízení. Jsem zvyklý na gameboy z dětství.
Odpovědět0  0
V jeskyni to mit signal nebude nikdy ale obecně antény se hodně zlepšují. Ono to může prostě pomoci na spousty mist kde byl nutný satelitní telefon. Tak třeba na horách, někde na moři. I když bude stačit vejít někde mimo zastínění tak je to velký pokrok. Uz jen to ze se odešlou souřadnice GPS tak se může zachránit spousta životů.
Odpovědět1  1
Mne by zajimalo ktereho blbouna napadlo rychle prepravovat náklad. Chápu že z těch obřích investic chtěli alespoň neco zachránit. Ale tak blbý nápad... Zrovna náklad vždy snese nějaké zdržení. Je to přesný opak toho co je na dráze. Možná tak doprava orgánů na transplantaci, ale ta to asi nezaplatí.
Odpovědět2  0
Tak tohle se USA moc nepovedlo. Číňani nejsou Rusové.
Odpovědět4  1
Takže to tváří ekologicky ale je to ekol. katastrofa.
Odpovědět0  1
"Gemini pracuje s napětím 748 W­"
To jistě nepracuje. Jinak jak je možné, ze baterie nemá anodu. Kam tedy cestují od katody elektrony?
Odpovědět0  0
Proc by Dacia nemohla vyrobit elektro Logan za dejme tomu 550tis? Lidi by ji utrhali ruce. Misto toho vyroba podprůměrný spring. Docela by se mohli vejít pri tech cenách.

A dalsi vec co me napada, proc se ty lipo baterie nepouzivaji uz treba na starty beznych aut. Proudove by to mohly dat. Cenove by 100Wh baterka při 12V ­(3S­) mohla byt stejně a mnohem menší.
Odpovědět0  0
"Snapdragon 8 Gen 3 sice dosáhl zdaleka nejvyššího skóre 69,3 bodu­"

Takze 2.44*69.3 = 169W. Slušná spotřeba. Nebo je zavádějící bod a nějaký jiny bod. Coz ale nevysvětlujete.
Odpovědět0  0
Alespoň je konkurencí proč SD. Teď celkem žádnou neměl na droidech.
Odpovědět0  0
"Snapdragon 8 Gen 3 spotřebu 2,44 W na výkonnostní bod­"
Kolik ze to má bodů celkem? Kolik ze to žere celkem?
Odpovědět1  0
Samsung je taky šnek. Asi po tom co jim bouchaly baterky se bojí.
Odpovědět0  0
Tak otazka zda video bezelo pres hw kodeky ci cpu. Take video pres vnitřní paměť nebude zrovna běžná spotreba průměrného spotřebitele. Dnes se hodne streamuje pres YT a tam bude zalezet na spotřebě modemu.
Odpovědět0  0
Důležitý je výkon na watt. Tedy efektivita. Stejna jako ve vsem jiném.
Odpovědět1  0
Ale ono to neni o číslu Unrealu ale použitých podnástrojích v něm případne využití Lumenu a tak. Takže můžete jet na 5tce ale bude to to samé ze 4ky. Včetně modelů, textur grafiky. Veškeré optimalizace. Je to jen nástroj ale to co je výsledkem je v rukou vývojářů. Prostě vývoj hry trvá roky.
Odpovědět1  0
Vozovka vypada dost genericky. Neni tam žádná nedokonalost.
Odpovědět0  0
Nákladné to bude jak supravodič. Ten se zase musi ochlazovat.
Odpovědět0  1
A HW šifrování tedy u SSD nezere vykon nikdy? Co nove velmy rychlé SSD? Pripadne HW znamena to nastavené v biosu?
Odpovědět0  0
+ tam bývají skryté kapacity navic ne?, případně auto nevyužívá vsechnu ale ze zbylých nahrazuje vadné segmenty jak SSD disk?
Odpovědět0  0
Me by zajímala jak je to s tvrdostí baterie po takové době. Osobne modelarim a tam po par letech v teple je baterie dost měkká. Tzn ze u krivky vybijeni rychle klesá výše napětí místo aby si držela nějakou hladinu a tim ztrácí výkon. Asi se to dá stabilizovat ale předpokládám ze problém po 15­-20ti letech nebude jen kapacita ale třeba i snížený výkon. Stejně je to rozporuplné taková doba životnosti baterie když u olověných je to max cca 7 let. Přičemž se mezitim maji delat profylaxe ­(zkoušky třeba vnitřního odporu­). Dokaze tohle auto samo odhalit ­- jednotlivé vadné články a třeba je odpojit?
Odpovědět1  0
Ok pravdu mate spíš vy s 50% ale i to je číslo obrovské a postavit elektrárnu je běh na dlouhou trať. Meli by se tedy zacit stavět teď v ČR předpokládám. Když už to ma byt zelené a stabilní tak potřebujeme další bloky jaderek. A ty se staví velmi velmi dlouho. A to ne jen na náhradu starých uhelek ale právě s předpokladem větší spotřeby. Obávám se ze z vyvozce el. do pár let budeme dovozci.
Odpovědět1  0
A co udělat formát mobilu? Hard reset? Tohle pomůže vždy takže vylučovací metodou to aktualizaci nebude. Jinak já u poco f1 ani po pěti letech problém nevidím. Koupil jsem si mobil s nejlepším procesorem na trhu tak měl rezervu. Co ale cítím vždy zhoršení fotoaparátu. Ale nevím zda to je reálné nebo se posouva laťka okolo mě tak ten rozdíl v kvalitě je obrovský.
Odpovědět0  0
Co tak zkusit hard reset než ho budeš vyhazovat. Zrovna na tenhle web píšou analfabeti.
Odpovědět1  0
Což teda musi vest k velkým ztrátám.
Odpovědět0  0
Může mi někdo objasnit jak probíhá ­(by měla probíhat­) akumulace takoveho množství energie na straně ­"pump­" nekde na dálnici kde bude třeba rychle předat velkému množství aut rychle velké výkony? Předpokládám ze bude třeba nejaky superkapacitor na vykryti špiček v případě ze přijede spousty elektroaut.
Odpovědět0  0
Tady prší týden. Jestli to je narážka na Araby tak tu všichni ve ctvrti mluví rusky.
Odpovědět2  0
Vypnul jsem si na mobilu blokovac reklam a vse je rozbitý. Reklamy rozpadany. Peosim opravte na mobilní firefox.
Odpovědět0  0
Tyhle zóny jsou naoko dost rušivé. Rozlišení stmívání jak kdyby bylo matricí 15x15. Dela to hrozny bloom okolo kontrastních objektu v obraze. Furt cekam na microled v mainstreamu a nic.
Odpovědět0  0
Ano jsou tu jisté vlašťovky ale uvest auto za 860 tis je chytání za slovo. Prostě tu není moc konkurence ­- náhrada té střední třídy v elektrice obecně.
Odpovědět0  0
Nejak nechapu proc tam přecházet. Dalsi produkt ve vlastnictví cukrkandle. Az se tam navali lidi tam tam bude jedna reklama vedle druhé.
Odpovědět1  0
Tak už těším na el auta v ceně dnešní střední třídy. Ale nějak se do toho nechce ani Číňanům. Sice importují a staví v EU ale pochybuji že zlevní pod 900tis.
Odpovědět2  0
3 kone to ma snad jak fichtl co bude mit tak 55kg ­(odhaduji vše­). Jak to chce uvést 2 lidi do kopce? Fakt impotentní autíčko.
Odpovědět2  1
Ze je nevyrabis ty kdyz je to dávno objevené a lehké vyrobit. Byl bys milionář. Nebo myslíš že by to někdo jiný neudělal a nezbohatnul?
Odpovědět4  1
Ale to nam už unie nedovolí koupit si bez tohohle. Neco snad smysl mít může ale varovat pred narazen zezadu, k cemu mi to je.
Odpovědět2  2
Tomu oleji mela blíž má stará dobra Jawa třinda. Pěkne to za ní vonělo.
Odpovědět0  0
Do tohoto když to napálí elektroSUV s 2.5 T tak to možná ani nezaznamená a z tohohle micra zbude knoflíková baterie.
Odpovědět3  0
A proc poznam 60 a mnohem vice hz kdyz nekdo opakuje ty lzi ze vyssi rozliseni a hzcoko nevidi.
Odpovědět0  0
Zatím to vypadá, že technicky není problém, aby to v budoucnu dávaly elektroauta opravdu smysl co se týče dojezdu a s tím související hmotnosti. Ale ta auta jsou pořád dost drahá pro masy. Možná když někdo vypustí voloviny typu display přes celou palubku a tím snížením hmotnosti ubude i potřebného materiálu tak z toho vyleze použitelné auto. Ale jsem zvědav zda taky vyrobí kombík pro Čechy. A také mě napadá zda by se na stk neměla nějak testovat kvalita těch baterií. Ale to asi půjde i nějakým self testem. Zatím je tu prostě moc ale a překážek.
Odpovědět1  3
Ty výkony jsou takové že by je slušný člověk neměl využívat na 100% furt.
Odpovědět2  1
Respektivě všechny nové to dělají. Takže v byt. domě se 100 byty co jsem je 2,4Ghz nepoužitelné absolutně.
Odpovědět0  0
Nejlepší wifi je ethernet. Sice jsme si zvykli všechno mít bezdrátové, ale spíše jde o periferie. Spolehlivé připojení k internetu v bytovém domě jedině po drátu. 5ghz jen v daném pokoji vysílače a 2.4 už vůbec.
Odpovědět3  0
Tak ony ty solary logicky zas tolik rozpalene nebudou když přeměňují nejakou energii na elektřinu. Druhá vec ze je to ohyzdné. Kdyby radsi misto 1000 těchto hnusů postavili jednu stabilní jaderku.
Odpovědět3  1
Také by se daly ty packy udelat odhazovaci. Samozřejmě jen někde nad mořem nebo horami. Je jich více tak by nějaké nouzové zůstaly. Zatím tyhle letadla asi maji šanci jen na krátké vzdálenosti.
Odpovědět0  1
Z jakého důvodu jsou ty ceny tak přemrštěné? Jsou to jina auta? Musi splnovat vyssi standarty? Nebo v Číně neplatí daň? Nebo se dat plati jak v cine tak navic v evrope? Nebo tolik stoji dovoz?
Odpovědět3  0
Spotřeba mi přijde ještě dost při zemi. Vzhledem k tomu že tolik mi žere v notebooku jen dedik. grafika. Uchladit to pak neni lehké. Je to fuňák. Lepší s podložkou.
Odpovědět0  0
"90 % kapcity po 1000 nabíjecích cyklech­"
-to bych chtěl vidět, pokud ano, tak je to obdivuhodné, obecně mi jde obyč lipolka v mobilu po roce na cca 75­-80% kapacity a pak drží léta ­(další 3­-4 roky)
Odpovědět0  0
Aha Apple dostal myslenku ­(nerikam spatnou­) po 10 letech se hnani za vykonem tak je najednou král.
Odpovědět1  1
Nj autor článku je více než nadšený do elektroaut. Ale alespoň se člověk dozví neco jiného než o PC.
Odpovědět3  3
Jen aby někteří nebyli zabanováni neoprávněně. Mě se to treba stalo u PayPal a je to fakt zoufalost. Nemožnost odvolání. Což jsem zkoušel ale neustále s vámi komunikují jen automatické odpovědi. Tím neříkám že je správný nechat někoho podvádět v čemkoli. Ale nekdo má v něčem obrovský byznys ale už ho nezajímá v podstatě možnost reklamace.
Odpovědět2  3
To měli zavést ruským leteckým společnostem, po tom co si bratrsky vypůjčili letadla natrvalo by letadlo samo odletelo leasingovce.
Odpovědět6  3
Co si o tom myslím já? Že to víno z révy vysazené u panelů bude pěkně trpké.
Odpovědět1  4
Jeden efekt to mit bude, tarify českých opů budou při této rychlosti vypadat ještě smešněji.
Odpovědět1  0
To je bohužel největší neštěstí elektroaut. Jediné cenově jakš takš lidově snesitelné e­-auto dělá dacia. Ale to by za tu cenu nesměl být totální výsměch. Je to mini autíčko a mizernými vlastnostmi ­(dojezd­). Velký kombik? Ani náhodou. A pak proč se ta auta neprodávají.
Odpovědět2  1
Já tedy nikde 50% nezmínil, to zas taháte čísla vy. A máte pravdu, že mi také 1,7 diesel žere více v zimě. Ale spíše na kratší úseky. Na delších se to smaže. A hlavně tu nejde ani tak o platbu ale dojezd. Zatímco si diesel doleju za 2min a zaplatím za další 3, budete dobíjet těch jen 26,567% ­(abychom vycházeli z čistého průměru dle vašich exaktních numer­), pěknou řádku desítek minut ­(či hodinu­) abyste dojel delší trasu třeba na lyže. Pakliže chcete využít rychlonabíjení tak ale už do toho vstupuje výrazně vyšší cena. Reálně budete mít ale dojezd o dalších 20% menší. Protože se budete klepat, aby vám nedošla šťáva. Nebudete jezdit nadoraz jak to lze u spalováku. Takže jsme někde na těch vašich 50% co jste zmínil poprvé vy. Tohle se samozřejmě může smazat časem spolu s lepším pokrytím nabíjecích sítí.
Odpovědět1  0
Já mluvím o autu jako takovém ze bude předražené vůči spalovacímu. A dojezd o 30% menší je jako ok? Záleží záleží záleží, u spalovaku neřeším, nebojím se a jedu. Až bude ten dojezd třeba 800km tak pak mi nebude vadit ze jde v zime 30% dolů protože dojedu i těch 500, snad. Ale u auta za min milion nechci řešit zda jakoze dojedu na chatu nebo si musim vzit dovolenou na zpáteční cestu.
Odpovědět1  4
150kg baterie vaute by byla už fajn. Jenže furt jsou to teorie. Furt to bude predrazeny. Furt to bude polovicni dojezd v zime.
Odpovědět4  5
Poslední update nvidia ovladačů mi zvedl fps ze 34 na 40. Pořád ale nic moc ­- velká špatná. Hlavně třeba časté pády hry !?!
Odpovědět0  0
Zákazníka si to asi nejde ­(zřejmě od střední třídy výš, žena, druhé auto v rodině, někdo s domem ­- v byte bude problém nabit­). Ale zajet v zime za město bude jak ruska ruleta.
Odpovědět1  0
Není moc osekaná. Zatím jsem neměl a ničím problém. Kor 7 let stará hra. Ono je to o optimalizaci. Dělám ve vývoji her tak vidím jaký je rozdíl neco graficky optimalizovat anebo si nedat žádnou práci.
Odpovědět1  1
Čekal jsem na RT že si to na mobilni 3060 zahraju znovu na 1440 rozlišení a ono ne. Stíhá to na cca 30 fps. Podpora DLSS jen nějaká okolo AA ale ne generování snímků. Takže dokud nebude plná podpora DLSS tak je to nic moc hratelné.
Odpovědět0  0
Ano mas pravdu ale to nikoho nezajímá
Odpovědět0  0
Neřekl bych že je to tak černobílé. I když tohle na busu je celkem kničemu. Ale obnovitelná energetika se zatím neobejde bez konvenčních zdrojů na vykrytí nerovnoměrného výkonu. Taková biomasa ale může fungovat stabilně dokud bude odpad. Což při nějaké katastrofě ­(sopka ­- 3 roky bez slun. světla­) také nemůsí platit.
Odpovědět0  0
Ať si jen čím chce když mu to někdo platí. Ale můj respekt ­(a nejsem sám­) nezíská. Nemám nic proti podcastum. Ale prostě nedokážu pochopit že nekoho baví poslouchat ty kydy třeba když takový týpek hraje hodiny hru. Nadruhou stranu bych obdobne nevydržel ani nějaké Televariete našich rodičů.
Odpovědět2  1
Neměla tato informace být v brávíčku?
Odpovědět1  1
Stejný argument jsem slyšel před 8mi lety na 4k TV. K čemu.
Odpovědět0  0
Ale ono to zřejmě má bezdrátové použití. Vždyť to mají i oculusy které generují obraz z vestavěné grafiky. Mimoto nabízí přes wifi i pc grafiku. Například takový half life alyx i vypadá velmi dobře.
Odpovědět0  0
Na takový tvar lodi si nelze přišpendlit ledajakou stěžeň. Předpokládám že tvar koresponduje s lodí. A 10% nakonec nemusí být vůbec málo. Alespoň se snaží.
Odpovědět3  0
Slyšel, ale tady by byla výhoda cena, takže by to mohla direktivně nařídit EU, místo toho se i hybrid zakáže.
Odpovědět0  0
Tohle by mi i davalo smysl v autě jako doplněk spalovaku, kdyby to nezvyšovalo příliš cenu a dojezd by stacil po meste 30km dejme tomu. Tam by se poposouvalo elektricky, nemusely by byt extra silne pripojky. A za mestem kdyz potrebujes zapnes spalovak. Ale misto toho aby se to vzalo za spravny konec tak rekneme vsechen vyvoj za 100let byl špatně.
Odpovědět0  3
Dik za minusy. Jen ze Oculus to umi.
Odpovědět0  0
Chape někdo nějaké vrstvy v baterii? Takže by bylo dobré spíš vysvětlit další rozdíly ­(drahé kovy atd.)
Odpovědět0  0
Co misto kabelu streamovat obrat z pc pres wifi?
Odpovědět1  2
Ví někdo kam to při současné výšce vrstvy může růst do únosné výšky pouzdra, případně není problém už zahřívání?
Odpovědět0  0
Kdyby se radeji zaměřili na rozliseni, jas a uhel pohledu. To je pro me mnohem důležitější. A ne, opravdu fullhd mnohdy nestačí ani na 15­". Třeba u práce s grafikou a nebo u tech her. Nevim proc neni standard 2K
Odpovědět0  0
Tohle už mělo být dávno. Windows jen dohání co je na mobilu už 10 let. Ale stejně to zkopírujte blbě. Viz oznamovací roletka co jsem v životě nepoužil a na mobilu furt. A ty faily co si sebou nese z dávných let, tech ani nemá snahu se zbavit ­(všudypřítomná schizofrenie­). Třeba blbá instalace nebo aktualizace programů je oproti repozitáři Linuxu prisernost. A největší vtip ze 11 jsou nové když si tohle všechno nesou sebou.
Odpovědět0  0
Jo 500, 1000, to jen hezká idealizace. Možná špičková auta po rovině bez zapnutého topení v zime a bez klimy v létě. A nedej bože na dálnici jet alespoň 120. Realita je trochu jiná. A jinak co třeba amortizace těmi cykly? Ono 2$ jsou hezká vec ale při ceně te baterie to ve finále může taky vyjít docela draho. Protože se baterie opotřebovává.
Odpovědět1  0
Teda jestli lidstvo vymře a nějací emzaci objeví naší hudebni archu, tak se jim při poslechu Evy a Vaška zkroutí všechna tykadla.
Odpovědět1  0
100 let za androidem. Stejně jako ta info roletka, která snad ani neumí seskupovat maily, takže musím odmazat 100 zpráv abych viděl neco jineho. Ani nevím kdy jsem to u widlí použil.
Odpovědět0  0
Jen nevím pro co je ideální to triko. Možná brazilský karneval.
Odpovědět0  0
Koukám ze historie se opakuje. Nekdy pred 10ti lety jsem mel HTC EVO 3D. Super mobil ale nic nevydržel.
Odpovědět0  0
Děkuji konečně za formátovací pro mobily. Troufnu si rypnout ze v roce 22 je trochu pozdě ale přeci.
Odpovědět0  0
Ten launcher byl odpad. Neustale vnucoval stahovani aktualizace bez možnosti preskoceni. Takze misto hrani dooma js cekal
Odpovědět1  0
Ten roudmap me taha za uši. Taky by jste napsali ortomap?
Odpovědět0  0
Ten kabel ale hrozne tahá. Tim zhoršuje dále komfort. Aby byl kabel pri min 2m kvalitni musi byt tlusty = těžký. Nesouhlasím tedy. Reseni bude az budou brýle lehké neco jako v tom sci­-fi obrázku ve clanku. Zatim jsou to bedny na hlave.
Odpovědět0  0
Ten Quest 2 se da napojit na pc pomocí Airlink. Coz dava asi nejvyšší možnost konfortu vs grafiky.
Mit to propojene kabelem je hrozny. A jinak pro VR mi opravdu ta mobilni grafika stačí. Vždyť i gameboy byla zábava. Jde o to vtáhnutí do prostředí. Ten výkon aby baterka utáhla lepsi grafiku tam bude za par let. Mozna by to i nejake usporne APU od AMD davalo nyní ­(pc hry na baterku­). Ale hold to bude stát celken jako notebook. Min 25 tis.
Co me tedy nejvic vadi na questu2 ­- nepohodli. S tou baterkou je to těžké. Styčné plochy s tváří nepohodlné. Polstrování by si zasloužilo zlepšení. A takenucene propojení s FB muze nekomu vadit.
Odpovědět0  0
Vy máte zase tu svoji pravdu. Samozřejmě se to dá řešit pomocí zákona a budete kriminálník vy ­(pokud těžíte­).
Odpovědět0  1