reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
14.3.2019, Jan Vítek, aktualita
Tom Clancy's The Division 2 od Ubisoftu přichází na trh už zítra a my si nyní můžeme připomenout, jaké jsou hardwarové požadavky pro hraní v rozlišeních 1080p, 1440p a 4K. Vedle toho je tu také nový trailer.
Jardadoma (1502) | 15.3.201910:40
Asi jsem divnej, ale mám radši hry s příběhem. Klidně i s partou řízenou AI. Něco jako Dragon Age nebo Mass Effect. Prostě něco s příběhem a obsahem. Je hezké, že se jednička Division prezentovala zajímavým ingame filmečkem, ale kolik takových zajímavých akcí prožije skutečný hráč?
Odpovědět0  0
komplikator (640) | 14.3.201920:31
"Někdo by se mohl podivovat nad tím, že je v těchto požadavcích dáván Radeon VII na úroveň GeForce RTX 2080 Ti, ale počkejme si na výsledky testů. Jinak je ale Radeon VII samozřejmě spíše konkurence pro RTX 2080. ­"

Problém je že AMD nemá nic lepšího a v 4k se s tou hrou bude hodně prát i RTX2080Ti, RadeonVII je reálně ok na 1440p,


"Pro 60 FPS a vyšší detaily to bude chtít silnější procesor a především grafiku úrovně Radeonu RX 480 a GeForce GTX 970 se 4 GB paměti. Na dnešní dobu tak jde o vcelku standardní požadavky.­"

GTX1080 ve FHD v jenom HIGH detailech má relativně časté propady, někdy to běží 80­-100FPS, někdy to běží 50­-60FPS, leckdy to lagne dost zásadně kdy se to de facto na půl sekundy­/sekundu zastaví, takže Těch 60FPS je dost optimistických.


Jinak hra se hraje už od 11. 3. ­- pro vybrané novináře­/streamery, plus od 11. 3. odpoledne našeho času, kdy v Austrálii už bylo 12. 3. byla hra hratelná pro širokou veřejnost v early accessu pro lidi s gold a ultimate edicemi.


Hra je technicky zatím dost bídná, ale obsahově je dvojka přesně to co chtěli lidi v jedničce, spousta různých aktivit, co bylo v jedničce jako side mission je random open world událost ­(rozsahem­), side mise dvojky jsou na úrovni story misí v jedničce, každá je unikátní, story mise jsou pak delší, strongholdy, jsou pak na úrovní incursions z jedničky... to tu pak máme invaded mise, systém bounty, 50 open world bossů ­(jednička měla 15­), klanové aktivity... vypadá to sice ­"stejně­" ale je to naprosto jiná hra. Smysl pro detail který byl už v jedničce je tady postavený ještě na vyšší level. Někdy se nestačím divit co vývojáři do té hry všechno dali
Odpovědět0  3
stapor (33) | 15.3.20198:01
Můžeš prosím trochu rozvést, co přesně je technicky bídné ? Možná jsem něco přehlédl, ale v betě jsem nezaznamenal sebemenší technický problém ?
Odpovědět3  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.