reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Uni
Nechápu. Hlásí AI PC a přitom tam dají slabší Intel verzi proti AMD 🤷‍♂️🤦🏼‍♂️
Odpovědět1  0
Nevím tedy, kolika lidem řekne jakási Ecosia, ale na výběr je i domácí a nám jistě blíží Seznam, redakce 😉😄
Odpovědět1  0
Zajímavé. Nicméně má to jednu obrovskou trhlinu
Přes dost brutální mediální masáž o ­"Apple se vzteká­" je DMA primárně o Google.....
Odpovědět1  0
Tak... logicky. Základní bezpečnostní prvek.
Odpovědět3  0
To se mi nějak nezdá. Skoro bych řekl, že je vcelku běžné, že je vše pájené. Min u ultrabooků...
Odpovědět1  4
On má tento koncept pouze Apple? 🤔
Odpovědět0  4
Samozřejmě.
Téma je, proč spojovat cenu HW s četnostií uživání, jak jsi učinil 😉
Odpovědět0  0
Ne, pointu jsi měl v čistě téma gamingu.... Ty se nevyznáš ve vlastních komentářích 🤷‍♂️🤦🏼‍♂️
Odpovědět0  0
Jistě. Denně mě živí laptop, pravidelně baví a relaxuje high­-end herní rig.
Co nám mělo být sděleného? Že mám pravovat, opotřebovávat a omezovat se v pohybu drahým desktopem? Proč? 🙂
Odpovědět0  0
Od kdy jsou drahé hračky ­(auto, motorka, hodinky, herní rig...­) nás denní užívání? 😀
Odpovědět0  0
No, naštěstí je téma Apple a obecně životnost OLED, než nějaké tvé dojmy a impertinence 🙂
Odpovědět0  0
Samozřejmě, že ten obsah je dle dominantního užívání 😀 Někdo tam má vypálenou klávesnici, někdo search z home screen, někdo UI navigace....
Odpovědět0  0
Za 2­-3 roky je vypálený OLED. Za rok je poškozený POLED :)
Odpovědět2  1
Dá se souhlasit. Životnost nicméně je problém.
Odpovědět2  0
Motorola ­(usa­) nedělá telefony už min. dekádu.
Motorola Mobility ­(ta dělá­) = Lenovo ­(cina­).
Odpovědět0  0
J, aneb babysitting. Ale téma je dost složité a komplexní.
Odpovědět0  0
4070 letos vychcípá, ne?
Odpovědět0  0
AMD má upscaler i frame generation.
Jen se tomu říká FSR.
Ty jsi hodně mimo téma technologií, co?
Odpovědět8  0
Na tom není nic umělého, technologie zkrátka stárnou. A jejich údržba se tím prodražuje.
Odpovědět0  1
MS ­- Windows, jedna z výhod a zároveň prokletí je držení zpětné kompatibility x86 světa. Nicméně ano, je taková politika i u Windows. Už asi nikdo z vývojářů nepodporuje Windows 7 apod. vykopávky. Min. na spotřebitelském trhu.
Odpovědět1  3
Zdroj problému nebo Google, ale daný vývojář, který neaktualizuje aplikaci, aby byla kompatibilní, ať technický nebo podmínkami.
Neaktualizuj systém a zůstaň zaseklý v zastaralých verzích systému a aplikací 🤷‍♂️
Pak zase budeš ale zase brečet, že to nevidí na data ze služeb...🤦‍♂️

😂
Odpovědět1  3
Nokia nikdy nedělala telefony s Androidem. Měli pokus s Windows Phone, pak už nic.
Odpovědět0  1
Nemohli psát klienty na Google služby, když k tomu Google neposkytuje API 🤨
Tuhle konkurenci si Google holt do rybníčku nepustilo a MS brzo vzdal pokusu o získávání podílu na trhu, aby ho Google pak musel akceptovat.
Odpovědět0  0
Přesně. To už byl ­"úspěšnější­" NokiaX. Toto pisatel dost přepálil 😀
Windows Mobile byl velmi úspěšný, aplikací byly tuny, jen v té době ještě nebyly platformní story, tak se nakupovalo a stahovalo všude možně.
A byly pěkně drahé, s tím Apple také rychle zatočil 🙂
Odpovědět0  0
Mám pocit, že se píše, že situace s EPYC se mění 2x rychleji, než byly odhady :)
Odpovědět0  0
První problém, nové karty nikde, jen refresh současné h generace.
Druhý problém, posun cen je vidět méně kosmetický. To klidně spolkne oslabení koruny.
Třetí problém? GTA VI pro PC ještě nebylo ano oznámené 🙂
Odpovědět0  0
To se snadno změní a mění. S rostoucí silou AMD v superpočítačích spolu s GPU a akcelerátory se samozřejmě přesouvá i SW podpora.
Za to ale může Intel 🙂
Odpovědět1  0
Takhle na sklonku podory W10 u MS 😀
Odpovědět0  0
Pointa je spíše v tom, že do iPhone apod. Čínská vláda nevidí dostatečně, takže tě nemohou adekvátně odměňovat do rudé knížky Hodný občan.
Odpovědět7  1
I přes užití Hello je přihlášení do systému přes heslo, ne? Hello slouží jen k identifikaci zadavatele hesla.
Odpovědět0  0
No SSD, eMMC.
Ne, uvolňování RAM se neděje swapováním na úložiště.
Odprosti se od světa PC 😉
Odpovědět1  0
Já to mám na stole, aby na něj nikdo nesedl, už asi 20 let. 🤷‍♂️😆
Odpovědět0  0
Nová verze Androidu je co rok. Od začátku.
Aktualizační politika jednotlivých výrobců ­- už chápu, že by na to orgány vytvořily tlak. Dost složité téma. V podstatě to musí vyřešit trh, nekupovat šlačky je asi nejúčinnější.
Bezpečnostní zaplaty jsou vydávány každý měsíc. Ale upřímně nevím, jak hluboko do starých verzí OS. Apple to dělá i 7 let. Google potažmo třeba takové Lenovo nebo LG ­(ha ha­) ? 🤷‍♂️
Odpovědět0  0
Úkol RAM je... být sežrána. Takže to děláš úplně zbytečně, ba naopak, zhoršuješ stav. Dnešní OS mají samozřejmě kvalitní správu paměti, však se to ladí dekádu...
Lagování jde na vrub hrubému výkonu, nikoli vytížení RAM.

Boha, co to tu plácáš za nesmysly a uvádíš lidi v omyl?
Odpovědět2  1
MMS... you made my day, bro THX ROFL
Odpovědět0  1
Šlačky za 5k se ani nefasují v práci....
Odpovědět0  1
Nevím. Asi deset let jedu ve vibracích...🤷‍♂️
Odpovědět1  0
To není zkreslení, ale stav platformy.
Odpovědět0  4
Apple updatuje 5 let staré telefony, Google zařezává 6 let staré verze.
Co proboha by EK měla řešit??? Soudnost, 5­-7 let starý telefon je prostě na odpis, tečka.
Ad zasekanost, j, vyhni se Samsungu a šlačkám za pár peněz.
Odpovědět0  5
A4X byla vždy zasekaný klumpr už v krabici 🤦🏼‍♂️
Odpovědět0  2
Low­-end jsou řada 30 a 50, 60 je pomezí low­-end­/midrange.
Odpovědět2  0
No, ta sestava mi přijde ok, dropy na 40fps ne. Za mě, 40=nehratelné. S tím souhlasím.
Odpovědět1  0
S detaily toho mnoho nenapravíš, pokud nemáš vyloženě limit v GPU. L
Je to postavené prehistorickém engine, který je bottle neck. Proto ty pidi instance, jednoduchá prostředí, nekvalitní texturu atd.
Odpovědět1  0
A není to jedno? nVidiaci přeci VRAM nepotřebují 🤔😉
Odpovědět0  0
Větráky hýr Asus u mobilu už umí 😄
Odpovědět3  0
Slyšel jsem, že nějakým bugem je možné teleportací do města zemřít a že to mají obzvláště rádi hardcore hráči😃
Odpovědět0  0
Asi jako u jakéhokoli obchodníka. V samošce si také platíš třeba i jen pozici v regálech. Budíček a vítej v reálném světě😁
Odpovědět0  0
Také nechápu, proč je to drzost u Apple, ale u ostatních ne.
Btw byly zprávy, že TenCent berte až 70% provize....
Odpovědět0  0
Kdo ti zabraňuje ve stahování např. mp3 na iPhone?
Odpovědět0  0
Jako­"flaska­" ­(výměnný disk­) dnes uf nefunguje žádný systém. Ani Android to už fakticky neumí.
Odpovědět1  1
Tak předně: iOS Zpět umí. Např. v prohlížeči z levé hrany ­(co okopírovali Samsung a následně od A10 rovnou i Google­). Je na vývojáři, zda mu toto do flow zapadá a implementuje. ­(Mmch z pravé hrany je Dopředu­).
Tebou opakovaně vzýváné Návrat do zdrojové aplikace prostě dělej na Home ­(Googlem také okopírované­). Je to po ruce vždy k dispozici.

Svou zvykovost do diskuse netahej, to je skutečně jen tvé téma 😄 Mmch moc si na tu pozici v Navbaru nezvykej, výrobci to umí přehazovat ­(může být nastavitelné­) 🤦‍♂️

No Zpět u Google. Ma tam hromadu anti patternů, dle toho, jak se kterému jeho týmu chce. UX Android 10+ nemá vůbec špatné, ale ještě je co ladit.
Odpovědět0  1
Myslíš jako Home button, správu přístupu k API, správu soukromí, evoluci widgetů, systém úložiště... Od iOS už okopírováno.
Dnešní Android je v podstatě iOS, někteří borci výrobci včetně podoby ikon...
Odpovědět0  1
Systémové Zpět na Androidu je chuj9v8na, s kterou si kloudně neumí poradit ano samotný Google.

Mmch, místo Zpět na iOS v levém horním rohu použij gesto na Home.
Odpovědět0  0
To je otázka. Ano, asi prosadil věci jako platba na internetu. Nás druhou stranu, vyspělejší BetaMAX potopil, tak jako brzdil nástup 4K ­(kvůli příliš detailním záběrům ­- viditelným nedokonalostem­). Ale kdo ví, či z toho je či není urban legend 🙂
Odpovědět0  0
Ve skutečnosti je dnes meh RT výkon jako takový, buzzword upscaling, nVidiacké umírání při zátěži :)
Odpovědět0  1
No jak, s fps dropy ?
Odpovědět1  2
Tak pak se jedná o tvůj problém. Nikoli společnosti jako takové.
A doporučuji tedy řešit na své straně.
Odpovědět2  3
Pociťuješ ze strany USA bezpečnostní ohrožení?
Odpovědět3  2
2700 bez jakéhokoli navyšování TDP oproti referenční verzi.
Dál začíná křivka zvyšování příkonu.
Spíše přesněji bych tedy uvedl ­"kolem 2,7Ghz­".

Mimochodem zajímavost, v syntetických testech umí GPU jít i přes 3GHz bez velkých potíží, pokud to tedy očividně nenarazí na danou vadu v návrhu čipu.
Dá se říci, že nVidia měla tuto generaci GPU z prd... kliku.
Odpovědět2  0
Řešit FSR 2.0 v době 2.2 je kravina.
Odpovědět1  0
FSR 3.0, do několika měsíců. Je to oznámené. Fake snímky jsou nicméně tak jako tak gimmick. Jdeme dál.
Odpovědět3  2
Nebo ­(APU­) v konzolích od Sonu, MS, Valve...
Odpovědět2  0
Hmm, srovnávání Apple a ­(vlastně dvou­) zkrachovalých výrobců telefonů. To neomrzí ?
Odpovědět0  0
Ppi není technologie, ale parametr. Navíc s cíleným rozhodnutím.

Je nesmysl vyjmenovávat všechny existující technické parametry či technologie ­(někteří tahu si ty pojmy pletou­). To je těžké nepochopení téma.
Apple je např. omezen tím, co umí který jeho dodavatel nebo on sám. Neexistuje žádný výrobce ničeho, co by v dané komponentě nevyšlo nabídl všechno. To je samozřejmě nesmysl.

Navíc, i kdyby nějaký telefon měl mít ­"všechno­", nikdo by to nezaplatil. Kolik lidí např. potřebuje termo kameru? Nebo satelitní komunikaci? Nebo reversní Qi? Nebo nebo nebo....
Odpovědět0  0
Ne. Apple používá ocelový rámeček v šasi, aby ochránil display. Zahnutý gimmick jde proti této Porubě potřebě.
Navíc, Apple toto ­"umí­" ­(viz dále­), v Watch.
A navíc to není technologická otázka nás Apple, ale na dodavatele displejů. Co umí dodavatel, může mít Apple. Např. variabilní refresh rate 1­-120, čekalo se roky, než to Samsung zvládl.
Odpovědět0  0
Půjde se nepletu, 15W je standard. Více ani nedává smysl, pak je nabíječka s aktivním chlazením, což je naprostá pakárna.
A ano, efektivita je to, oč tu běží. Proto MagSafe.
Odpovědět0  0
Nebo došlo k nepochopení článku....
Odpovědět0  0
SE je jeden, ten z 2016. Nic více neuvedl.
Odpovědět0  2
Má s ním smysl diskuse, resp. rozporování jeho dojmů?
Odpovědět0  0
Tvoe u 6 let starého telefonu řešit kondici aku ??‍♂️
Odpovědět0  2
Tak zrovna zahnutý display není technologie, ale gimmick. Nehledě na to, nemají to náhodou v Watch?
Rychlé nabíjení mají, v souladu s USB konzorciem. Konkrétní hodnota pak není technologie, ale parametr.
A s rozporováním tvých komentářů můžeme pokračovat.

Nicméně je vlastně docela otázka, zda více kecá Apple neví ty? ?
Odpovědět0  0
@redakce No AI, NLP. K AI máme, mnoho, mnoho, mnoho let ještě daleko. Nenechávejte se tak unést buzz wordy, měli byste vystupovat jako seriózní IT server. Nebo ne?
Odpovědět1  0
To přeci není řešení, ale příčina.
Odpovědět1  0
@redakce A to řešení z nadpisu?
Odpovědět0  0
Otázka trochu je, za kolika stojí, za kolika koupených, a po vzoru hrobníka EA, následně ubila....?
Odpovědět2  0
Dovolím si názor, ale na druhou stranu, herní novináře.

Je otázka, co je protivnější. Hrát údajně stejné hry nebo roky a roky čist profesně unavené redaktory a jejich pláč nad tím, jak je špatně, že hry nejsou co bývaly a že jsou hry stejné ­(ano, něco v tom nehraje ?? ­).

Přitom např. u filmů se toto neděje. Nečetl jsem, jak je zase ten samý film ­- ­"Pocahontas­" zase v kině, stejný narativ, stavba příběhu, láska, utlačitelé, zase je to kreslené..... J, ach ten Avatar 2 s 2mld tržby na zádech ?
Odpovědět1  1
Je v pořádku opakovat mechanizmy.
Není nic horšího, než když najednou po desítkách hodin máš zákys a pak musíš až na net, aby jsi zjistil WTF­/Facepalm, že měl někdo zrovna kreativní a vytržené z konceptu.
Např. V Baldur­'s Gate 1, má z posledních hraných nebo aktuálně The Ascend, kde tě v tutoriálové misi naučí mechanizmus, který podruhé a naposledy použiješ na stejné mapě, až se tam jednou vrátíš....

Atd. ?
Odpovědět0  0
Sakra, takových možností a stejně nemůžu hlasovat?
"Mám rád jejich série a hraji některé díky dle jejich zasazení­" tam prostě není ?
Odpovědět0  0
Na řešení reklamace přeci nepotřebují celou kartu. Stačí vyměnit chladič, dokonce jen pasiv...
Odpovědět1  7
Nepochybuji, že prodají jeden každý vyrobený resp. vyrobitelný chiplet ZEN4. Hlad po EPYC CPU je neukojitelný. Vždyť ani nemá smysl stavět na čemkoli jiném, vyjma na kdo vi jakým dumping cenám podřízené Intel přímotopech...
Odpovědět2  1
Zapomněl jsi na parťáka Intel s 100W do páru ?
Odpovědět1  0
Ta frekvence to nesedí. Resp. neupřesnil jsi, při jakém tdp.
Odpovědět0  2
A někdy je rozdíl mezi PCIe 3 a 4 větší, dle scénáře ­(např. hraní ve vysokých fps­).
Vlastně jsi nám nic neřekl ?
Odpovědět0  0
Jak mohla fiktivně snížit spotřebu 2x8 napájením, když j8 snížila reálně? ??‍♂️?
Odpovědět0  1
Neviděl bych to tak černě. Vlastně, už rok nevidím?
Mmch FH5 výkon úplně v pohodě, ale malo VRAM.
Odpovědět1  1
Pařit v UHD pod 200W můžeš už na RX5700XT. Zrovna jsem tak začal hrát AS Odyssey. A hrají např. FH5.
Odpovědět0  1
Ne prej, zraje. Běžně za rok útočí na vyšší model konkurence než pro uvedení. Ale to zjistíš jen tak, že průběžně sleduješ IT, ne jen po vydáni, často s dost divokými testy ?
Jinak AMD prostě vydala svou ­"4080­", jen o 5­-10k levněji. Není co řešit, nákup je jasný.
Odpovědět3  1
J, nějaké scénáře existují. Je jich velmi málo. V podstatě na úrovni edge cases.
Odpovědět0  0
Srovnání s 20­/21 je offtopic. Crypto­/covid.
Co čísla proti třeba 2018 ­(ačkoli, tam někde byla první vlna crypta...­).
Odpovědět1  0
A­) propustnost můžeš užít buď pro vyšší rozlišení nebo pro vyšší frekvenci ?
B­) J, výkon GPU, tzn welcome AMD ?

Moc nerozumím, s čím vlastně polemizuješ ?
Odpovědět2  0
To je jednoduché, nepoužívej ­"vylepšovadla­". Prostě velký rasterizační výkon, vysokou frekvencí monitoru, PCIE4, DP2.0, AMD ZEN3D a jedem?
Odpovědět4  0
U 7 let staré hry není co řešit. To utáhne cokoli.
Ale pokud do toho spadne RT, tak teoreticky. Ale ta hra stejně nemá moc světelných zdrojů, je to středověk ?
Odpovědět0  0