reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
22.11.2019, Jan Vítek, aktualita
Virtuální realita do světa her dosud nezasáhla nijak zásadním způsobem, nicméně společnost Valve to chce evidentně změnit. Využije k tomu přitom svou herní řadu Half-Life, na jejíž pokračování množí toužebně čekali.
Akuh (1099) | 22.11.20199:44
Hra kompromisu navržená čistě pro VR má nejlepší šanci implementovat VR dobře a VR je nejbližší věc která má šanci se stát velkou. Byly časy kdy lidi chodili do PC heren si zahrát, buď kvůli síťové hře ­(dnes řeší internet­) nebo kvůli drahému HW ­(ten je dnes relativně levný­) a VR je příležitost proto aby herny zase měli příležitost.
Osobně se na tuto hru těším.
Odpovědět4  0
DarkRichelieu (1230) | 22.11.201916:17
VR je tak příležitost pro pornoprůmysl, teda byl. Podle mě spíš frčí umělé ­"pany­", takže nevím kde by se to mohlo chytit. Žádnou VR hernu jsem ještě neviděl a jediné smysluplné využití vidím ve firemní svéře pro prezentace investorům. Použití doma vidím horší než pohřbené 3D televize.
Odpovědět1  1
Diwiak (112) | 22.11.201918:15
Vidim to presne tak isto. Ludia si nezvykli na lahke 3D okuliare k TV, a nie na pol kilovu helmu s hrubym kablom a pribalenym vedrom. K tomu cena VR zostavy je mimo ­"mainstream­", zostane z toho len chvilkova zabava kdesi v specializovanej herni a pre par ­"nadsencov­". Slubovany boom v pornopriemysle sa nekona.
Buducnost je hologram, ale velmi vzdialena.
Odpovědět0  1
wrah666 (6205) | 22.11.201919:55
Jo, a naívc: KDO má volný pokoj jen na hrátky s VR helmou? V normální mistnosti to provozovat nelze. ­(Ne bez škody na zdraví a majetku. Něco rozmlátíte a ještě se přerazíte.­)
Odpovědět0  1
Andir (747) | 22.11.20199:05
Valve jde ve stopách blizzardu :D lidi máte copak nemáte všichni VR :D po 15 letech tuto je plivnutí do obličeje
Odpovědět3  4
souhlas, jak diablo na telefony. Největší sranda je, že to bude postavené na enginu dvojky když to vypadá úplně stejně. Podle mě to je nějaká VR rychlokvaška.
Odpovědět1  2
newborec (2) | 23.11.201920:19
Na enginu HL2? Jinak se cítíte v pořádku? Viděl jste ten trailer vůbec? Je to na Source Engine 2.

A ne, žádná rychlokvaška nemá patnáct hodin čistého času herní doby. Žádná taková se nevyrábí přes pět let. Takže jen plácáte nesmysly.
Odpovědět1  0
wrah666 (6205) | 22.11.20198:51
Snad se buĎ vzpamatují a udělají i verzi pro normální PC s monitorem, nebo to někdo upraví či spíš crackne. Vždyť jde jen o úpravu pozice ­"kamery­" doprostřed a ignorování druhého obrazu. ­(Na prasáka by šlo klidně nechat druhý obraz renderovat, ale místo do ­"VR­" prostě posílat do pryč.)
Odpovědět0  2
Akuh (1099) | 22.11.20199:47
Hodně štěstí s namapováním klávesnice a myši­/ovladače na pohyby hlavy a rukou. Obraz je skutečně to nejmenší, ovládání pro VR potřbuje zcela odlišný přístup a jde jen o to zda to někdo dá dobře což Valve doufám dá.
Odpovědět3  0
to si nemylslím, spíš aby nejela klasika vzít mapy a nahrát je do starého HL2 enginu.
Odpovědět0  1
Akuh (1099) | 22.11.201915:02
HL2 je source engine, tohle Source 2 kterej má být dost překopán mám pocit. Odfláklého nové mapy a naroubovat jiný ovládání bych se bál spíš když by ohlásili i podporu bez VR...
Odpovědět1  0
Kotě, hrál jsem mapy z HL2 v portalu a naopak a byla to sranda když jsi příslušníkům kombine utekl teleportováním. A to bez žádného náročného programování.
Navíc co si pamatuju šli naimportovat i mapy z HL1, ale tam už to bylo složitější ale jelo to.
Odpovědět0  1
Akuh (1099) | 24.11.20191:12
Neříkej mi kotě, kdyžtak kocoure a i to ne, pokud nebudeš můj přítel o čemž bych asi věděl. Portal i HL2 oba běží na source Enginu, tedy vypovídající hodnota 0, protože engine sice prošel vývojem, ale ne tak rozsáhlím překopáním aby měli důvod to přejmenovat. HL 1 je už vypovídající o přibuznosti enginů, ale nijak to nepodporuje vaše tvrzení, které bylo že nahážou nové mapy do starého enginu, když víme že to není pravda, protože engine HL2 ­- Source nahradili enginem novím Source 2 a spiš do něj portují hry ­(Dota 2 ­-> Dota 2 reborn­). Takže váš nesmysl o tom že nahážou mapy do HL2 enginu je kravina, protože to můžeme jít ještě dál, vlastně jen plácnou nové mapy do enginu HL1 ­- GoldSrc, protože z něj přece vychází engine Source a tedy i Source 2 a proč nejít ještě dál vlastně to můžou bejt mapy pláclé rovnou do Quake enginu, ze kterého vychází pro změnu GoldSrc. Vlastně, podle Johna Carmacka v HL2 byly v době vidání stále části originálnimho kódu z quake enginu...
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.