ViewSonic oznámil nárůst prodejů LCD panelů během třetího čtvrtletí
12.12.2006, Jan Vítek, aktualita
Firma ViewSonic, známý výrobce LCD panelů, oznámila, že její LCD zaznamenaly během třetího kvartálu 2006 nárůst o celých 58%. Již během druhého čtvrtletí forma v Evropě dosáhla 48% rozmachu a zařadila se tak mezi pět nejúspěšnějších výrobců...
Firma ViewSonic, známý výrobce LCD panelů, oznámila, že její LCD zaznamenaly během třetího kvartálu 2006 nárůst o celých 58%. Již během druhého čtvrtletí forma v Evropě dosáhla 48% rozmachu a zařadila se tak mezi pět nejúspěšnějších výrobců ve svém oboru. ViewSonic se následně s již zmíněnými 58% nárůstu stal nejrychleji rostoucí značkou na trhu.
V žebříčku vizualizačních displejů v EMEA je tak firma momentálně na osmé příčce, kam se nedávno vyhoupla z deváté pozice a dále na druhém místě v oblasti LCD panelů v regionu. Nejvýznamnější nárůst podílu na trhu byl zaznamenán v segmentu velkých značkových LCD panelů, mezi které se řadí 20" LCD, kde má ViewSonic 11% podíl na trhu (3. příčka). S 22" panely je firma také na 2. místě v České republice s 10,6% a celkově se u nás drží v Top 10.
„Zaznamenaný vzestup společnosti během 3. čtvrtletí posouvá ViewSonic blíže k TOP 5 v celém regionu EMEA, ViewSonic ukázal, že dokáže zúročit úspěchy dosažené v předchozím čtvrtletí. Trh se posouvá k větším LCD panelům, ViewSonic má ideální pozici pro další postup v segmentu LCD panelů,“ komentoval dosažené výsledky Mel Taylor, marketingový viceprezident.
Zdroj: ViewSonic
V žebříčku vizualizačních displejů v EMEA je tak firma momentálně na osmé příčce, kam se nedávno vyhoupla z deváté pozice a dále na druhém místě v oblasti LCD panelů v regionu. Nejvýznamnější nárůst podílu na trhu byl zaznamenán v segmentu velkých značkových LCD panelů, mezi které se řadí 20" LCD, kde má ViewSonic 11% podíl na trhu (3. příčka). S 22" panely je firma také na 2. místě v České republice s 10,6% a celkově se u nás drží v Top 10.
„Zaznamenaný vzestup společnosti během 3. čtvrtletí posouvá ViewSonic blíže k TOP 5 v celém regionu EMEA, ViewSonic ukázal, že dokáže zúročit úspěchy dosažené v předchozím čtvrtletí. Trh se posouvá k větším LCD panelům, ViewSonic má ideální pozici pro další postup v segmentu LCD panelů,“ komentoval dosažené výsledky Mel Taylor, marketingový viceprezident.
Zdroj: ViewSonic