Viewsonic útočí na Čínu s LCD monitory
1.12.2003, Štěpán Mrázek, aktualita

Společnost Viewsonic po úspěších v prodeji „malých“ LCD monitorů (15 a 17 palců) v minulém roce připravuje expanzi s jejich většími bratříčky (19 a více palců). O prodej monitorů Viewsonic se v Číně stará 14 regionálních obchodních zástupců...
Společnost Viewsonic po úspěších v prodeji „malých“ LCD monitorů (15 a 17 palců) v minulém roce připravuje expanzi s jejich většími bratříčky (19 a více palců). O prodej monitorů Viewsonic se v Číně stará 14 regionálních obchodních zástupců a samozřejmě místní společnosti. Cílem společnosti je podle slov presidenta společnosti Viewsonic pro region Asia-Pacific získání 50% podílu na trhu v oblastní „velkých“ LCD monitorů.
Pozn.: V současnosti je jasné, že 15 palcové monitory již nejsou pro výrobce a prodejce tolik zajímavé a jejich zaměření se přesouvá k modelům s větší úhlopříčkou. Nejvíce zajímavé se stanou v krátké době LCD monitory s úhlopříčkou 17 palců (rozlišení 1280 x 1024).
Pozn.: V současnosti je jasné, že 15 palcové monitory již nejsou pro výrobce a prodejce tolik zajímavé a jejich zaměření se přesouvá k modelům s větší úhlopříčkou. Nejvíce zajímavé se stanou v krátké době LCD monitory s úhlopříčkou 17 palců (rozlišení 1280 x 1024).