Výrobce chytrých vrat uzamkl zákazníkovi garáž za negativní ohlas


Systém Garadget byl představen na Indiegogo, kde tvůrci sháněli 30.000 dolarů na to, aby jej dostali na trh. Financování to bylo úspěšné, a tak se toto malé Wi-Fi zařízení založené na Particle framework dostalo na trh. Slouží pro otevírání garáže s přístupem na Internet, přičemž samotný starý systém otevírání a uzavírání může zůstat, a tak jde pouze o to, že k tomu lze využít telefon s příslušnou aplikací.
HOW DARE YOU LEAVE A BAD REVIEW OF OUR GARAGE DOOR OPENER, SEND IT BACK pic.twitter.com/TUmm2EFZ66
— Internet of Shit (@internetofshit) 4. dubna 2017
Zde přichází zákazník R. Martin, který si systém koupil za 99 dolarů na Amazonu a nebyl zrovna nadšený tím, jak pracuje na jeho iPhonu daná aplikace. Na fórech Garadget si tak stěžoval, že aplikace se nedokáže spárovat se samotným zařízením, na Amazonu dal tomuto produktu jednu hvězdičku a označil jej za krám. Stěžoval si konkrétně právě na aplikaci pro iPhone, která mu nefungovala, padala, a tak obvinil jejího výrobce, že ji nedokázal dostatečně otestovat, než ji vypustil na trh. Na fórech se vyjadřoval ještě trošku ostřeji, ale těžko jde o ohlas, který by mezi jinými negativními projevy nějak vyčníval.
Martin si každopádně vysloužil reakci od Denise Grisaka, zakladatele Garadgetu. Ten jej pokáral za nevhodná slova a negativní recenzi na Amazonu vytvořenou pár minut poté, co měl Martin zaznamenat technické obtíže. Nakonec ve svém veřejně dostupném prohlášení dodal, že Martin má aktuálně jedinou možnost, a to produkt vrátit Amazonu a že připojení z jeho jednotky s ID začínajícím 2f0036 bude server nadále ignorovat. Později tento krok vysvětlil tak, že se chtěl ihned distancovat od "jedovatých" slov Martina a na další dotazy serveru Ars Technica ohledně celé věci odpověděl už jen to, že není co dodávat. A to opravdu není.
Zdroj: Ars Technica