Pátý díl MechWarrioru se super grafikou, přitom pokračování G-Nome v nedohlednu :-(. Vystupování, nastupování pěšáka do mecha, volný pohyb pěšáka, hackování budov pěšákem. To všechno bylo G-Nome, naprosto geniální záležitost. První a poslední díl vyšel ještě v době, kdy hory či kopce připomínaly jehlany, akcelerace 3D grafiky neexistovala a textury měly rastr s obřími čtverci.
https://en.wikipedia.org/wiki/G-Nome
Odpovědět0 0
Akorát ta geniální záležitost byl propadák, takže je jasné proč v tom nikdo nepokračoval...
Odpovědět0 0
Držme se nejvyššího hodnocení, tedy: PC PowerPlay - 80%. Nevím, co přesně hráli ostatní recenzenti, jestli hra měla víc verzí, jestli nejde o chybu apod.
Princip hry byl geniální, game či level design dnes nehraje roli - doba nabízí úplně jiné možnosti, byl byl tedy zcela odlišný. Interiér budovy tam byl např. řešen jako jedna obrazovka s ovládacím panelem, to je zcela komický stav ve srovnání se současnými možnostmi.
Princip hry je logický i v kontextu reálného světa - do budovy se nenatlačím s obřím mechem, ale vystoupím z něho a budovu navštívím jako pěšák.
Odpovědět0 0
Já o voze, Vy o koze - já nemluvím o kvalitě hry, ale o jejím obchodním úspěchu, to je totiž to, co určuje smysl tvorby dalších dílů...
A k té logice - je fakt hrozně logický riskovat život speciálně trénovaného pilota mechu tím, že z něj udělám prostého pěšáka, kterého může někdo umlátit zpoza dveří té budovy lopatkou :-))) Když už, tak logické by bylo vézt sebou nějakého "výsadkáře" a nebo spíš malého průzkumného robota
Odpovědět0 0
Jdete už moc po detailech ;-). Samozřejmě, že s dnešními možnostmi by bylo dobré udělat mecha výsadkového, ale v původním G-Nome to ztrácelo význam. Tam byly jen pusté široké pláně...
Byla tam ještě jedna věc. Jako pěšák jste totiž mohl na nepřátelského mecha vystřelit náboj, který způsobil, že jeho pilot byl z mecha katapultován a Vy jste mohl mecha ovládnout. To bylo často nezbytné, neboť levely nebyly obvykle koncipované tak, že byste si vystačil na jeho dohrání jen s jedním mechem.
Kdybyste se zabýval detaily, mohl byste si říci, proč takovou zbraň měl jen pěšák a nikoliv mech. Z herních důvodů takovou zbraň pochopitelně mech mít nemohl ;-).
Odpovědět0 0
Já po detailech nejdu, to byla jen vedlejší poznámka k tomu Vašemu argumentu o tom, jak ta hra byla logická ;-)
Podstatou mého příspěvku bylo vysvětlit Vám důvod, proč ta hra neměla pokračování a tím byl její obchodní neúspěch (bez ohledu na její případné kvality)
Odpovědět0 0
A co kdyby oba mechy mely lopaticky?
Odpovědět0 0