reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Watch Dogs: Legion a požadavky na hardware i s RTX

17.9.2020, Jan Vítek, aktualita
Watch Dogs: Legion a požadavky na hardware i s RTX
Na trh již brzy přijde očekávaný titul Watch Dogs: Legion od Ubisoftu, který bude jako další hra podporovat ray tracing. Odehrávat se přitom bude v ulicích Londýna plných kaluží, takže ray tracované odrazy jsou zaručeny. Ale co budeme potřebovat?
Watch Dogs: Legion budou ale také hra, která nás bude chtít zaujmout jednou novou herní mechanikou, a sice možností do svých řad zrekrutovat kteroukoliv z okolních postav a využít její speciální schopnosti. Jak to celé bude fungovat, to se teprve uvidí a my se zatím můžeme podívat na hardwarové požadavky. 
 
 
V prvé řadě se dozvídáme o podpoře API DirectX 11 a pochopitelně i DirectX 12, dále tu máme shora neomezenou snímkovací frekvenci, podrobná nastavení grafiky, podporu více monitorů i ultraširokého poměru stran, dále ray tracing včetně NVIDIA DLSS 2.0 a recenzenti jistě ocení také vestavěný benchmark. Je přitom pozoruhodné, že vestavěné benchmarky nalézáme ve hrách tak málo. Jde o výtečný způsob propagace her díky tomu, že ty se pak zpravidla objevují v testech sestav, grafik, procesorů, atd. 
 
Můžeme si ale zvyknout na to, že hardwarové požadavky budou stále rozmanitější, jak bude více her podporovat ray tracing. Zde je máme rozděleny na čtyři sestavy pro vypnutý RT a dvě pro zapnutý. 
 
Ve všech přípdech budeme potřebovat alespoň 45 GB prostoru na disku/SSD a pak případně dalších 20 GB pro detailnější textury v nastavení kvality na Ultra. Dále to jsou Windows 10 x64 a minimálně 8 GB RAM, ale vždy postačí 16 GB ve dvou kanálech. 
 
1080p / Low Settings
  • CPU: Intel Core i5-4460 / AMD Ryzen 5 1400
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 960 / AMD Radeon R9 290X
  • VRAM: 4 GB
  • RAM: 8 GB
1080p / High Settings
  • CPU: Intel Core i7-4790 / AMD Ryzen 5 1600
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 480
  • VRAM: 6 GB
  • RAM: 8 GB (Dual-channel setup)
1440p / High Settings
  • CPU: Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 5 2600
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060S / AMD Radeon RX 5700
  • VRAM: 8 GB
  • RAM: 16 GB (Dual-channel setup)
4K / Ultra Settings
  • CPU: Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 7 3700X
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti / AMD Radeon VII
  • VRAM: 11 GB
  • RAM: 16 GB (Dual-channel setup)
Ray Tracing On - 1080p / High Settings
  • CPU: Intel Core i5-9600K / AMD Ryzen 5 3600
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2070
  • VRAM: 8 GB
  • RAM: 16 GB (Dual-channel setup)
Ray Tracing On - 4K / Ultra Settings
  • CPU: Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 7 3700X
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti
  • VRAM: 11 GB
  • RAM: 16 GB (Dual-channel setup)
Ubisoft se zde ještě pečlivě vyhnul nové generaci GeForce a celkově se dá říci, že hardwarovými požadavky nepřekvapil. Pro Full HD a vysokou kvalitu postačí dlouhodobý standard, čili GTX 1060 6GB či RX 480 a starší/slabší procesor. 
 
Pro Ultra HD/4K už to bude chtít hi-end generace Turing a pokud nepůjde o verzi s ray tracingem, postačí také Radeon VII. Ovšem pokud jde o ray tracing ve Full HD na vysoké nastavení, GeForce RTX 2060 (Super) už dle těchto údajů stačit nebude. To je něco, čemu se dosud herní firmy spíše vyhýbaly, neboť nebylo záhodno, aby majitelé karty s podporou ray tracingu nedosáhli ani na jednu výkonnostní třídu nutnou pro RTX verzi. Tím se nám potvrzuje i zpráva z července, že tato hra bude s ray tracingem spíše náročnější
 


reklama