www.svethardware.cz
>
>
>

Windows Store a prodej her: Microsoft reaguje na připomínky

Windows Store a prodej her: Microsoft reaguje na připomínky
, , aktualita
Nedávno se provalilo, že Microsoft se chce více zaměřit na prodej her ve svém obchodě Store, a to včetně AAA titulů. Ihned se ale objevila řada potenciálních problémů, jako třeba to, že takové hry by nemohly fungovat v opravdovém celoobrazovkovém režimu.



reklama
Hry prodávané ve Store by se totiž zařadily do Universal Apps Platform či Universal Windows Platform a jako takové by v současné podobě postrádaly třeba podporu AMD CrossFire / NVIDIA SLI nebo opravdového celoobrazovkového režimu. To by znamenalo, že by někteří uživatelé nemohli naplno využít potenciál svých sestav, ale to není vše. Takové hry by také měly chráněné soubory a postrádaly by spustitelný .exe soubor, takže na PC tak oblíbený modding her by nebyl možný. Stejně tak se mluví o stále zapnutém V-Sync a nefungujícím overlay, který se hodí třeba pro benchmarkovací aplikace.





Do debaty ohledně prodeji her v Microsoft Store v rámci platformy UWP stačil přispět už samotný Microsoft, který je ochotný debatovat o různých aspektech, ovšem toho, co k tématu může říci nyní, není moc. Firma chtěla především upozornit, že je ochotná naslouchat celé herní komunitě a chce od ní vědět, co by si představovala.

Microsoft zopakoval známou věc, že Universal Windows Platform má za úkol umožnit vývojářům snadno vytvářet hry a jiný software pro různá zařízení s Windows 10, čili v našem případě mobilní zařízení, PC a notebooky i Xbox One. A pokud jde o UWP hry na PC s Windows 10, Microsoft přiznal, že je teprve na samotném začátku a chce využívat zpětnou vazbu z komunity, která má nyní námitky ohledně využití více GPU v SLI a CrossFire nebo V-Sync a dalších záležitostí.

Čili Microsoft uznává, že tyto problémy existují a uvědomuje si, že pokud by měl AAA hry pro PC ihned prodávat ve svém Store, zákazníci by nebyli nadšeni. Proto mluvčí firmy slíbil, že v příštích měsících bude o čem diskutovat. Ihned ale byl zodpovězen častý dotaz těch, kteří se obávají, že by Microsoft v budoucnu kompletně přešel na WDDM (Windows Display Driver Model), a to tedy i u her zakoupených na Steamu či jinde. Zkrátka u všech her pro Windows 10. Mluvčí k tomu uvedl, že se do budoucna pro DX12 počítá s možností využití exkluzivního režimu plné obrazovky. S ohledem na využití hardwarových prostředků by se tedy pro hry nemělo nic změnit, a hry pro DX12 prodávané na Steamu, GOGu či jinde by se tak měly chovat stejně jako dnešní hry pro DX11.

Zdroj: PC Perspective
reklama
Nejnovější články
Další dvě velké loupeže Etherea, ukradeno ho bylo za 38 milionů USD Další dvě velké loupeže Etherea, ukradeno ho bylo za 38 milionů USD
Nedávno jsme psali o hackerském útoku na ICO platformy CoinDash, díky němuž si útočníci přišli na cca 7 milionů dolarů v podobě Etherea. Od té doby se objevily další dva a ještě větší útoky, které znamenaly celkovou ztrátu kolem 38 milionů. 
Dnes,  aktualita, Jan Vítek
Core i9-7920X: oficiální specifikace ukazují nízké takty Core i9-7920X: oficiální specifikace ukazují nízké takty
Intel se chystá vypustit na trh svůj první 12jádrový HEDT procesor Core i9-7920X a nyní se už můžeme podívat na jeho oficiální specifikace. Ty potvrzují nedávné zprávy, že tento procesor má oproti konkurenci nízký základní takt.
Dnes,  aktualita, Jan Vítek
Threadripper přijdou 10. srpna, mají originální balení Threadripper přijdou 10. srpna, mají originální balení
Společnost AMD se chystá v první polovině srpna vypustit na trh své procesory Threadripper nabízející až 16 jader, a to jako vůbec první modely na desktopových platformách. Podívat se můžeme na jejich originální balení. 
Dnes,  aktualita, Jan Vítek
Týdenní šance (24.7. - 30.7.) Týdenní šance (24.7. - 30.7.)
Chcete získat hodnotnou cenu za zodpovězení 3 otázek? Taková je naše Týdenní šance. Odpovězte do 30.7. správně na soutěžní otázky a zařaďte se do slosování o počítačovou skříň NZXT H440 Special Edition.
Včera,  soutěž, Karel Polívka
Microsoft po 32 letech pošle Malování k ledu Microsoft po 32 letech pošle Malování k ledu
Milované i nenáviděné Malování už to má spočítané. Po 32 letech, co bylo součástí operačního systému Windows, s podzimním Fall Creators Update skončí jeho podpora a v budoucnu bude možná odstraněno úplně.
Včera,  aktualita, Milan Šurkala