
Komentářů: 267, score 2.0 | TV Freak: 4/1.0 | Digimanie: 3/2.0 | Relaxuj: 1/1.0
Účast v Expertiádách: 81 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 33 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 4.6.2022 s hodnocením -4:
Moment, tady ale mícháte neporovnatelné.
Zatím co běžné značky mají svolávačky i kvůli věcem, jako nalepení těsnění pod kliku nebo kontrola airbagu po 20+ letech (aktuálně mi to přišlo na starý TTčko), tak tesla na to z vysoka sere a svolávačky jsou vyhlášeny defakto jen pokud ji k tomu donutí hromadná žaloba nebo pokud se to řeší v Evropě.
Asi takhle, mě je to vlastně jedno, ať si management VW od Tesle říká co chce, obě společnsoti jsou mi ukradené a nemají mi co nabídnout. Já si vybral EV od jiné značky, takže můj názor na teslu není názor odpůrce aut na baterky. Jen se mi dělá kýbl z toho, jak je její pozice získaná dotacemi subvencemi a aktivním vládním dušením konkurence prezentována jako zářný příklad zdravě rostoucí firmy. To je to, co mi vadí. Dvojí metr. A v jiných branžích je to podobné. Jedna firma dělá za svoje, pomalu roste, vydělává aby mohla najmout nové zaměstnance, koupit nové technologie a mít větší prostory. Druhá dostane dotaci, přeplatí zaměstnance té první a pak se chvástá, jak rychle roste.
Zatím co běžné značky mají svolávačky i kvůli věcem, jako nalepení těsnění pod kliku nebo kontrola airbagu po 20+ letech (aktuálně mi to přišlo na starý TTčko), tak tesla na to z vysoka sere a svolávačky jsou vyhlášeny defakto jen pokud ji k tomu donutí hromadná žaloba nebo pokud se to řeší v Evropě.
Asi takhle, mě je to vlastně jedno, ať si management VW od Tesle říká co chce, obě společnsoti jsou mi ukradené a nemají mi co nabídnout. Já si vybral EV od jiné značky, takže můj názor na teslu není názor odpůrce aut na baterky. Jen se mi dělá kýbl z toho, jak je její pozice získaná dotacemi subvencemi a aktivním vládním dušením konkurence prezentována jako zářný příklad zdravě rostoucí firmy. To je to, co mi vadí. Dvojí metr. A v jiných branžích je to podobné. Jedna firma dělá za svoje, pomalu roste, vydělává aby mohla najmout nové zaměstnance, koupit nové technologie a mít větší prostory. Druhá dostane dotaci, přeplatí zaměstnance té první a pak se chvástá, jak rychle roste.
Komentář z 21.10.2021 s hodnocením -4:
Zase propagandistické polopravdy.
Samozřejmě že tesla potřebuje veškeré dotace a státní zásahy. Protože přesně tyhle věci dělají z jejich aut žádaný artikl.
To, že by byla v zisku i bez prodeje povolenek je totiž jen střípek celého obrazu.
Ono když jedné automobilce zakážete celou řadu motorů, vyhodíte do koše astronomické investice na vývoj, zdaníte neúnosně její výrobky a z výsledného produktu tak uděláte ve výsledku nepříliš zajímavou věc a druhou firmu postavíte do situace, že jsou její výrobky státem dotovány, majitelé mají úlevy na kdečem a ještě si může přijít na zajímavý bonus z prodeje ničeho (povolenek) tak to není konkureční prostředí.
A kdyby ani za takovýchto podmínek neměl výrobce zisk, tak by to musel být nejhorší obchodník. Protože doslova státy se mu starají o prodeje a dusí konkurenci.
Takže abych to shrnul. NÁZEV ČLÁNKU JE LŽIVÝ. Tesla potřebuje emisní kredity. Možná nepotřebuje nutně jejich prodej, ale potřebuje jejich systém, aby křivil konkurenční prostředí a aby si díky tomu mohli za produkty říkat kolik potřebují. Protože na koupi tesly se skládá jejímu majiteli několik majitelů aut se spalovacím motorem.
Samozřejmě že tesla potřebuje veškeré dotace a státní zásahy. Protože přesně tyhle věci dělají z jejich aut žádaný artikl.
To, že by byla v zisku i bez prodeje povolenek je totiž jen střípek celého obrazu.
Ono když jedné automobilce zakážete celou řadu motorů, vyhodíte do koše astronomické investice na vývoj, zdaníte neúnosně její výrobky a z výsledného produktu tak uděláte ve výsledku nepříliš zajímavou věc a druhou firmu postavíte do situace, že jsou její výrobky státem dotovány, majitelé mají úlevy na kdečem a ještě si může přijít na zajímavý bonus z prodeje ničeho (povolenek) tak to není konkureční prostředí.
A kdyby ani za takovýchto podmínek neměl výrobce zisk, tak by to musel být nejhorší obchodník. Protože doslova státy se mu starají o prodeje a dusí konkurenci.
Takže abych to shrnul. NÁZEV ČLÁNKU JE LŽIVÝ. Tesla potřebuje emisní kredity. Možná nepotřebuje nutně jejich prodej, ale potřebuje jejich systém, aby křivil konkurenční prostředí a aby si díky tomu mohli za produkty říkat kolik potřebují. Protože na koupi tesly se skládá jejímu majiteli několik majitelů aut se spalovacím motorem.
Komentář z 4.6.2022 s hodnocením -3:
Vlastně jste neodpověděl na nic z toho, co jsem psal, obvinil mě z toho, že si pletu nějaké dotace a půjčky (jasně, povolenky na co2 co jedna firma prodává a druhá platí a likviduje to segment malých aut, dále dotace na pořízení EV oproti daním na spalovací motor - nevím co to má společného s dotacemi na stavbu továren). A ano, když na nějaký produkt jsou dotace, má prodejce tendenci ho zdražovat a mít větší marži - tím pádem s emu vede líp.
Proč mi pořád cpete nějaký problémový mercedes? Za posledních 20 let jsme kupovali přes třicet nových aut a přes tucet motorek. Je to celkem slušný vzorek na to, abych věděl, co se svolávalo a co ne. Kromě drobností, kdy přišel dopis s tím, že při přiští garančce se na něco podívají nás hnali do servisu jen se dvěmi. Pokud si pamatuji, tak to byl airbag u berlinga a teď též airbag u té audiny.
Co se kvality tesel týká, stačí se podívat na youtube. Zajímavé, že u jiných aut to chybí. A to má tesla kolik modelů? tři? čtyři? Je zajímavé, že problémy tesly končí vždy soudním sporem, kdy "se to neuzná" nebo se to "nějak vyřeší". Svolávačka ale není. Takže nejde o to, že se něco nepovede, ale o to jak se firma stará. A tesla oficiálně "probmémy nemá", protože je to ta správná firma (co její auta jezdí majoritně na spálené uhlí).
Ono u čehokoliv jiného, třeba kdyby se diskuse týkala oblíbeného xbox/playstation/pc nebo nvidia/amd, tak bych řekl, že je mi to zcela ukradené, vlastně mě nikdo nenutí si to kupovat, tak se soudruzi hádejte. Ale tady jsme v segmentu, kde nás agenda nutí si kupovat něco, co nechceme a má to vliv na ekonomi, ekologii a kvalitu života každého v EU. Pak se z mého pohledu právem nasírám, když někdo pěje ódy na společnost, která se do své pozice dostala díky zelenému šílenství, politickému rektálnímu alpinismu a pozici "chráněné firmy".
Hele, že vy teslu máte, že se za ni tak bijete že?
Proč mi pořád cpete nějaký problémový mercedes? Za posledních 20 let jsme kupovali přes třicet nových aut a přes tucet motorek. Je to celkem slušný vzorek na to, abych věděl, co se svolávalo a co ne. Kromě drobností, kdy přišel dopis s tím, že při přiští garančce se na něco podívají nás hnali do servisu jen se dvěmi. Pokud si pamatuji, tak to byl airbag u berlinga a teď též airbag u té audiny.
Co se kvality tesel týká, stačí se podívat na youtube. Zajímavé, že u jiných aut to chybí. A to má tesla kolik modelů? tři? čtyři? Je zajímavé, že problémy tesly končí vždy soudním sporem, kdy "se to neuzná" nebo se to "nějak vyřeší". Svolávačka ale není. Takže nejde o to, že se něco nepovede, ale o to jak se firma stará. A tesla oficiálně "probmémy nemá", protože je to ta správná firma (co její auta jezdí majoritně na spálené uhlí).
Ono u čehokoliv jiného, třeba kdyby se diskuse týkala oblíbeného xbox/playstation/pc nebo nvidia/amd, tak bych řekl, že je mi to zcela ukradené, vlastně mě nikdo nenutí si to kupovat, tak se soudruzi hádejte. Ale tady jsme v segmentu, kde nás agenda nutí si kupovat něco, co nechceme a má to vliv na ekonomi, ekologii a kvalitu života každého v EU. Pak se z mého pohledu právem nasírám, když někdo pěje ódy na společnost, která se do své pozice dostala díky zelenému šílenství, politickému rektálnímu alpinismu a pozici "chráněné firmy".
Hele, že vy teslu máte, že se za ni tak bijete že?
Nejvíce přínosné komentáře
K článku:
ono je tohle srovnání pěkně na hlavu, protože srovnávat nějaké presety je pěkně naprd. Textury na Ultra určitě ocením, stejně tak vyhlazování, ale vodu, stíny nebo paprsky rozhodně na ultra mít nemusím. Jen jsem tím chtěl říct, že ve většině titulů jsou ty přednastavené úrovně náročnosti vykreslování pěkně nesmyslné a rozumně nastavený vlastní profil může skloubit jak výborný vizuál tak velmi slušná fps.
Inu, zažíváte těžké časy, když si do pozitiv své oblíbené značky musíte uvést, že nutné vodní chlazení dodá počítači atraktivní vzhled a že dotáhne 3/4 roku starou konkurenci :D
Ale nezoufejte, již brzy budete moct dát intelu peníze za "revoluční" novinku a doposud (u intelu) nevídaný výkon.
:D
P.S.
K efektivitě RTX karet by se slušelo dodat, že když obě generace ženu na maximum a porovnávám nejžravější a nejvýkonější karty, tak to moc o efektivitě architektury nevypovídá. Snad jen že jsou to šílené hodnoty. To chce srovnat i jiné modely, které nejdou na doraz. A vůbec to nezohledňuje efektivitu konkurence.
mít 100 fps při 300 watt (3W/fps) a 200fps při 450 watt (2,25W/fps) může vypadat jako úžasný pokrok, pokud jiný produkt (klidně z vlastní stáje) nenabídne 150 fps při 300 watt. (2W/fps) Úhlů pohledů je na to fakt hodně a člověk spíš ocení nezvyšování spotřeby, ale zvýšení výkonu. To že se zvýší oboje (byť s lepším poměrem, než měla předchozí generace) nemusí být fajn.