Yahoo zdvojnásobuje ceny za hudební služby
28.10.2005, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Yahoo se rozhodla, že ukončí akci, která měla za úkol nalákat a přetáhnout zákazníky od konkurence. Ceny za hudební servis se tedy zdvojnásobují a jsou srovnatelné s cenami u RealNetworks a Napster, kde měsíční přístup stojí zhruba...
Společnost Yahoo se rozhodla, že ukončí akci, která měla za úkol nalákat a přetáhnout zákazníky od konkurence. Ceny za hudební servis se tedy zdvojnásobují a jsou srovnatelné s cenami u RealNetworks a Napster, kde měsíční přístup stojí zhruba 15 dolarů. U společnosti Yahoo bude stát měsíční přístup $11,99 (cca 300Kč), kde během zvýhodněné akce byla cena $6,99 (175Kč). Roční neomezený přístup bude za cenu zhruba 3000Kč ($120) a uživatel tak dostane přístup do databáze více než jednoho milionu písní. Zdvojnásobení ceny bude od 1. listopadu tohoto roku. Stinná stránka věci je ta, že když vám dojde předplatné tak vám i přestanou fungovat stažené písně a navíc písně stažené pomocí Yahoo nefungují na nejrozšířenějších MP3 přehrávačích iPod firmy Apple. Máte tedy produkt, který stojí oproti dřívějšku dvakrát tolik, neběží na iPodech a pokud přestanete platit, tak Vám přestanou písně fungovat. To nahrává do karet službě iTunes od společnosti Apple, kde mimo jiné písně fungují i po vypršení předplatného. Uvidíme jak výhodný krok to pro Yahoo je a jaké následky bude mít.
Zdroj: www.theinquirer.net
Zdroj: www.theinquirer.net