ZOTAC nabízí tříletou rozšířenou záruku pro své základní desky a grafické karty
7.3.2008, Jan Vítek, aktualita

Společnost ZOTAC International oznámila, že ke svým základním deskám a grafickým kartám nabídne tříletou rozšířenou záruční lhůtu, která tak rozšíří standardní dvouletou na celkem pět let. Toto se týká Evropy, Afriky, Indie, Středního východu...
Společnost ZOTAC International oznámila, že ke svým základním deskám a grafickým kartám nabídne tříletou rozšířenou záruční lhůtu, která tak rozšíří standardní dvouletou na celkem pět let. Toto se týká Evropy, Afriky, Indie, Středního východu a Ruska.

Pokud se vám tedy zakoupený produkt porouchá do dvou let po koupi, odpovědnost za reklamaci přebírá prodejce. Po uplynutí dvou let už budete muset kontaktovat přímo firmu ZOTAC, abyste reklamaci uplatnili. Nutné také je, aby byl zakoupený produkt registrován u ZOTACu a také si u sebe musíte nechat originál stvrzenky.
Zdroj: TZ ZOTAC

Pokud se vám tedy zakoupený produkt porouchá do dvou let po koupi, odpovědnost za reklamaci přebírá prodejce. Po uplynutí dvou let už budete muset kontaktovat přímo firmu ZOTAC, abyste reklamaci uplatnili. Nutné také je, aby byl zakoupený produkt registrován u ZOTACu a také si u sebe musíte nechat originál stvrzenky.
Zdroj: TZ ZOTAC