Nedávno by se nad tím nikdo nepozastavil, ale nyní působí reklama Intelu na mobilní procesory Core, v níž se ukazuje MacBook Pro, poněkud komicky. A to zvláště ve světle nové reklamní kampaně Intelu.
Intel totiž pro svou reklamní kampaň najal herceJustina Longa, který před řadou let figuroval v notoricky známé kampani firmy Apple, kde byly srovnávány zastaralé a neohrabané počítače PC s moderními Macy. Nyní se situace obrátila a Justin Long v kampani Intelu vyzdvihuje přednosti notebooků s procesory Intelu a zmiňuje například široké možnosti volby, jaké se tu nabízejí.
To je pochopitelně jedna z reakcí Intelu na rozhodnutí firmy Apple jít si vlastní cestou. Apple už nabízí počítače, a mezi nimi také MacBooky Pro, které již nejsou založeny na procesorech Intel, ale na vlastních čipech postavených na architektuře ARM. Intel tímto rozhodnutím pochopitelně vůbec nebyl nadšen, neboť přišel o jednoho ze svých významných zákazníků a velkých odběratelů procesorů a dalšího hardwaru. Nový CEO Intelu Pat Gelsinger se také už před svým nástupem do funkce netajil s tím, že chce firmě Apple ukázat, jak se dělají procesory, takže se mezi obě firmy vloudila zřejmá řevnivost.
V této atmosféře tak velice komicky působí reklama na notebook s Core i7-1185G7, na níž můžeme vidět jeden z notebooků MacBook Pro. Můžeme to vidět jako jasný přešlap marketingu firmy Intel, pokud to ovšem není zajímavý pokus o virál. Intel zde přitom použil jeden ze sady snímků z GettyImages, kde můžeme najít i lepší záběry na použitý MacBook Pro, a tak můžeme i zjistit, že pod dlaní uživatele se skrývá také myš Apple Magic Mouse.
Někdo také může namítnout, že 16" notebooky MacBook Pro ještě využívají procesory Intel, ovšem na druhou stranu to neplatí a nebude platit pro nová mobilní Core 11. generace, kolem nichž se daná reklama točí. Justin Long tak sice má v kampani Intelu bohaté možnosti volby z PC notebooků, ale sám Intel si kupodivu pro vlastní propagaci stále volí Apple.