reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Lenovo má nové logo i strategii

13.7.2015, Jan Vítek, aktualita
Lenovo má nové logo i strategii
Společnost Lenovo dnes oznámila, že má jednak nové logo a pak i novou strategii. Ta se týká především komunikace společnosti se svými zákazníky, k čemuž chce prý využít mnoho různých komunikačních kanálů.
Své nové logo i firemní strategii shodou okolností nedávno představila také společnost Logitech, která bude nyní využívat i značku Logi. Co se týče nového loga Lenova, to se od starého liší použitím normálního fontu namísto kurzívy, dále má velké písmeno L a jediným ozvláštněním pak je natočené písmeno e.





A co k tomu říká samotná firma Lenovo, která nové logo představila na konferenci Lenovo Tech World? Prý bylo navrženo "s důrazem na vysokou adaptabilitu napříč všemi segmenty společnosti", kam patří osobní počítače, telefony či firemní hardware. Má být digitálním oknem do světa a spojeno je s pohybem a energií pod heslem „Never Stand Still“.

Firma také uvádí, že zmíněná konference završila deset let jejího vývoje, během nichž se změnila z počítačové firmy na globální společnost, která se zaměřuje obecně na uživatelskou elektroniku. Její nové logo tak má být i více zaměřeno na spotřebitele. Deset let vývoje je zmíněno proto, že právě před deseti lety Lenovo akvizovalo počítačovou divizi společnosti IBM, pak získala i firmu Motorola Mobility a v předchozím roce také divizi serverů x86 rovněž firmy IBM.

Na našem trhu si Lenovo také nárokuje pozici jedničky, však na konci minulého roku byla tato firma největším dodavatelem desktopových osobních počítačů, oblíbenou je také na trhu s notebooky a tablety a v minulém roce se také oficiálně na náš trh dostaly chytré telefony Lenovo.

Zdroj: TZ Lenovo
reklama