reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Microsoft přijede na GDC 2015 v plné síle

16.2.2015, Jan Vítek, aktualita
Microsoft přijede na GDC 2015 v plné síle
Společnost Microsoft ohlásila, že se na Game Developers Conference (GDC) 2015 do San Franciska chystá přijet s plnou parádou. Můžeme se tak těšit na řadu novinek a otázka je, co mezi ně bude patřit.
Game Developers Conference 2015 proběhne ve dnech od druhého do šestého března, čili odstartuje přesně za 14 dní. Microsoft přitom začne odhalovat svá tajemství v polovině této show, a to 4. března, ovšem vzhledem k časovému posunu začne jeho show ve 20 hodin našeho času. Microsoft ji nazval 'The Future of Gaming Across the Microsoft Ecosystems', čili budoucností hraní napříč všemi ekosystémy Microsoftu. Ten si na letošní GDC přichystal celkem 16 prezentací.





Prezentace proběhne především pod taktovkou Phila Spencera, který má na starosti celou divizi Xbox. Značka Xbox a Xbox Live se přitom po příchodu operačního systému Windows 10 stane i součástí světa PC, což tedy víme již nějakou dobu, však Microsoft už v poslední verzi Windows 10 Build 9926 představil ranou verzi příslušné aplikace. Ta by tedy měla vytvořit konkurenci především pro systém Steam od Valve.

Velkým tématem na GDC 2015 bude také DirectX 12, přičemž Microsoft slíbil představení nových vývojářských nástrojů a prvků pro Xbox One i Windows 10. Dále se bude řešit také systém hraní spojující více platforem v rámci jednotného systému Windows 10. Na stánku Microsoftu budou také ukázány nejnovější herní tituly.

Firma však nechystá živé streamování videa z hlavní události chystané na 4. březen, ovšem později nám Phil Spencer v živém výstupu shrne hlavní body konference, přičemž stream bude k dispozici na Xbox Wire Blog, Channel 9 a YouTube. Na GDC se také samozřejmě chystá i valve, od nějž můžeme očekávat novinky o Steam Machines a také chystaném glNext, čili API, které má představovat od základu přepracované OpenGL.

Zdroj: Hexus.net
reklama