Apex Legends si zahrálo už 50 milionů lidí, nástup je to raketový

Apex Legends si zahrálo už 50 milionů lidí, nástup je to raketový
, , aktualita
I samotný Fortnite může jen závidět prudký nástup titulu Apex Legends, který si po pouhém jednom měsíci zahrálo už na 50 milionů lidí. Fortnite je sice stále mnohem populárnější titul, ale nic netrvá věčně. 
K oblíbeným
reklama
S informací o 50 milionech hráčů, kteří si už alespoň vyzkoušeli hru Apex Legends, se autoři podělili na svém twitterovém účtu. Trvalo to pouhé čtyři týdny, než toho bylo dosaženo, ačkoliv hra přišla na trh 4. února jako naprosté překvapení, o němž se do té doby nikde nemluvilo. Vtrhla tak do nabídky titul pro Windows PC, Xbox One a PlayStation 4 a ihned zaujala milion hráčů, kteří si ji v prvních hodinách stáhli. 
 
 
Společnost Electronic Arts přitom dostala menší záhlavec od akcionářů, kterým nevoněly její výsledky, ale akcie pak nedlouho na to zase vyštřelily nahoru. 
 
 
A jak si vede Apex Legends oproti Fortnite Battle Royale? Tento titul od Epic Games už dokázal přitáhnout pozornost cca 200 milionů lidí, ale až po nějakých 430 dnech na trhu. Na mezník 50 milionů se mu podařilo vyšplhat až za nějakých 17 týdnů, zatímco hře Apex Legends to zabralo jen pouhé čtyři. Je tak jasně vidět, že její nástup je mnohem prudší a v Epic Games mají nyní důvod ke znepokojení. Ostatně ale museli počítat s tím, že Fortnite nebude populární donekonečna a že ostatním firmám úspěch této hry nedá spát a ty budou hledat cesty, jak převzít štafetu, stejně jako to provedlo samotné studio Epic Games titulu PUBG. 
 
Co se týče popularity na Twitchi, v tomto případě už Apex Legends konkurenční Fortnite téměř dohnala, jak je vidět na TwitchTrackeru
 
Studiu Respawn se tak tento titul rozhodně povedl a dá se říci, že k tomu mělo správný recept. Dalo se už zalovit ve velice hlubokém rybníku s fanoušky žánru Battle Royale, a to pomocí dobře známé franšízy Titanfall a samozřejmě je tu i ten důležitý fakt, že je to titul distribuovaný zdarma. Respawn také v neposlední řadě provedli dobrou práci, takže výsledkem je velký úspěch. 
 
Pro Apex Legends se také chystá Battle Pass, jehož prostřednictvím už EA budou moci začít na úspěchu svého titulu vydělávat. V první sezóně se objeví nové postavy (tzv. Legendy), zbraně, předměty, atd. Lze očekávat podobnou či naprosto stejnou cenu, jakou nasadili i autoři Fortnite a PUBG, čili asi 10 dolarů. Jakýkoliv obsah z placeného Battle Pass by ale měl být odemknutelný i zdarma hraním 
 
Zdroj: Apex Legends - via Twitter


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Intel ukázal obrázky připravovaného GPU Arctic Sound Intel ukázal obrázky připravovaného GPU Arctic Sound
Už nějakou dobu víme, že se Intel chystá vstoupit na trh s dedikovanými grafickými kartami a nemít jen ty integrované v procesorech. Na GDC 2019 ukázal první snímky nových grafických karet s GPU Arctic Sound.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem
Ray tracing má na letošním GDC velkou pozornost a věnuje se mu řada firem. Mezi nimi jsou i Epic Games v jejichž Unreal Enginu bylo vytvořeno demo Troll. Samotný engine s podporou ray tracingu bude také brzy k dispozici. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
GeForce GTX 1650 ukázala výkon blízký modelu GTX 1050 Ti, je to reálné? GeForce GTX 1650 ukázala výkon blízký modelu GTX 1050 Ti, je to reálné?
Výsledky spojené s grafickou kartou GeForce GTX 1650 se objevily v benchmarku Final Fantasy XV a vyhrabal je jako obvykle TUM APISAK. Hlavní informace je, že GTX 1650 by měla mít víceméně stejný výkon jako GTX 1050 Ti. Je to dost? 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Valve konečně ukázali novou podobu Steamu Valve konečně ukázali novou podobu Steamu
Ve světle zpráv o nástupu obchodu Epic Games Store působí Steam jako platforma, jejíž provozovatel se ještě nevzpamatoval z utrženého šoku. Nicméně my bychom se brzy měli dočkat alespoň přepracovaného rozhraní slibovaného už řadu let. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Volvo bude od roku 2020 šmírovat řidiče kamerami Volvo bude od roku 2020 šmírovat řidiče kamerami
Automobilka Volvo oznámila, že od roku 2020 bude do vozů instalovat systémy, které budou rozpoznávat chování řidiče. Kamery budou snímat, zda se nedívá např. na mobil a systém bude i vyhodnocovat, zda není opilý.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala