CryEngine ve verzi 5.4 zahrne podporu Vulkanu
23.6.2017, Jan Vítek, aktualita

Vývojáři CryEnginu se chystají přijít s novou verzí 5.4, která bude představovat důležitý krok pro rozšíření podpory Vulkanu. Tato nová verze má dorazit na konci července a její autoři nám poskytli možnost sledovat její vývoj.
Podpora Vulkanu tak není to jediné, co CryEngine 5.4 přinese, ale jde o to zdaleka nejzajímavější a nejdůležitější. Vývojáři se na Vulkan zaměřují poté, co dokončili práce na implementaci API DirectX 12, které dostalo přednost.

Aktuálně už je na GitHubu k dispozici samotný dosud nefungující kód, který najdeme ve složce Code/RenderDll/XRenderD3D9/Vulkan/. Čili pokud chcete, můžete do něj nahlédnout, než jej vývojáři zahrnou do enginu.
CryEngine 5.4 dále naváže na to, co bylo představeno už ve verzi 5.3, čili na nabídku "standardních komponent", jako je Character Controller Component pro účely animací a fyziky pro hry typu FPS.
Dále nová verze nabídne také zdrojový kód pro editor Crytek Sandbox. Vývojáři tak slibují, že až vyjde verze 5.4, "nic nám nebude skryto a nebudou existovat žádné limity" ohledně daného editoru.

Hunt: Showdown od Crytek
Můžeme se tak těšit na to, že budoucí tituly založené na enginu firmy Crytek budou nativně podporovat Vulkan, ale ty rozhodně nepřijdou na trh brzy a my můžeme očekávat, že takové se ukážou až za pár let.
Zdroj: Hexus.net