
Komentářů: 264, score 0.9 | Svět mobilně: 16/0.7
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 29.10.2024 s hodnocením -9:
"Spousta systémů je založená na velmi starých technologiích"
Když to tak čtu tak si říkám, jestlipak se původní autoři článku zamysleli nat tím jak stará technologie,třeba oproti disketám, je takové kolejová doprava...
Když to tak čtu tak si říkám, jestlipak se původní autoři článku zamysleli nat tím jak stará technologie,třeba oproti disketám, je takové kolejová doprava...
Komentář z 29.10.2024 s hodnocením -5:
Goole, this way -->
Komentář z 21.1.2025 s hodnocením -3:
Tal zbytek lidí si prostě v autě zapne topení..
Nejvíce přínosné komentáře
Typ baterie | Energetická hustota (Wh/kg) | Životnost (počet cyklů)
---------------------------------------|----------------------------|-------------------------
Li-Air (Lithium-vzduch) | 1000–2000 | <100 (zatím experimentální)
Li-S (Lithium-síra) | 300–600 | 200–1000
Li-Metal (Lithium-kovová) | 400–700 | 300–1000
Li-NMC (Lithium-nikl-mangan-kobalt) | 250–350 | 1000–2000
Li-Poly (Lithium-polymer) | 150–250 | 500–1500
LiFePO4 (Lithium-železo-fosfát, LFP) | 90–160 | 2000–5000
Li-Titanát (LTO - Lithium-titanát-oxid) | 50–100 | 5000–20000