Horká záplata pro Fallout 76 vyřešila staronové chyby, ale přidala zbrusu nové

Horká záplata pro Fallout 76 vyřešila staronové chyby, ale přidala zbrusu nové
, , aktualita
Pro neúčastněné pozorovatele může být snaha Bethesdy dávat dohromady hru Fallout 76 měsíce po jejím vypuštění na trh celkem zábavná komedie. Ta nedávno pokračovala, když se znovu objevily staré chyby, na něž se zaměřil nejnovější hotfix.
K oblíbeným
reklama
Nový patch pro Fallout 76 tak přinesl chyby, které už byly vyřešeny, a to třeba takovou zdánlivou malichernost, jako je příliš vysoká hmotnost vlasových sponek používaných pro otevírání zámků. To však malichernost není především kvůli neúprosnému limitu nosnosti postavy a hráči byli přirozeně naštvaní, když sponky opět vážily 0,1 libry. Frustrace je to v tomto případě pochopitelná, však nastavení hmotnosti nějakého předmětu rozhodně nepůsobí jako věc, která by měla působit takové problémy. 
 
 
Dalo se tušit, že chyba mohla nastat v případě, kdy se do nového sestavení hry dostaly staré soubory a Bethesda k tomu řekla, že problém nastal skutečně při spojení interních vývojářských sestavení, které nebylo správně provedené před vypuštěním Patche 5 na veřejnost. Vypadá to, že ve studiu asi vládne menší zmatek. 
 
Bethesda tak už dala dohromady hotfix, který měl za úkol vyřešit právě znovu objevené staré chyby, a to včetně balení materiálů pro prodej (bulking) a funkce autoscrap při výrobě předmětů a opravách. Nicméně právě ve spojení s tím se objevil nový problém, o kterém se diskutuje na Redditu. Lidé si stěžují na to, že právě při balení a využití funkce autoscrap ztratili velké zásoby nastřádaného materiálu, takže nyní se opět čeká na nápravu. 
 
Zásadní problém je přitom už ten, že Bethesda vypustila na trh evidentně nevyladěnou hru, což by v jejím případě nebylo nic nového nebo nečekaného. Jenomže ono jde o hru pro internetový multiplayer a pokud ta obsahuje chyby nebo možnost zneužívat nedokonalosti ve svém systému, je to přirozeně mnohem větší problém, než v takovém Skyrimu, kde každý hraje na svém vlastním písečku a pokud podvádí, může si tím zničit (nebo vylepšit, záleží na úhlu pohledu) herní zážitek pouze sám sobě. Pokud jde ale o síťovou hru, poctivci mohou brzy zjistit, že v ní pro ně není místo, což je navíc ještě i otázka vyladění herního systému. Ve hře jako Fallout 76 jsou prostě bugy a glitche daleko větší problém než v titulech pro jednoho hráče a to Bethesda očividně nezvládá moc dobře řídit. 
 
Zdroj: Reddit


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
AMD Ryzen 5 3500: to pravé pro lidové herní sestavy? AMD Ryzen 5 3500: to pravé pro lidové herní sestavy?
Tum Apisak se letmo zmínil o procesoru AMD Ryzen 5 3500, který by měl nastoupit s výbavou šesti jader bez SMT. Mohl by se tak stát velice zajímavou volbou pro herní sestavy s rozumnou cenou, ostatně dnes je pro hry šest fyzických jader vhodná výbava.
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář