reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Horká záplata pro Fallout 76 vyřešila staronové chyby, ale přidala zbrusu nové

4.2.2019, Jan Vítek, aktualita
Horká záplata pro Fallout 76 vyřešila staronové chyby, ale přidala zbrusu nové
Pro neúčastněné pozorovatele může být snaha Bethesdy dávat dohromady hru Fallout 76 měsíce po jejím vypuštění na trh celkem zábavná komedie. Ta nedávno pokračovala, když se znovu objevily staré chyby, na něž se zaměřil nejnovější hotfix.
Nový patch pro Fallout 76 tak přinesl chyby, které už byly vyřešeny, a to třeba takovou zdánlivou malichernost, jako je příliš vysoká hmotnost vlasových sponek používaných pro otevírání zámků. To však malichernost není především kvůli neúprosnému limitu nosnosti postavy a hráči byli přirozeně naštvaní, když sponky opět vážily 0,1 libry. Frustrace je to v tomto případě pochopitelná, však nastavení hmotnosti nějakého předmětu rozhodně nepůsobí jako věc, která by měla působit takové problémy. 
 
 
Dalo se tušit, že chyba mohla nastat v případě, kdy se do nového sestavení hry dostaly staré soubory a Bethesda k tomu řekla, že problém nastal skutečně při spojení interních vývojářských sestavení, které nebylo správně provedené před vypuštěním Patche 5 na veřejnost. Vypadá to, že ve studiu asi vládne menší zmatek. 
 
Bethesda tak už dala dohromady hotfix, který měl za úkol vyřešit právě znovu objevené staré chyby, a to včetně balení materiálů pro prodej (bulking) a funkce autoscrap při výrobě předmětů a opravách. Nicméně právě ve spojení s tím se objevil nový problém, o kterém se diskutuje na Redditu. Lidé si stěžují na to, že právě při balení a využití funkce autoscrap ztratili velké zásoby nastřádaného materiálu, takže nyní se opět čeká na nápravu. 
 
Zásadní problém je přitom už ten, že Bethesda vypustila na trh evidentně nevyladěnou hru, což by v jejím případě nebylo nic nového nebo nečekaného. Jenomže ono jde o hru pro internetový multiplayer a pokud ta obsahuje chyby nebo možnost zneužívat nedokonalosti ve svém systému, je to přirozeně mnohem větší problém, než v takovém Skyrimu, kde každý hraje na svém vlastním písečku a pokud podvádí, může si tím zničit (nebo vylepšit, záleží na úhlu pohledu) herní zážitek pouze sám sobě. Pokud jde ale o síťovou hru, poctivci mohou brzy zjistit, že v ní pro ně není místo, což je navíc ještě i otázka vyladění herního systému. Ve hře jako Fallout 76 jsou prostě bugy a glitche daleko větší problém než v titulech pro jednoho hráče a to Bethesda očividně nezvládá moc dobře řídit. 
 
Zdroj: Reddit


reklama