3.7.2019, Milan Šurkala, článek

Mnohokrát se stává, že produkt odejde krátce po ukončení záruky. Tiskárny jsou součástkami, které je zbytečně pošlou na smetiště, doslova proslavené. Podívejte se s námi na čerstvou zkušenost s nádržkou odpadního inkoustu.

reklama
Tiskárny ))))) | od: FotoZemek (1)  10.7.201916:32
Žádná tiskárna se mi nevyplatila, dycky to byl prodělek ......
Nic nekupuj !!!
Normálně s tím dojdi do kiosku, nech si to vyjet a máš klid, za ty love co vrazíš do tiskárny, do inkoustu, papírů, možeš tisknout v kiosku nebo fotolabu do smrti ......
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Tiskárny ))))) | od: drk22 (372)  10.7.201916:48
To asi těžko. V momentě kdy tiskárna s duplexem a barevným tiskem přijde na 1500 a přídavné ­"hadičky­" na 300, inkoust na x tisic stran na 200 ani omylem. Tohle platí jen pro ty co skoro netisknou.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Tiskárny ))))) | od: borekz (19)  18.7.201913:47
A co když nebydlím v Praze ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Tady v diskusi jsou samí tiskárnoví profíci :-D | od: PetrP7 (66)  9.7.20199:37
Já takový zkušenosti nemám, ale v devadesátých letech jsem pracoval ve firemním servisu Philips ­(tehdy byl DOOPRAVDY firemní, ne smluvní­) a tam to bylo v bledě modrém ... :­-D Odešel kousek plastu a díl se nedodává, ani nám do servisu, v dokumentaci nemá objednací kód... No trochu na obranu výrobců tiskáren musím říci, že částečně se jim nedivím, když jsem v servisu za těch šest let viděl, co jsou schopni Češi vykoumat. :­-­)­))
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
dotaz | od: RostislavGolab (2)  7.7.201919:06
Prosím, neví někdo kde koupit ty nové vložky do odpadní nádržky?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: dotaz | od: Milan Šurkala (979)  7.7.201919:18
eBay, Amazon a podobně. V českých obchodech pouze pro dražší kancelářské tiskárny, kde to lze oficiálně vyměňovat.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: dotaz | od: RostislavGolab (2)  7.7.201920:05
Děkuji.
Jen ja na ebay a amazonu nenakupuji....
Muzu poprosit o pomoc a odkaz pro tiskarnu epson L365
Děkuji
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: dotaz | od: drk22 (372)  7.7.201922:08
Tak ještě je tu možnost pro extra spořivé. Tj nic nekupovat a ty stávající vyčistit a vysušit a vrátit zpět..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
diky za clanek | od: drk22 (372)  5.7.201921:06
Diky za clanek, mám tedy nikoli epsona ale canon ipixma ­(s přidanýma hadičkama­) no nekupte to za 1500 :0­).
Každopádně jsem si díky tomuto článku našel návod jak to na canonench vyresetovat kombinací tlačítek, tak ža to přijde tak budu alespoň připraven..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Áno | od: kolecko (35)  5.7.201914:57
Zákazník dostane presne to, čosi zaplatí. Teda s výnimkou OKI. Tam sú šmejd úplne všetky.

Lepšie je kúpiť normálnu ČB laserovú pcl tlačiareň s lankou a tá bude doma fungovať prakticky na desiatky rokov.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
Re: Áno | od: andre_z (152)  14.7.20197:16
Absolutní blábol, žádná tiskárna Vám nebude fungovat desítky roků. Dělám ve větší firmě, kde máme laserové tiskárny od ceny 3­-150 tis. ­(asi 50ks­) A životnost tiskáren je u těch levnějších 50­-100 tis. tisků.. Pak většinou odejde nějaký válec v hodnotě nové tiskárny. Anebo gumové kolečka s cenou dílu taky hodně vysokou...

Další blábol je nabízet na šechno ČB tiskárnu... :­-D Znám spoustu lidí co jsi pořídili tiskárnu hlavně kvůli barevnému tisku ­(včetně mne­)..

Já mám zkušenost s EPSON L360 ­(tankovka­) Stáří aktuálně cca 4roky. Tiskne zatím dobře, pořízena primárně na tisk A6 ­(10*15­) fotografii. Vytištěno okolo 3 tis. fotografii. A zatím s jednou drobnou chybou funguje. Tedy díky za článek...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Áno | od: drk22 (372)  14.7.201918:59
No stím tvrzením že tiskárna nebude fungovat desítky roků bych si dovolil nesouhlasit. Svou první levnou laserovku s LPT portem značky minolta ­(tenkrát asi za 4,5k­) jsem podarovl bratrovi nadoma no a pokud vím jede dodnes.. Pravda tohle není firma a netiskne se toho ­"desetitisíce stran­" za měsíc ani rok..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Áno | od: andre_z (152)  15.7.201912:39
No jak píšete, tiskárna byla koupena dávno. Dnes již bohužel není ta kvalita to co bývalo... :­-­( A z vlastní zkušenosti mohu říci, že tiskárny dříve vydržely opravdu déle... :­-­/ U levnějších variant opravdu dříve vydržela i třeba 10 let ­(s několika opravama­), ale dříve taky ten model stál okolo 10k a dnes ji ­(bovější verzi­) kupuji za cca 3,5k a v téhle ceně se nevyplatí cokoliv opravit... ;­-­) Prostě spotřebák..

A také je to o štěstí, u nás také máme pár tiskáren starých 10 let a fungují, ale tisk na nich je cca par tisíc­/rok. ale jak jsem psal, i kdyby vydržely válce. nevydrží na nich gumové kolečka a plasty se začnou taky teplem drolit a degraduje materiál... Tedy desítky bych netvrdil, ale 10­-15 let ­(klidně i více­).

Ale měli jsme tiskárnu, která za cca 5 roky nahrkala 2mil. výtisků a kdybych ji nechal opravit ­(u dáného zařízení se tomu říka maintenance kit­), tak možná funguje ještě dnes... ­(což je 10let­). Ale stroj stál 120k a daný kit na ni 30k. Kit ­(sada válců vývojnic, atd.­) se dává co cca 500tis. výtisků u daného zařízení byl dán ale pouze 2x vždy po 700tis. výtisků...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Reset Ink waste padu | od: Rdor01 (1)  5.7.20190:21
Zdravím všechny, doma mám program, který zvládne reset počítadla a spoustu dalších věcí i u spousty dalších tiskáren zdarma, až budu doma, můžu přidat odkaz, má to jeden háček, když jsem ho proháněl přes virustotal, tak ukázal asi u 3 antivirů virus. Já osobně jsem ho použil a žádný problém nenastal, počítač je v pořádku.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
B200 u Canonu | od: Hirogen (114)  4.7.201915:09
je chyba tiskové hlavy. Za 17 let, co je prodávám, je to z 99% způsobeno neoriginálními náplněmi. Vím o dvou případech, kdy tuto chybu tiskárna vykázala s originálními náplněmi. Jednou v záruce, jednou po cca sedmi letech provozu. Já sám jsem provozoval Pixmu IP4200 10 let a provozuji PIXMU MP5350 5 let. V životě nedostali neoriginální náplň.
Proč jsou asi originální náplně vyráběny VÝHRADNĚ v Japonsku? Canon NIKDY nepřepustil recepturu inkoustu přes hranice Japonska.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(4)
Re: B200 u Canonu | od: regine (30)  6.7.201918:29
Nesouhlas. Zkušenost ve firmě se spoustou inkoustovek. Pokud se delší dobu netiskne, trysky zashnou. Že s touto závadou se nesetkáváte je JASNÉ vzhledem k ceně za opravu. Také bych tiskárnu rovnou vyhodil a nešel do servisu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Re: B200 u Canonu | od: drk22 (372)  6.7.201922:53
Přesně tak řeči o neoriginálním inkoustu jsou jen bláboly prodejců rýtžujících peníze na předraženém inkoustu. Používal jsem různé neoriginální inkousty leta a nikdy to hlavu nijak nepoškodilo. Naopak inkoustovky vždy extrémně trpěly na zasychání díky delší době nečinnosti, Zvláště domácí tiskárny klidně i měsíc či dva zůstanou nečinné. U canonu co teď mám stačí jednou za týden jednu stránku a je to v pohodě... Pokud se stane že na to zapomenu prostě nejprve napustím ikoust zpět do nádržky a pak teprve spustím tisk. Při ceně 200kč za půl litru mně to vážně netrápí.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(1)
Re: B200 u Canonu | od: Hirogen (114)  7.7.20190:35
Neumíš číst. Píšu, že jsem se s tou chybou setkal a hodně často. POKAŽDÉ, až na ty dva případy, to bylo neoriginálními inkousty, keré tam byly vloženy.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(2)
Re: B200 u Canonu | od: drk22 (372)  7.7.201911:49
Tak a teď nám laskavě vysvětli jak přesně poznáš že závada je díky ­"neoriginálnímu inkoustu­" ... To že ho dotyčný používá totiž ještě neznamená že způsobil závadu. Já osobně jsem se běžně setkal s ucpanými a vyschlými hlavami u ­"originálního inkoustu­" .
Naopak praktika prodejců tiskáren kdy prodávají dotovaný HW a k němu předražený inkoust či toner je všeobecně známa a několikrát prokázána.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: B200 u Canonu | od: j.c (4)  7.7.201913:48
Já mám Canon i560 někdy od roku 2003. Za tu dobu jsem 1x měnil hlavu. Zda to byla shoda náhod, nebo právě neoriginálním inkoustem nemohu s určitostí tvrdit, ale hlava odešla právě 2­-3 týdny po použití neoriginálního inkoustu ­(výrobce Pelikan­), cca v pátem roce života. Od té doby používám jen originální a tiskárna stále funguje dobře a to třeba i měsíc netisknu vůbec.
Asi budou rozdíly v kvalitě i neoriginálních inkoustů a pak některé tiskárny mohou být na jejich použití háklivější než jiné. Je to tak trochu loterie. Jinak souhlasím s tím, že originál spotřebák je předražený a budiž tomu důkazem, že vůbec vznikají alternativy. Ale to je už stokrát omletá písnička ­- výrobce nevydělává na hw ale na spotřebáku. A proto všechny ty ochrany a zámky...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: B200 u Canonu | od: blue.sun (52)  14.7.201919:54
Je zajímavé, že dokud tiskárny neměly displeje, žádné podobné chyby kvůli neoriginálním inkoustům nenastávaly. Měl jsem Canon, měl jsem HP, v podstatě vše jsem krmil jen neoriginálními, a roky žádný problém. Sotva nastala doba tiskáren s displeji, šup, B200... pápá, Canone.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Epson | od: pan_Jaroslav_Crha_guru_IT (130)  4.7.201910:20
Epson, taká zprofanovaná firma... nebrat. HP tiskárny se vyplatí snad jen ty nejlevěnší velkoformátové ale i tam je poruchovost velká. Hlavně zdrojů. A Xerox už nechci v životě vidět.
Když jsem začínal koupil jsem si za tři tisíce Brother DCP­-J4110DW a dostal jsem k tomu i foťák Nikon, kterej používám dodnes protože je prostě super. Na té tiskárně jsem vytiskla cca 13000 stran. A teď se podržte, nikdy jsem nedokoupil originální barvu. Kromně prvních pár stran, jsem všechno tiskl na alternativní inkoust z Pražské malé kamené prodejny s rozlývaným inkoustem. Chápej, za 60Kč barevné a za 120kč černá velká lahvička, k tomu čtyři injekční stříkačky a jednou za měsíc jsem doplnil barvy. Ty lahvičky vydrželi cca 5 naplnění. A tiskárna tiskne a na nic se neptá. Jo hlásí že neví kolik má inkoustu, ale to se dá zkontrolovat tak, že prostě ty zásobníky vyndám a podívám se. Fakt čumím co ta tiskárna za ty prachy vydržela. Jinak v kanclu příště, jdu do nashuatecu. Viděl jsem to v jedné firmě a disajn je sice otřesný, ale za to ta tiskárna funguje a né jak pitomej xerox, kterej potřebuje spojení se serverem esolutions, a startuje deset minut a je složitá jako prase a něco v ní nastavit je ubohost a není to česky. Xerox už nikde. Ubožáci ve spinservisu ať chcípnou.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
Zkušenost s Epson L210 | od: sevetom (2)  4.7.20198:18
Zdravím,
protože tiskárna Epson L210, byla jedna z prvních ­"dolejvacích­", byl jsem zvědav, co vydrží ­(životnost byla uváděna na 15.000 stran­). Dělal jsem si od začátku statistiku a nabízel pro kamarády ­"print sharing­" za drobný příspěvek ­- zlomek ceny v copycentru, což byl důvod relativně častých návštěv. :­)
Koupil jsem ji 17.11.2015 za 2879 Kč u CZC, další náklady na barvu ­(jen originál Epson­) a papíry ­(převážně kancelářský HP+Epson kvality A, zbytek HP+Canon kvality B, něco fotopapíru či satinu­) až do dneška činily 6397 Kč. Dohromady jsem do tisku tedy nasypal 9276 Kč. Za tyhle peníze z tiskárny vyšlo 24711 str. = 20403 černobílých ­(82 %­), 4142 barevných ­(17 %­), 166 foto ­(1 %­). V nádržkách zbývá ještě polovina barvy z posledního doplnění, cca 3 balíky A4 a polovina všech fotopapírů.
Sada všech 4 originálních barev v lahvičkách byla obvykle za 540 Kč ­(135 Kč­/ks­). U černé jsem měl průměné pokrytí 12 %, takže výtěžnost vycházela logicky méně než poloviční proti uváděné 5%. U barev se neopovažuji hádat, záleží, jestli se tisknou barevné nadpisy, nebo tmavý akt na A4.
"Vysoká kvalita­" v nastavení tisku v kombinaci s premium fotopapírem Epson vytváří fakt pěkné a barevně stálé snímky ­(narozdíl od value třídy fotopapírů, které vybledly mimo fotoalbum za 2­-3 měsíce­), ­"standardní kvalita­" je naprostro dostatečná pro běžný tisk a ­"koncept­" je nepoužitelně světlý. Tisk na papíry kvality A je viditelně ostřejší.
A teď to horší... Přibližně poslední 1­/3 doby používání zlobí podavač ­- nutno zakládat papíry po jednom jinak z balíku bere různý počet najednou ­(napomohlo tomu asi používání méně kvalitního papíru a zanesení tiskárny jeho práškovými zbytky­). Manuální reset ukazatele odpadní nádržky jsem musel provést nesčetněkrát ­(nesouvisí s plností nádržky­) ­- na YouTube je video na tlačítkovou kombinaci, která se obvykle za 30min nadávání povede asi na podesáté. =D Každopádně jde to bez softwaru, bez servisu a zdarma! Odpadní nádržku jsem za celou dobu vymontoval jen 2x, nechal odmočit vsakovací hmotu, po propláchnutí a uschnutí jsem ji do nádržky vrátil.
Tiskárnu lze vypínat a ušetřit za pravidelné autočištění, ale lze to jen v případě, že se tiskne x stránek s odstupem pár dnů a tiskárna tak nestihne zaschnout. Jakmile se to stane a tiskárna začne proužkovat, je třeba čištění několikrát opakovat ­(tohle doma radši nezkoušejte ­- v nejhorším případě jsem při přejezdu hlavy tiskárnou vypnul proud, pak se s hlavou dalo opatrně hýbat přes pod ní poskládaný vlhčený ubrousek, následně jsem ji vrátil do pravé pozice a po zapnutí pokračoval v autočištění, které pak už zabralo­).
Abych to pozitivně zakončil, tisk mě ve výsledku stál ­"jen­" čas, neboť veškeré náklady zaplatili kamarádi ­- takové win­-win pro obě strany. :­)

PS: Ze zkušenosti s Epson 7610, kterou jsem předělal také na ­"dolejvání­" ­(hadičky, externí nádržky, ale s originálním inkoustem­), nedoporučuji v takovém případě aktualizovat firmware! V Epsonu na tyhle pokusy asi přišli a s firmwarem přišla i drsnější kampaň proti neoriginálním řešením. Tiskárna se co 200 str. v půlce tisku zastaví ­(zničený papír, vyplýtvaná barva­), vyskočí hláška, musíte vyjmou a vyresetovat cartrige a vrátit je zpět, nechat proběhnout samočištění, a pak znovu zadat tiskové úlohy.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(0)
Re: Zkušenost s Epson L210 | od: Milan Šurkala (979)  4.7.20198:45
Velmi pěkné shrnutí vlastních zkušeností. Díky.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Zkušenost s Epson L210 | od: nosacm (1)  4.7.20199:06
Taky mám Epson L365. A taky mě odepsala tiskárna, že je plná odpadní nádržka. Jediné co se mi povedlo, je jak uvádí autor, oddálit toto blokování pomocí wicreset. Sevetom, můžeš jsem napsat odkaz na you tube, nebo popsat tu kombinaci tlačítek jak zresetovat tiskárnu kvůli tomu servisu?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Zkušenost s Epson L210 | od: sevetom (2)  4.7.20199:43
Pardon za velkou mystifikaci. Jak jsem to teď znovu hledal, tlačítky se resetuje jen hladina inkoustu: https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=eBTnVNjF6_M ­(hledáno jako L210 ink level­), na odpadní nádržku jsem software použil: https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=eg­-iJktRtCk ­(hledáno jako L210 waste ink­). Tiskárna hlásí oba tyto problémy LEDkami podobně, tak se mi to v paměti pomíchalo.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Zkušenost s Epson L210 | od: mlsný amatér (3)  4.7.201917:37
Mám, už řadu let, Epson Stylus Photo R 2000. Nejprve jsem vyměnil originální kazety za dolévací samoresetovací. Když mi tiskárna ohlásila konec životnosti některých součástek, vycucl jsem injekční stříkačkou obsah odpadní nádržky a na darknetu sehnal crack, kterým jsem všechna počítadla vynuloval a zamrazil, takže tiskárnu už nezajímá, kolik papíru skrz ni proběhlo. A nedávno jsem k ní připojil tankové zásobníky, stály mne 1.500 Kč, což je mnohem méně, než 15.000 Kč za podobnou fototiskárnu a alternativní inkousty, ­(chemické složení je stejné, jako originálních­) stojí 80 Kč za 100 ml.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Laserove tiskarny | od: peetter (37)  3.7.201922:59
Nemel jsem jedinou inkoustovou tiskarnu, ktera by byla pouzitelna. Bud se tiskarna posr4la a oprava nebyla rentabilni, nebo zaschnul inkoust, coz se stava az neuveritelne casto, pokud clovek netiskne pravidelne. A jak uz tu nekdo psal, praktiky jako zablokovani scanneru, protoze inkoustova odpadni nadrz je plna jsou u vyrobcu tiskaren bezne.

Za me jednoznacne investovat o trochu vic do small business laserove tiskarny. Ty ze zkusenosti vydrzi mnohem vic, takze se ta investice vrati.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Laserove tiskarny | od: Pavel Matějka (544)  4.7.20199:22
Přesně ­- po zkušenostech s inkoustovkami a neustálým zasycháním trysek jsem koupil za pitomé tři tisíce OKI 301dn a mám pokoj. Firma si sice účtuje za tonery šílené peníze a hrozí ztrátou záruky při používání neorigináních, ale na to jsem jim hodil bobek a kupuju tonery po pár desetikorunách. A protože fotky doma stejně netisknu ­(dávám to do fotoknih­), tak jsem s tiskem vysmátý už několik let.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: Laserove tiskarny | od: mlsný amatér (3)  4.7.201917:41
Já do Okiny C 5800 sypu saze pro HP Lserjet. Toner je stejného typu, ­(potahované kuličky­) a cena je o hodně nižší. ­(original kazeta 2.400 Kč, dosypání 300 Kč­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Laserove tiskarny | od: RadecekH (120)  4.7.201921:01
Taky jsem si kdysi koupil OKI C301dn, asi za 2,5 tisíce. Láduju do toho neoriginální tonery, sada CMYK vyjde na pětistovku i s dopravou.
Bohužel takováto tiskárna už se neprodává. Do její náhrady, která vypadá úplně stejně ­(C332dn­), stojí už neoriginální tonery skoro 10x víc. Úplně se děsím toho, až mi umře a já budu muset hledat náhradu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Laserove tiskarny | od: Martin Suchánek (11)  5.7.201911:08
To nejspíš neděláš dobře Jaromíre. Tyhle brutálně levný tonery jsou nacpaný trochou jedu. Dobře, asi bych pochopil že mi je jedno životní prostředí, tady ale vidím peška v tom že to používám přímo v kanclu nebo doma ­- jedovaté výpary...........
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Laserove tiskarny | od: drk22 (372)  9.7.201916:26
Informace o jedu je sice zajímavá a jistě odstrašující, ale zajímalo by mně jak moc je podložená fakty, plus jak moc jsou ty ­"jedy­" v tom originálním.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
... | od: Deluxa (63)  3.7.201915:35
Toto je dnes terno a tema cislo 1 na vsetkych velkych firemnych,strategickych a managerskych schodzach­/ mitingoch..od vyroby ponoziek az po auta...mozte si to skusit aj vy ako domacu ulohu. Je trivialna a na pohlad jednoducha. Znie:.....zaistite­/vymyslite funkcny a lacny mechanizmus,system popripade vyberte vhodny material pre vas vyrobok­/produkt ktory ukonci­/znemozni funkcnost po danom pozadovanom case a zaroven presvedci uzivatela o nezmyselnosti opravy a o nevyhnutnosti kupit si taky isty vyrobok znovu. V pripade polovyrobkov plati to iste len sa skuma trebarz vhodny material. Ak je takto pokryveny a zabetonovany cely trh ­(co aj je­) kupujete si vlastne nieco co bolo odpadom uz ked to schadzalo z vyrobnej linky. Osobne tipujem ze existuje silna lobby za to aby sa zakonna zaruka skratila na co najmenej a to nie len pre elektroniku. Ak to zoberiem uplne absurdne Epson by bol schopny vyrobit aj jednorazovu tlaciaren...preco nie vsak?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(1)
Až se dozví Gretta | od: danito (86)  3.7.201912:25
že místo ekologického prodlužování životnosti tiskáren, se vkládají kurvítka, aby se prodávalo víc tiskáren a ještě víc zatěžovala příroda, tak jí rupne cévka. ­( kéž by :­))
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
asi chyba,nebo jsem tupý | od: Tech-boy.lukas (407)  3.7.201910:52
Možná to špatně chápu,nemá být čárka do leva?
Na eBay nebo Amazonu lze tyto vložky ­(waste ink pads­) sehnat za nějakých 160 Kč včetně poštovného, nejedná se však o originál a i materiál vypadá být jiný ­(otázkou je tak i životnost náhradního řešení­). Výrobní cenu si netroufám odhadovat, ale nedivil bych se, kdyby desetinná čárka byla o dvě pozice doprava a cena byla v řádech jednotek korun.

160, v levo 1,60
160, v pravo 1600

tak já jsem sestře kupoval novou a s plánovám zastaráváním problém zatím nemám,měla canon a jak jsem ji řekl že je k.o tak to bylo chjo,jsem říkal a jak dlouho si čekala že vydrží,máš ji 11 let.
Starý canon jsem vybíral já,bo pro úsporu nákladů jsem chtěl hlavu a nádržky oddělené,stejně inkoust doplňovala. Tak cena za barvičku byla né 80kč ale asi 8kč a nějaké mýdlo na zasrané ruce
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
Re: asi chyba,nebo jsem tupý | od: Milan Šurkala (979)  3.7.201911:19
Jj, máte pravdu, je tam chyba. Děkuji za upozornění.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Zkušenost | od: potrus (29)  3.7.201910:04
Já za posledních cca 15 roků vystřídal několik tiskáren ­(nedobrovolně­). Začínal jsem s Canonama, které měly výborný tisk, perfektně skenovaly, ovladače byly jedna radost a byly poměrně tiché. Nejtrvanlivější ­(a nejdražší ­- cca 5 tisíc­) vydržela asi 4­-5 roků. Zbylé 3 už nedaly ani jedna víc jak 3 roky. Nejsmutnější na tom je, že všechny odešly na plný zásobník odpadního inkoustu a v té době jsem nikde na netu nenašel jak to pořešit ­(vždy byly softy jen pro starší modely­). A nejvíc mě na tom nakrklo, že pak tiskárna zakazuje uživateli i skenování, přesto že to nemá s tiskem nic společného, takže nelze takovou tiskárnu zachovat ani jako slušný skenner. To mě nakrklo tak, že teď mám už cca 4 roky poměrně levnou epsonku která má trochu horší tisk, ovladače naprd ­(v linuxu nevytisknu duplexem­), je hlučná jak tank, ale pořád jede. Zatím. Nečekal jsem to od ní, jen jsem už nechtěl dávat prachy Canonu. No a u otce jsem to pořešil nejlevnějším laserem ­(věčně mu zasychaly hlavy, jak málo tisknul­), tak uvidím, jak dlouho vydrží.
Dost se divím, že EU chce korigovat všechno, ale tyhle sra... výrobcům pořád prochází ;(
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(13)  nízká(0)
díky za článek | od: ticho.cz (36)  3.7.20198:15
Děkuji Vám za pěkný článek ohledně tiskárny, osobně jsem řešil opravu u HP tiskárny, kde přestala tisknout jen černá a nová hlava je drahá nebo nedostupná jen z Číny a to se bojím riskovat. Zkoušel jsem stávající hlavu vyčistit, rady jako rozpustit zaschlý inkoust nad párou nebo alkoholem, lihem jsem zkoušel a i když je teď hlava jako nová stejně černá netiskne.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: díky za článek | od: Tech-boy.lukas (407)  4.7.201917:33
to je neřešitelné,jen výměna té hlavy. Prej čištění tu hlavu poškozuje. To zasýchání je snad problém jen dy,u canon epson atd. se mi to nikdy nestalo
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: díky za článek | od: mlsný amatér (3)  4.7.201917:45
Všechny ink tiskárny, s výjimkou Epsonů, tisknou pomocí topných odporů, které při zaschnutí a pokusu o opakované čištění, shoří, protože nejsou protékajícím inkoustem chlazeny. Epson používá piezoelementy, takže opakované čištění i totálně zaschlé hlavy mu neublíží.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Clanok popisujuci rovnaky problem | od: martinX34 (18)  3.7.20198:13
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.