Nulová tolerance Ubisoftu k podvodníkům v Rainbow Six Siege způsobuje problémy

Nulová tolerance Ubisoftu k podvodníkům v Rainbow Six Siege způsobuje problémy
, , aktualita
Ubisoft zaujal v případě titulu Rainbow Six Siege postoj nulové tolerance k podvodníkům, který dle redaktora serveru KitGuru nefunguje zrovna ideálně. Damien Mason tak dostal tzv. banána, ačkoliv sám žádný cheat nevyužil a není si ničeho takového vědom.
K oblíbeným
reklama
Rainbow Six Siege už má za sebou více jak tři roky na trhu, neboť přišel v prosinci roku 2015. V Ubisoftu se přitom rozhodli, že nebudou ani v nejmenším tolerovat podvody, zavedou dvojfázové ověření identity hráče a rozdávat budou i 15denní bany. Jak se ale ukazuje právě systém detekce cheatů není vůbec dokonalý a může mnohé lidi akorát tak naštvat v případě, že ti budou od hry neprávem odříznuti. 
 
 
Damien Mason z KitGuru to poznal na vlastní kůži, když jej systém hlídající Rainbow Six Siege označil za hráče zvyšující si rank v rámci hry pomocí cheatera, který zase použil podvodný program. Sám se dušuje, že nic takového neudělal a ostatně ani není důvod mu nevěřit, když se objevují další případy dokumentované na Redditu či na fórech Ubisoftu
 
 
Jde o to, že podmínky pro udělení banu nebyly nikde konkrétně uvedeny, a tak není jasné, na základě čeho automatické systémy zákazy udělují. Je ale zřejmé, že tyto mechanismy nepracují vždy správně, ať už Ubisoft využívá BattlEye či FairFight. 
 
Hráči také nedostanou uspokojivou odpověď od podpory Ubisoftu. Například xDan_the_Manx na Redditu uvádí, že systém Ubisoftu mu dal ban za "podezřelé zlepšení v rámci MMR/Elo", ale podpora vývojářů už mu nedokáže říci nic bližšího, protože sama nemá přístup k potřebným datům. 
 
A co vůbec znamenají systémy MMR či Elo? Jde o podobné systémy, přičemž MMR znamená Match Making Rating a Elo je zase pojmenován po svém tvůrci a oba prostě sledují výkony hráče, takže proticheatovací systém nám může teoreticky dle definice dát ban v postatě i jen za to, že jsme se podezřele zlepšili, ale opět, je otázka, jak to skutečně funguje. Ubisoft to pak v podstatě neřeší a rozesílá hráčům jen výtažek z pravidel chování. Jak Mason píše, tato nesmlouvavost je celkem pochopitelná vzhledem k tomu, že pak by Ubisoft musel jednat i s podvodníky, kteří by to na něj zkoušeli.
 
Takto však nedokonalost detekčního systému mohou odnášet i ti poctiví třeba jen proto, že se rychle zlepšili, až je to hlídacímu systému podezřelé a jeho mechanismy ukazují na nějaký nepovolený boost. Ale to nemusí být vůbec divné, když si vezmeme, že někoho může na čas zaujmout jiná podobná hra, ve které se zdokonalí a pak se k Rainbow Six Siege zase vrátí. Případně si pořídí lepší myš, monitor či výkonnější hardware, který poskytne výhodu, již předtím neměl. Vše je možné, když se nedozvíme, jak systém opravdu pracuje, ovšem i to se dá pochopit, protože s takovými znalostmi by se mohl lépe obcházet. 
 
Zdroj: KitGuru


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem
Mladý hacker Grant West souhlasil s tím, aby se jemu zabavené Bitcoiny prodaly a s jejich pomocí vyplatily prostředky zpět obětem, které hackersky napadl. Jinak by totiž ve vězení strávil ještě několik let navíc.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Včera, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Včera, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Včera, aktualita, Jan Vítek