QNAP mRMA nabídne přívětivější proces reklamace i prodloužení záruky
1.8.2019, Jan Vítek, aktualita
Společnost QNAP se přihlásila se službou myRMA, která začíná platit pro české zákazníky a nabídne jim jednodušší a transparentní reklamační postup. Vedle toho bude možné si připlatit za až pětiletou záruční lhůtu.
Jak QNAP uvádí služba myRMA uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě toho v jakém "záručním stavu" se výrobek nachází nebo jaké je jeho případné poškození. Vedle toho si zájemci budou moci rozšířit základní lhůtu záruky až na pět let.
Jedná se o dopad nedávných investic firmy do online služeb, díky čemuž mají zákazníci k dispozici nový servisní portál, pokud se pomocí svého QNAP ID přihlásí na firemní stránky. V případě poškození výrobku mohou uživatelé kontaktovat společnost QNAP vytvořením požadavku podpory na servisním portálu. Na základě stavu výrobku uživatele, oddělení služeb společnosti QNAP ověří, zda je vyžadována služba RMA. Pokud stále platí záruka na výrobek, mohou uživatelé získat zdarma možnost opravy nebo výměny.
Ovšem i po skončení záruky bude služba myRMA k užitku, protože QNAP nabízí také pozáruční, ale pochopitelně již placené opravy. V oddělení podpory pracovníci posoudí stav zaslaného produktu dle níže přiložené tabulky, čili určí, jak složitá oprava bude a pak vyměří cenu dle nákladů za nové součástky, práci a přepravu zpět zákazníkovi. Pokud ten bude souhlasit s těmito náklady a zaplatí, produkt bude poslán do servisního střediska k provedení opravy. Od data doručení takto opraveného zboží bude běžet 180denní záruka nabízená zdarma.
Úroveň poškození |
Úroveň 1 |
Úroveň 2 |
Úroveň 3 |
Popis |
Přeinstalace firmwaru, opravy nebo výměny drobných součástek |
Opravy nebo výměny hlavních součástek |
Hlavní součástka s opravami nebo výměnami jiných součástek |
Zdroj: QNAP