www.svethardware.cz
>
>
>

Summer Game Fest: několikaměsíční online festival s účastí velkých jmen

Summer Game Fest: několikaměsíční online festival s účastí velkých jmen
, , aktualita
Jako náhradu za řadu zrušených herních veletrhů přichází Summer Game Fest, který bude trvat od května do srpna a přinese důležitá oznámení či obsah zdarma. Účast potvrdily firmy jako 2K, EA, Microsoft nebo Sony.
K oblíbeným
reklama
Letos fanoušci kvůli pandemii onemocnění COVID-19 přišli o několik významných herních veletrhů. Některé byly zrušeny bez náhrady, respektive odsunuty o jeden rok, jiné se uskutečnily nebo uskuteční alespoň v online formě. V případě Game Developers Conference byla oznámena náhradní akce GDC Summer, ale ani její osud není vzhledem k vývoji pandemie vůbec jistý. Geoff Keighley, tvůrce prestižního ocenění The Game Awards, proto přišel s nápadem vytvořit zcela nový formát, který by pod svá křídla zahrnul i jiné online události a nahradí třeba zrušený E3 2020.
 
 
Výsledkem je Summer Game Fest, který nebude trvat jen pár dnů, jako bývá zvykem u běžných veletrhů, ale celé léto. Od května do srpna letošního roku můžeme očekávat řadu důležitých oznámení od herních studií, živé události ve vybraných hrách nebo bezplatný přístup k exkluzivnímu obsahu. Vyvrcholením akce bude digitální událost Gamescom: Opening Night Live, která proběhne 24. srpna jako náhrada za zrušený Gamescom 2020. Jen místo cesty na výstaviště do Kolína nad Rýnem bude stačit na internetu spustit živý stream. Součástí Summer Game Fest bude také Steam Game Festival: Summer Edition, který se uskuteční od 9. do 14. června.
 
Geoff Keighley byl úspěšný při hledání partnerů, takže festivalu se zúčastní plejáda velkých jmen z řad vývojářských studií a vydavatelů jako 2K, Activision, Bandai Namco, Bethesda, Blizzard Entertainment, Bungie, CD Projekt Red, Digital Extremes, Electronic Arts, Microsoft, Private Division, Riot Games, Sony Interactive Entertainment, Square Enix, Valve nebo Warner Bros. Interactive Entertainment. Zatím ovšem nebylo zveřejněno, jak konkrétně se uvedené společnosti zúčastní. K živému streamování bude využíván Facebook, Mixer, Twitch, Twitter, YouTube a vlastní platformy jednotlivých vydavatelství. Jedním z největších lákadel potom bude zmiňovaný obsah zdarma, který by měl zahrnovat „hratelná, časově omezená dema a trialy vybraného obsahu her“. Tyto bonusy budou dostupné pro uživatele Steamu, Xboxu a dalších, dosud neupřesněných platforem.
 
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Uživatelé Windows 10 za pár eur mohou mít v Německu problém se zákonem Uživatelé Windows 10 za pár eur mohou mít v Německu problém se zákonem
Extrémně levné klíče k Windows sice mohou (nějaký čas) fungovat, ale jejich majitele riskují problémy se zákonem. Německé orgány předvolávají některé jejich uživatele a hovoří se dokonce o domovních prohlídkách.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik7 komentářů
Rover Perseverance zvládl na Marsu svou první jízdu i otočku Rover Perseverance zvládl na Marsu svou první jízdu i otočku
Přistání Perseverance na Marsu v druhé polovině února bylo velkou událostí. Jak si ale vede americký rover nyní? NASA oznámila, že před pár dny úspěšně absolvoval test, při kterém vozítko popojelo a udělalo otočku.
Dnes, aktualita, Kateřina Hoferková
Asusu unikla nepředstavená mobilní GeForce RTX 3050 Ti Asusu unikla nepředstavená mobilní GeForce RTX 3050 Ti
Asus na svých stránkách zveřejnil informace o notebooku TUF Dash F15. To by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby se ve specifikacích neobjevil dosud nepředstavený mobilní čip Nvidia GeForce RTX 3050 Ti.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
John McAfee obviněn z podvodu s kryptoměnami, hrozí mu 100 let vězení John McAfee obviněn z podvodu s kryptoměnami, hrozí mu 100 let vězení
Bude-li mít John McAfee smůlu, v životě už nevytáhne paty z vězení. 75letému podnikateli totiž v USA hrozí až 100letý trest v souvislosti s obviněním z podvodů s kryptoměnami. Ty měl nejprve nakoupit a poté propagovat na sociálních sítích.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala8 komentářů
Google reaguje na digitální daň: zvýší ceny reklamy o 2 % ve Francii a Španělsku Google reaguje na digitální daň: zvýší ceny reklamy o 2 % ve Francii a Španělsku
Několik států se snaží více zdanit technologické giganty, jako jsou Google nebo Facebook. Např. ve Španělsku a Francii na to Google zareaguje tím, že pro inzerenty zdraží reklamu. Ti tak za stejný počet kliků zaplatí více.
Včera, aktualita, Milan Šurkala7 komentářů