
Komentářů: 179, score 1.7
Účast v Expertiádách: 1 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 3 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 19.1.2023 s hodnocením -2:
Jak jsem psal, síť bude mít problém hlavně se super,ultra,hyper chargery, jinak by musela zkolabovat každý den v čase oběda...
Průměrné auto u nás by mělo potřebovat dobít 5-6kwh/den, což bude problém na velkém sídlišti, kde bude i problém těch tisíc přípojek... V menším městě/vesnici, obzvláště když tam je větší možnost plácnout na střechu FVE (když budu mít na BEV tak budu mít i na FVE) bych nějaké výrazné problémy se sítí nečekal.
Vynucený přechod na topení elektřinou by to samozřejmě ovlivnit mohl, ale to se zase bude týkat jen těch velkých měst. Většina vesničanů už tou dobou bude sedět na Mírově za pálení petlahví, napadení úředníka při kontrole kotle a podobné přečiny...
Průměrné auto u nás by mělo potřebovat dobít 5-6kwh/den, což bude problém na velkém sídlišti, kde bude i problém těch tisíc přípojek... V menším městě/vesnici, obzvláště když tam je větší možnost plácnout na střechu FVE (když budu mít na BEV tak budu mít i na FVE) bych nějaké výrazné problémy se sítí nečekal.
Vynucený přechod na topení elektřinou by to samozřejmě ovlivnit mohl, ale to se zase bude týkat jen těch velkých měst. Většina vesničanů už tou dobou bude sedět na Mírově za pálení petlahví, napadení úředníka při kontrole kotle a podobné přečiny...
Komentář z 28.6.2023 s hodnocením -1:
To máte pravdu, ale osobně bych jako první nahrazoval ty co jezdí v tom omezeném okruhu, ale hodně km protože i když to bude jezdit za 10l tak i přes levnější servis bude návratnost někde na 100k a to by se mělo stihnout do 5 let, aby to mohlo jít do šrotu nebo bazaru, podle toho kdo s tím jezdil... V minulé firmě jsme takhle měly benzín na cesty do dálky a nafťáky jezdily po městě, jelikož byly novější, v lepší výbavě tak je potřebovala větší zvířata...
Ale někdy se to špatně skloubí a v těch velkých firmách už to možná ani neřeší a kupují je spíš aby splnili klimatickou neutralitu...
Ale někdy se to špatně skloubí a v těch velkých firmách už to možná ani neřeší a kupují je spíš aby splnili klimatickou neutralitu...
Komentář z 28.6.2023 s hodnocením -1:
Tak ten snižující se nájezd je celkem logický, podstatnou část nových aut koupí nebo pronajmou firmy, kde většinou to stihne 100k za 3-5 let co si ta auta nechávají. Odtud pak putují k soukromým uživatelům (případně podobná dovozová) kde už je i těch 10k/rok mnohdy hodně.
Jen mě zaráží ten nízký nájezd BEV, tam bych s ohledem na návratnost počítal, že si je budou pořizovat primárně tam, kde se počítá s velkým nájezdem...
Jen mě zaráží ten nízký nájezd BEV, tam bych s ohledem na návratnost počítal, že si je budou pořizovat primárně tam, kde se počítá s velkým nájezdem...
Nejvíce přínosné komentáře