Assassin's Creed Origins: navrch Denuva zatěžuje CPU ještě VMProtect

Assassin's Creed Origins: navrch Denuva zatěžuje CPU ještě VMProtect
, , aktualita
Assassin's Creed Origins je hra, která byla na rozdíl od předchozích dílů této série přijata obecně kladně, ovšem asi největší šrám na ní zanechá DRM kombo Denuvo plus VMProtect. To má prý neúměrně zatěžovat procesor. 
reklama
DRM ochrana Denuvo už byla mnohokrát kritizována za to, že značně vytěžuje procesor, jehož čas tak nemůže využít samotná hra. Záleží sice na způsobu implementace této ochrany, stejně jako jiných, ale jsou prostě známy případy, kdy je vliv Denuva značný, a tak jsou v podstatě poctiví zákazníci tímto oproti nepoctivým penalizováni. Ubisoft to však nyní měl posunout na novou úroveň, když k Denuvu přidal navrch i VMProtect a výsledek má být opravdu velká zátěž procesoru jen kvůli ověřování pravosti. 
 
 
Na Steamu tak má Assassin's Creed Origins velmi kladné hodnocení, ale už se objevují častěji i záporná hodnocení právě s doprovodným textem o příliš velkém vytěžování i výkonných procesorů, takže lidé se slabšími se mohou potýkat s nízkou snímkovací frekvencí či sekáním, což se svádí právě na DRM. 
 
TorrentFreak už také zveřejnil rozhovor s Voksim, členem týmu Revolt, který vytvořil crack pro Wolfenstein II: The New Colossus ještě před tím, než byla hra oficiálně vypuštěna na trh. Ten uvedl, že celý problém s vytěžováním procesoru a chabým výkonem je přímo spojen se "zoufalými protipirátskými opatřeními". 
 
Voksi tak říká, že ochrana Denuvo už byla v poslední době tolikrát prolomena či obejita, a to i poměrně rychle, že se tak Ubisoft rozhodl přidat další DRM vrstvu od Virtual Machine. Tím ale měl srazit výkon o 30 až 40 procent neúměrným zatížením procesoru, čímž v podstatě některým uživatelům znemožnil si tuto hru pořádně užít. To se týká procesorů střední třídy včetně čtyřjádrových, takže pokud máte třeba dosud moderní Core i5-7600K, ani ten nemusí stačit. Navíc vedle výkonu je tu i otázka spotřeby, neboť je jasné, že spousta wattů bude takto spotřebována z hlediska uživatele zbytečně a zaplatí si je právě on. 
 
Je také pravda, že kombo Denuvo + VMProtect bude těžké prolomit, takže z hlediska Ubisoftu tato ochrana má smysl, ale na druhé straně je spokojenost zákazníků. Bude tak zajímavé sledovat, jak dlouho ochrana nového Assassin's Creed vydrží a jak bude Ubisoft reagovat. 
 
Zdroj: TorrentFreak 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Herní monitory čeká podstatné vylepšení podsvícení díky Mini-LED Herní monitory čeká podstatné vylepšení podsvícení díky Mini-LED
Společnost AU Optronics si dle Digitimes a LED Inside chystá velkou novinku týkající se podsvícení. Půjde o nasazení Mini-LED, které se mají představit především v herních panelech a výsledných monitorech. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
CERN odstartoval proces významného vylepšení Velkého hadronového urychlovače CERN odstartoval proces významného vylepšení Velkého hadronového urychlovače
Large Hadron Collider (LHC) je v provozu už od roku 2010 a nyní odstartoval proces jeho významného vylepšení, po němž budeme moci mluvit o HL-LHC, čili High-Luminosity. O co se v tomto případě jedná?
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Výrobci grafických karet očekávají v druhém pololetí výrazný pokles prodejů Výrobci grafických karet očekávají v druhém pololetí výrazný pokles prodejů
Tchaj-wanští výrobci a dodavatelé grafických karet musejí počítat s tím, že dodávky na trh budou mít v druhém letošním pololetí sestupnou tendenci. Důvod je naprosto zřejmý, a sice značně ochablý zájem těžařů. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
External Funds Used ukáže celkovou útratu na Steamu External Funds Used ukáže celkovou útratu na Steamu
Pokud by vás zajímalo, kolik peněz už jste utratili na Steamu za hry či jiné zboží, dosud jste pomocí svého klienta neměli možnost, jak to rychle a přesně zjistit. Valve nám ale tuto možnost brzy dá a půjde o nástroj External Funds Used. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
Tom Forsyth, architekt Larrabee, se vrací do Intelu pomoci s vývojem GPU Tom Forsyth, architekt Larrabee, se vrací do Intelu pomoci s vývojem GPU
Intel už se nijak netají s tím, že pracuje na vývoji samostatných GPU, které mají být dost výkonné i pro moderní hry. Ostatně proto si k sobě z AMD přetáhl Raju Koduriho a ten nyní rozšiřuje svůj tým. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek