Blizzard reagoval na stížnosti na kvalitu hry Warcraft 3: Reforged
4.2.2020, Jan Vítek, aktualita
Vývojářský tým stojící za titulem Warcraft 3: Reforged přinesl první reakci na stížnosti zákazníků ohledně kvality tohoto titulu, který si zatím na Metacritic v rámci uživatelských recenzí stále drží skóre půl bodu s deseti.
Warcraft 3: Reforged má tak na Metacritic stále nejnižší uživatelské hodnocení ze všech her, což je důsledek hromadného "review bombingu", jímž chtěla komunita dát Blizzardu najevo svou vrcholnou nespokojenost. Jde jednak o kvalitu samotné hry a rozdíl mezi sliby a realitou, ale také o to, jakým způsobem si Blizzard v rámci podmínek přivlastnil veškerá práva na lidmi tvořené modifikace a obsah.
Ke cti Blizzardu slouží to, že údajně už běžně a automaticky schvaluje žádosti ohledně vrácení peněz a nyní si můžeme také přečíst reakci vývojářů na to, co se zákazníkům nelíbí. Nejde ale o vyčerpávající odpověď.
V prvé řadě bylo vysvětleno, že problémy s připojením byly způsobeny příliš velkým zájmem hráčů a ještě v den vypuštění hry na trh byly vyřešeny. Dále dal tým najevo, že je připraven hru Warcraft 3: Reforged dlouho podporovat a vylepšovat, neboť jde o součást "blizzardí DNA" a vývojáři jsou připraveni do ní "vložit celé své srdce", stejně jako do hráčské komunity.
Co se týče režimu Classic Mode, v něm byla nalezena chyba způsobující změny barev a stínování a nyní se testuje oprava, která se stane součástí připravované záplaty chystané ještě na tento týden. Půjde zde také o opravy chyb některých portrétových animací, audia, uživatelského rozhraní, atd. Chystá se také oprava v online podpoře, která se týká také hráčů původního Warcraftu 3.
V případě verze 1.3 původní hry také byla loni zaznamenána velice nízká míra využití turnajů a pravidel Reigh of Chaos, takže verze 1.31 je jednoduše zrušila, jak Blizzard nyní připomíná.
A jako poslední tu máme filmové či příběhové scény, o nichž prý byla řeč loni na BlizzConu, kde se probíralo, že vývojáři nechtěli, aby se tyto scény moc odklonily od původní hry, čímž chtěli zachovat "pravého ducha Warcraftu 3 a umožnit hráčům znovu zažít ony nezapomenutelné chvíle".
Takže buď to, anebo jde o vzletným způsobem maskované sdělení, že se na nové příběhové scény v Blizzardu prostě vybodli. To ať si však přebere každý sám, ale zajímavé je přinejmenším to, že Blizzard na svých stránkách tuto hru stále prezentuje s využitím filmové scény, kterou v ní ve skutečnosti nenajdeme.
Zdroj: Blizzard