Blizzard reagoval na stížnosti na kvalitu hry Warcraft 3: Reforged

Blizzard reagoval na stížnosti na kvalitu hry Warcraft 3: Reforged
, , aktualita
Vývojářský tým stojící za titulem Warcraft 3: Reforged přinesl první reakci na stížnosti zákazníků ohledně kvality tohoto titulu, který si zatím na Metacritic v rámci uživatelských recenzí stále drží skóre půl bodu s deseti. 
K oblíbeným
reklama
Warcraft 3: Reforged má tak na Metacritic stále nejnižší uživatelské hodnocení ze všech her, což je důsledek hromadného "review bombingu", jímž chtěla komunita dát Blizzardu najevo svou vrcholnou nespokojenost. Jde jednak o kvalitu samotné hry a rozdíl mezi sliby a realitou, ale také o to, jakým způsobem si Blizzard v rámci podmínek přivlastnil veškerá práva na lidmi tvořené modifikace a obsah. 
 
 
Ke cti Blizzardu slouží to, že údajně už běžně a automaticky schvaluje žádosti ohledně vrácení peněz a nyní si můžeme také přečíst reakci vývojářů na to, co se zákazníkům nelíbí. Nejde ale o vyčerpávající odpověď. 
 
V prvé řadě bylo vysvětleno, že problémy s připojením byly způsobeny příliš velkým zájmem hráčů a ještě v den vypuštění hry na trh byly vyřešeny. Dále dal tým najevo, že je připraven hru Warcraft 3: Reforged dlouho podporovat a vylepšovat, neboť jde o součást "blizzardí DNA" a vývojáři jsou připraveni do ní "vložit celé své srdce", stejně jako do hráčské komunity. 
 
Co se týče režimu Classic Mode, v něm byla nalezena chyba způsobující změny barev a stínování a nyní se testuje oprava, která se stane součástí připravované záplaty chystané ještě na tento týden. Půjde zde také o opravy chyb některých portrétových animací, audia, uživatelského rozhraní, atd. Chystá se také oprava v online podpoře, která se týká také hráčů původního Warcraftu 3. 
 
V případě verze 1.3 původní hry také byla loni zaznamenána velice nízká míra využití turnajů a pravidel Reigh of Chaos, takže verze 1.31 je jednoduše zrušila, jak Blizzard nyní připomíná. 
 
A jako poslední tu máme filmové či příběhové scény, o nichž prý byla řeč loni na BlizzConu, kde se probíralo, že vývojáři nechtěli, aby se tyto scény moc odklonily od původní hry, čímž chtěli zachovat "pravého ducha Warcraftu 3 a umožnit hráčům znovu zažít ony nezapomenutelné chvíle". 
 
Takže buď to, anebo jde o vzletným způsobem maskované sdělení, že se na nové příběhové scény v Blizzardu prostě vybodli. To ať si však přebere každý sám, ale zajímavé je přinejmenším to, že Blizzard na svých stránkách tuto hru stále prezentuje s využitím filmové scény, kterou v ní ve skutečnosti nenajdeme.  
 
Zdroj: Blizzard


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Jaký bude "velký Radeon Navi"? Prý až 5120 jader a 2TB/s propustnost Jaký bude "velký Radeon Navi"? Prý až 5120 jader a 2TB/s propustnost
Fámy kolují nejen o očekávaných čipech NVIDIA Ampere, ale také kolem "velkých Navi", jak se označuje hi-end, který si má AMD připravovat pro letošní rok. Nové informace mají mít původ ve firmě SK Hynix.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
CD Projekt je 2. největší evropské herní studio, ovšem s velkým odstupem od 1. CD Projekt je 2. největší evropské herní studio, ovšem s velkým odstupem od 1.
Polské studio CD Projekt Red se může pochlubit pozici evropské dvojky mezi největšími herními studii. Může se těšit z velice dobrých prodejů titulu The Witcher 3: Wild Hunt a nadějného Cyberpunk 2077. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
Mars je definitivně seismicky aktivní, InSight detekoval 174 záchvěvů Mars je definitivně seismicky aktivní, InSight detekoval 174 záchvěvů
Můžeme už říci, že díky InSight je možné potvrdit seismickou aktivitu planety Mars. Modul totiž během 10 měsíců detekoval 174 záchvěvů, přičemž NASA mluví také o vulkanické aktivitě této planety. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Intel ohlásil nové procesory Xeon Scalable 2. generace Intel ohlásil nové procesory Xeon Scalable 2. generace
Intel se rozhodl vypustit na trh novou dávku procesorů Xeon Scalable druhé generace, což představuje další 14nm modely vybavené osmi až dvacetiosmi jádry. Žádný z nich ale nepatří do nejvyšší řady Platinum.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Xbox Series X poodhalen, má RDNA 2 s 12 TFLOPS a ray-tracingem Xbox Series X poodhalen, má RDNA 2 s 12 TFLOPS a ray-tracingem
Microsoft dnes poodhalil detaily o připravované herní konzoli Xbox Series X. Najdeme zde výkonný procesor s architekturou Zen 2 a GPU postavené na RDNA 2. Podporovat má i vykreslování ray-tracingem.
Včera, aktualita, Milan Šurkala