reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

CD Projekt Red dává vědět, že zlodějským vyděračům neustoupí

9.6.2017, Jan Vítek, aktualita
CD Projekt Red dává vědět, že zlodějským vyděračům neustoupí
Že se vyděračům neustupuje, to je oficiální postup mnoha organizací i vlád a ctí jej také polské studio CD Projekt Red. Na to se totiž zaměřil útok, během nějž byla zkopírována data týkající se nově vyvíjené hry Cyberpunk 2077. 
CD Projekt Red je úspěšné polské herní studio, které má na svědomí velice úspěšnou sérii Zaklínače, kterou zatím zakončil třetím dílem, jenž patří mezi nejlepší hry svého žánru. Hráči mají toto studio v oblibě také díky jeho přístupu k DRM, které mateřský CD Projekt zcela odmítá a projevuje se to také na platformě GOG.com, kde se distribuují právě jen hry bez ochrany. Stejně tak můžeme ocenit, že aktuální Zaklínač přišel na trh standardně vybavený soundtrackem i barevnou mapou celého svého světa a CD Projekt Red přišli s celkem 16 DLC, které původní hru podstatně rozšířily. 

 
Nyní se na Twitteru CD Projekt Red objevil veřejný vzkaz, který se týká ukradených dat chystané hry Cyberpunk 2077, za kterou chtějí útočníci výkupné. Tento typ útoků se přitom v poslední době velice rozmáhá a potkalo to například nové Piráty z Karibiku, za něž Disney také odmítl zaplatit, a tak se film objevil online. 
 
CD Projekt Red oznámilo, že bylo kontaktováno s požadavkem o zaplacení za to, že data nebudou zveřejněna. Studio ale jasně oznámilo, že požadavkům nevyhoví a namísto toho bude kontaktovat příslušné orgány. 
 
Sděluje také, že uniklá data jsou už stará a v současné době nijak nevypovídají o hře a jejím stavu. Upozorňuje rovněž, že fanoušci hry by neměli brát v potaz žádné informace o Cyberpunk 2077, které nepochází přímo ze studia. O hře samotné se pak více dozvíme až poté, co čas uzraje. Prostě a jednoduše, až to bude, tak to bude.
 
Zdroj: Twitter 


reklama