Zpět na článek

Diskuze: Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

3000
3000
Level Level
7. 5. 2022 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechny moje příspěvky byly zcenzurovány, chci vědět, v čem byl tak špatný každý jeden z nich!!!

1000 (25) | 7.5.202217:20|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Já mám pocit, že se mnohem více útočí na naše obyvatelstvo, než na Rusko. Ale tento příspěvek se zcenzuruje, tak co?!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:18|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Co to je Kapitalizece Gazpromu?
Mnoho firem s obrovským obratem má základní kapitál jedna koruna.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:17|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Neznám zdroj tvých čísel, nevím, jestli jsou pravdivé, a současně nechápu, jaká má být pointa.
Ale jen tam mimochodem, kolik peněz dostáváš za psaní?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:14|Nový plán ruské vlády: 90 nm do konce roku, 28 nm do roku 2030
KDE BERE SVĚT HARDWARE PENÍZE NA FINANCOVÁNÍ VŠECH TĚCH TROLŮ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:09|AMD je na cestě do roku 2025 třicetinásobně zefektivnit AI a HPC servery
Kdo to potřebuje?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:57|Starlink na Ukrajině denně využívá 150 tisíc lidí
Ano, velmi velmi tvrdá cenzura. Redaktor je psychopat.
Redaktor se už nemůže dočkat, až budeme všichni očipováni. Očipuje nás on sám osobně.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:47|Anketa: Procesory AMD nebo Intel v roce 2022?
No kdyby se v České republice vyráběl procesor, tak jej pravděpodobně koupím, i kdyby byl výkonově hodně slabý, a to z toho prostého důvodu, aby se v České republice vyráběly procesory i v budoucnu. Nekoupil bych si jej jedině tehdy, když by byl hodně drahý. Žel takovou volbu nemám, zde v ČR se procesory nevyrábí.
Tento příspěvek bude brzy cenzorsky vymazán.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:40|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Budu mít povinnost se očipovat?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:38|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Proč mám povinnost nesnášet Rusy a Srby?
Proč mám povinnost volit petikoalici, jako ty jediné správňáky?
Proč mám povinnost si přát silný dolar?
Proč mám povinnost si nechat líbit cenzuru a ještě jí tleskat?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:31|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Ano, ale na západě.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:27|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Jaké máš na mysli? Aktualizace Windows, kdy po aktualizace se ti vše rozesere?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:23|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Ale ano, střední třída tam je. To jenom televizní propaganda nám tvrdí, že jsou tam oligarchové a hladověcící a jinak nikdo.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:07|Krátce ze světa PDA
p.s. počítejte s tím, že se sem vrátím, abych se dozvěděl, jestli náhodou nebyl příspěvek zcenzurován.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:59|Krátce ze světa PDA
Co je na tom pohodlného?
Je to kurvení vlastního těla. A ještě člověku někdo uřízne ruku, aby tou očipovanou rukou mohl zaplatit. Fakt geniální! Jak ve filmu https:​/​/en.wikipedia.org​/wiki​/In_Time z roku 2011
Byl natočen 8 let po vašem článku.
Je to velmi výstižný film, zobrazující, jak by to vypadalo, kdyby se platilo právě tím čipem v ruce.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:53|Zapomínáte průkazku pojištěnce? Nechte si implantovat čip.
Proč? Protože zdravotní sestra je vyjebaná a chce ukazovat průkazku znovu a znovu a znovu? To má být důvod si nechat nastřelit čip?
Já myslím, že problém je na straně té zdravotní sestry.
A mimo to, lidské tělo je POSVÁTNÉ, tedy nemělo by být kurvené ani čipama ani piercingem ani tetováním ani implantáty ani žádnýma jinýma modníma debilovanama.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:42|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Kdo chce hodně lidí, tak by jim měl ideálně nabídnout krom platu i bydlení, samozřejmě to znamená náklady navíc. A současně by si ty lidi měl vzdělávat sám a nečekat, že se nějací vzdělaní přispěhují. Opět jsou to náklady navíc. Avšak pokud chce někdo co nejvíc lidí, a kvalifikovaných k tomu, tak nesmí šetřit a musí se s vícenáklady smířit.

p.s. ovšem nemyslím si, že by bylo nutné vše vyrábět v USA, kde je drahá pracovní síla.

Pokud chce firma nalákat lidi, tak musí nabídnout na místní poměry vysoké platy. Ovšem ty místní poměry budou například v České republice pro firmu výhodnější.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:39|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Radeček má vlastně pravdu. Je to sice nákladná cesta, ale skutečně by měla pomoci získat více lidí.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:31|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Já sem to pochopil tak, že plýtvání je stavět továrnu v USA, kde je drahá pracovní síla. Ovšem USA chce mít co nejvíce výroby na svém území z nějakých strategických důvodů.

Osobně očekávám, že bude snaha vytahovat z TSMC know​-how, a právě proto USA chtělo jejich továrnu na svém území.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:26|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Jasně, z hlediska lidských zdrojů je dobré mít mnoho malých továren po všech regionech. Ač TSMC si to nemyslí, viz článek. TSMC si myslí přesný opak.

Z hlediska výroba je efektivnější velkosériová supermasivní výroba, tedy málo obrovských továren, nikoliv hodně malých továren v každém regionu.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:14|Radeon RX 6950 XT vede nad GeForce RTX 3090 Ti v 3DMarku
Takže AMD má, po mnoha letech, nejvýkonnější grafickou kartu na trhu.
Je to tak? Vyvrátí mě to NVidioti?
Né, že by to pro mě bylo důležité. Já jsem si stejně top top top nikdy nekupoval.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:05|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
p.s. asi je mou povinností fandit západu, ale já nemám důvod fandit západu. Když bude mít Čína své vlastní počítače, tak západ ztratí tržby na svých počítačích. No a? V České repzublice se nevyrábí ani AMD ani INtel ani se zde nedělá výzkum, tak proč by mě mělo vadit, že západ nebude vyvážet své počítače do Číny?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:56|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Čína nějaké své procesory má, to je důležité, a to stačí. Že jsou pozadu za nejmodernějšími procesory? No a?
Z pohledu státní správy postačují počítače z roku 2000 a vývoj posledních 20 let byl pro státní správu defakto zbytečný. Nepotřebují x krát výkonnější počítače. Ani naše státní správa nepotřebuje x krát výkonnější opčítače. Stejně tak naše státní správa nepotřebuje office roku 2022 a klidně by mohli požívat office roku 2000. Copak se dnes používá něco, co tehdy office ještě neuměli? No a samozřejmě se nabízí open office, který je zadarmo.
My si kupujeme výkonné počítače, abychom měli hezčí hry, ale z hlediska pracovního je nepotřebujeme. Leda speciální vědeční pracovníci, kteří budou provádět nějaké hodně speciální výpočty, využijou výkonnější počítače, což ale neznamená, že by bez nich nedokázali dělat výzkum.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:47|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Mám pocit, že když bylo AMD ve srabu, že umožnila čínanům vyrábět nějaký procesor v licenci, ale ZEN2 to nebyl.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:43|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Co tím myslíš?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:41|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Lze ovšem očekávat, že americký fostware je pro čínany stejně debilní a odfláklí, jako ten čínský software pro ameriku.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:40|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Ono to není tak jednocuhé, když čínani používají čínské znaky a naši latinku nechápou.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:37|AMD uvádí Ryzen 5000 C-Series, první osmijádra pro Chromebooky
A mimochodem, slušný člověk si nedává na své webové stránky google analytics, google tag manager, google syndication, ani nic dalšího od google ;​-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:35|AMD uvádí Ryzen 5000 C-Series, první osmijádra pro Chromebooky
Chromebooky jsou hodně trapné, chybí jim polovina kláves, a není pochyb, že jsou to šmírovací notebooky, protože Google. Možná si Google vyžádá cenzuru tohoto příspěvku, co se dá dělat.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:25|Na trhu vracejícím se do normálu dominují GeForce
Demokracie? Svoboda? Kde? Okamžitě tam emigruju!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:24|Na trhu vracejícím se do normálu dominují GeForce
Není jasné, jestli dominuje NVidia díky tomu
že je lepší ve hrách, a nebo díky tomu, že je výhodnější v těžbě Etherea.

1000
1000
Level Level
7. 5. 2022 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

p.s. asi je mou povinností fandit západu, ale já nemám důvod fandit západu. Když bude mít Čína své vlastní počítače, tak západ ztratí tržby na svých počítačích. No a? V České repzublice se nevyrábí ani AMD ani INtel ani se zde nedělá výzkum, tak proč by mě mělo vadit, že západ nebude vyvážet své počítače do Číny?

1000
1000
Level Level
7. 5. 2022 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čína nějaké své procesory má, to je důležité, a to stačí. Že jsou pozadu za nejmodernějšími procesory? No a?
Z pohledu státní správy postačují počítače z roku 2000 a vývoj posledních 20 let byl pro státní správu defakto zbytečný. Nepotřebují x krát výkonnější počítače. Ani naše státní správa nepotřebuje x krát výkonnější opčítače. Stejně tak naše státní správa nepotřebuje office roku 2022 a klidně by mohli požívat office roku 2000. Copak se dnes používá něco, co tehdy office ještě neuměli? No a samozřejmě se nabízí open office, který je zadarmo.
My si kupujeme výkonné počítače, abychom měli hezčí hry, ale z hlediska pracovního je nepotřebujeme. Leda speciální vědeční pracovníci, kteří budou provádět nějaké hodně speciální výpočty, využijou výkonnější počítače, což ale neznamená, že by bez nich nedokázali dělat výzkum.

bison
bison
Level Level
7. 5. 2022 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vpráci mám čínsky sw , nízka úroveň, vysoký počet chýb, podpora na úrovni opíc, nemá to nízku cenu. Každý by si to mal skúsiť , aby vedel porovnať sw zo západu a východu plus podporu. Vývoj sa nedá prebehnúť , chce to veľa času a peňazí, žiadna firma túto etapu pri vývoji nepreskočí.

1000
1000
Level Level
7. 5. 2022 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Ono to není tak jednocuhé, když čínani používají čínské znaky a naši latinku nechápou.

1000
1000
Level Level
7. 5. 2022 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Lze ovšem očekávat, že americký fostware je pro čínany stejně debilní a odfláklí, jako ten čínský software pro ameriku.

Ventero
Ventero
Level Level
7. 5. 2022 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale jo, at na tom, v ramci nejake rovnovahy, pracuji ..

Eskymak
Eskymak
Level Level
7. 5. 2022 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať jsou soběstační, hlavně v otázce svého území...

1000
1000
Level Level
7. 5. 2022 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Co tím myslíš?

Akuh
Akuh
Level Level
7. 5. 2022 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Zde je trochu problém... protože skoro celí svět uznává politiku jedné číny a tedy taiwan je v jejich území z určitém pohledu. Takže ten si můžou vklidu dobít a soběstačnost z pohledu území neporušit.
Hmm, proč jsme vlastně ještě taiwan neuznaly? :-)

wrah666
wrah666
Level Level
7. 5. 2022 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Dost těžko lze uznat někoho, kdo samostatnost nevyhlásil a o uznání nežádal. Naopak, ONI také tvrdí, že jsou jediná a pravá celá Čína a že žádné vyhlašování samostatnosti nebude.

Akuh
Akuh
Level Level
8. 5. 2022 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh A přesto je pár států uznalo. Včetně vatikánu.

unreall
unreall
Level Level
8. 5. 2022 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Aby ste tomu správne rozumeli, tak Taiwan chce vyhlásiť samostatnosť a nechce byt súčasťou činy v nijakom zmysle. Čína ale nechce uznať samostatnosť Taiwanu a tak to hra, na akúsi hybridnú samostatnosť s možnosťou zasahovania. Niečo, ako vazalský štát.

Inými slovami - Taiwan sa chce oddeliť (celkom logicky), ale Čína nie. Taiwan to spraviť nemôže, pretože Čína sa mu vyhráža vojenskou intervenciou a tak to stojí na tomto bode, kde niektoré štáty uznávajú nezávislosť a iné zase nie. Čína je vo východnej Ázii vnímaná väčšinou krajín, ako uzurpátor a poslednú dobu aj agresor, na ktorého všetky tieto štáty hľadia s oprávnenym podozrením pri budovaní armády a vyspelého námorníctva.

Inak povedané, Čína sa stáva nebezpečnejšou a nenasytnejšou veľmocou.

wrah666
wrah666
Level Level
6. 5. 2022 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na běžnou práci, kterou vykonává 100% úřadů a minimálně 90% zaměstnanců firem jim ty Zhaoxiny rovnající se i5 6xxx bohatě stačí. Tuplem pod linuxem. Problém budou výkonné pracovní stanice a hlavně software. Něco má linuxovou variantu, něco holt ne.

snajprik
snajprik
Level Level
7. 5. 2022 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Čina okopirovala ZEN2 aj GTX1080 a trochu ich vylepšila, dokonca už ma aj 5nm proces funkčny, a programatorov software maju dosť a Rusi sa radi pridaju hlavne ked ich teraz zapad zablokoval ... Ked sa prida India s afrikou, tak USA pride o celkom velky 5 miliardovy trh

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
7. 5. 2022 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik kde jste vyčetl některé kraviny? Už jste viděl čínský soft. Omalovánka hadra! Smic vím že má 5nm. Ale kde jste se dočetl o tom zen2, vím že mají joit venture a zen, ale ne na zen2.

Ventero
Ventero
Level Level
7. 5. 2022 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Cinsky soft je celkem bezna vec a rozhodne nejsou nejak zaostale. Co se tyce omapovanek a vubec infantilni az debilni grafiky, tak to bude podobne jako s jakymkoliv jinym softem odkudkoliv. To je bohuzel dusledek celopopulacniho mentalniho upadku.

HW je uz jina vec - tam hodne zaostali, ale jak pise wrah666, tak co uz maji, na bezne potreby staci.

buldik
buldik
Level Level
7. 5. 2022 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Samozřejmě, že jsou zaostalý a nic na tom nezměníš. Než budou mít vlastní systém jako Catia, uplyne minimálně 10-15 let a i tak budou štípat v zadku kulatinu a modlit se ke všem soudruhům, aby si neudělali botu, protože následky hodně bolí ... třeba jejich letadlové lodě jsou kompletně projektované (konstrukce, testování, logistický řetězec, simulace montáže, ...) v Catia. Stejně tak vesmírný program, letecký průmysl a další obory. Investovali miliardy do nákupu licencí, technologií, špionáže a stále těžce zaostávají např.: letecké motory si koupili přímo od Ruska, kompletní licenci, stroje, plány a ani za 15 let nejsou schopni vyrobit stejný motor (výkon, životnost, studený start, ...) jako originál dovezený z Ruska. Západní motory jsou o dva parníky jinde.

Nedávají to, protože vývoj zkrátka nejde přeskočit a peníze v tom nepomohou. Know-how se musí vybudovat od základů, stejně tak nikdy nenahradí počítačovou simulací reálné testy a zkušenosti. Nejde to a kdo se o to pokusí, zákonitě selže.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 5. 2022 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik U něčeho jde jen o zvyk. Viz třeba office a open office, nebo photoshop a gimp. Ale horší to bude u rozného profi softwaru, kde netuším co případně má a nemá obdobu.

1000
1000
Level Level
7. 5. 2022 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Mám pocit, že když bylo AMD ve srabu, že umožnila čínanům vyrábět nějaký procesor v licenci, ale ZEN2 to nebyl.

snajprik
snajprik
Level Level
7. 5. 2022 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Ty asi o tej čine vieš len čo hovorili v americkych filmoch čo? Pred 30 rokmi to bola pravda čo si pisal, ale už je to 30 rokov a možno neuveriš ale dnes je čina uplne niekde inde ako pred 30 rokmi.

buldik
buldik
Level Level
7. 5. 2022 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik V prvé řadě se na filmy nedívám, vlastně takových 10-15 let jsem si nepustil film, protože mě to zkrátka nebaví a když už, tak dokumentární (2. světová válka), ale i tam to drhne, protože už mám přečteno a shlédnuto prakticky vše.

Za druhé, pravdu samozřejmě nemáš. Do pranice hodím již zmíněný Saturn AL-31F ... ano, po 35 letech plácání jsou na 400 hodinách, avšak bez studených startů. Ruský originál stále podává o 27% vyšší tah s dvojnásobnou životností. A protože sis napochodoval sám, tak se zeptám, kdy ˇČína zvládla F135-PW-100?

Na odpověď se opravdu těším a dej si načas, protože vymyslet jak se z toho vylžeš a vykroutíš bude pořádná fuška. Šel jsi do sporu, tak se zatraceně snaž.

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
7. 5. 2022 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik třeba bych vyzdvihnul open office proti office, ale gimp vs. photoshop? Gimp je tak velmi "přívětivý", že to je jako když potřebuji udělat výkop tak začnu navrhovat bagr. A to bych řekl že umí tak 1/2 toho co photoshop

Akuh
Akuh
Level Level
8. 5. 2022 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Hmm... postavili rover, poslali ho na Mars, úspěšně přistály, splnili misi kterou si naplánovaly a ty vytahuješ že se inspirovaly v propagační animaci kterou odvysílaly v TV :-D No představ si že část parametrů přistání je dána fyzikou a tedy logicky je velmi podobná, další část ale asi zřejmě bude inspirace, ale když někdo udělá rover, pošle ho úspěšně na jinou planetu, tak mi přijde dětinský vyskakovat že zkopírovaly video :-)

wrah666
wrah666
Level Level
8. 5. 2022 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Balistike je stejná, tření je stejné, celé přírodní zákony jsou stejné. Asi by šlo vymyslet odlišné řešení, ale kdo by to dělal, když tade jedno schéma existuje a je zcela funkční. A vesmírné agentury do jisté míry spolupracují a i tam kde ne, tak spolu minimálně mluví na xy sjezdech, knoferencích a podobně. A fluktuace lidí.. Každý kdo přijde má jisté know how a i kdaž ctí pravidla a nevykecá firemní tajemství, tak vždy něco řekne obecně.. Tohle jsme zkoušeli a nefungovalo to. A bum, ušetří se x měsíců vývoje.. A naopak.

unreall
unreall
Level Level
8. 5. 2022 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Každý tvoj komentár je jedna veľká kravina. Naposledy si si idealizoval Rusko a teraz zase Činu. Pravda je, že o oboch krajinách vieš veľké guľové s preto ich vnímaš, ako spasiteľov či čo. Zobuď sa chlapče už z toho sna. Teraz žiješ vo svete, v ktorom žiť chceš, nie s nadvládou tam tých tlkov.

Nedá sa nevšimnúť tvoja láska k diktátorským režimom, ale mal by si s tým vážne niečo robiť. Odsťahuj sa k ním a potom nám príď povedať, ako sú vyspelí, ale nezabudni, že si máš všímať vyspelosť na základe ich technológii, architektúry, stavebného inžinierstva atd. Nie tých technológii, ktoré im poskytol západ. A samozrejme zohľadní aj práva zamestnanca u nich a u nás ty lolo.

Ventero
Ventero
Level Level
8. 5. 2022 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Tak GIMP toho umi hodne a v kombinaci s tez opensource Inkscape toho lze udelat opravdu hodne.
Ta ergonomie GUI je ale skutecne priserna. Ale to je taky dekadentni vsude - uz kdyz zacneme u Windows 10 a SW je cela rada vc. kanclbaliku takto dobre ovladatelnych, ze clovek stravi nejprve mladi tim, ze se to uci ovladat a pak to dementi tak prekopou, ze mu to bylo k nicemu ..

Jinak Cina ma velmi schopne linuxove distribuce a treba Kingsoft (WPS) je predni cinsky vyvojar SW.
Kazdopadne pozadu jsou i v tomto smeru a souhlasim, ze neco se opravdu neda uplne preskocit. Nicmene jistou sobestacnost Cina ma a se spravnou invenci se muzou priblizit vice zapadu, ktery vse vystavel tez na zlocinnosti - jen v jine podobe, ale s o nic mensim dopadem - ale Rusko se opravdu podoba tomu medvedu, ktery dlouho spal a hodne zaspal ..

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
9. 5. 2022 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Tak oni to vidí tak, že je lepší mít nějakou náhradu, než po případném embargu žádnou. Chtějí se osamostatnit stůj co stůj, aby na ně západní sankce měli minimální vliv. A ty přijdou ať už budou chtít Taiwan zabrat nebo ne.

Reklama
Reklama