Cooler Master uvádí C700P Carbon: speciál s uhlíkovým vláknem

Cooler Master uvádí C700P Carbon: speciál s uhlíkovým vláknem
, , aktualita
Cooler Master si ve spolupráci s Mark's Fabrications připravil speciální verzi skříně C700P, která využívá uhlíková vlákna na nejviditelnějších místech. Jde ovšem o opravdovou tkaninu z uhlíkových vláken, ne o napodobeninu. 
K oblíbeným
reklama
Tkaniny z uhlíkových vláken jdou samozřejmě jen naznačit prostým tiskem. Stejně tak se výrobci skříní v případě levnějších modelů naučili imitovat černě eloxovaný broušený hliník, pro což používají prostě a jednoduše plast s podobným povrchem. Nicméně Cooler Master se spojil s firmičkou Mark's Fabrications, která na letošní soutěži Case Mod World Series vybojovala druhé místo a přichází s velice speciální verzí skříně C700P Carbon. Ta bude pro našince vhodná spíše tak k pokoukání, protože jde o omezenou edici, a to na pouhých pět kusů. 
 
 
Tato verze skříně Cooler Master C700P tudíž ani nebude k dispozici na trhu a poslouží spíše jen pro prezentační účely firmy. Jak je vidět z okolních fotografií, v Mark's Fabrication pozměnili ližinové nohy a madla skříně stejně jako svislé pruhy obepínající přední perforovaný panel. Kousek uhlíku najdeme také pod předními I/O porty. 
 
 
Jak se ze zprávy dozvíme, na předním panelu byly použity dva typy uhlíkových tkanin, které byly označeny jako "twill weave" a "wasp". 
 
 
C700P Carbon tak byly zpracovány ručně s využitím základu v podobě běžně prodávaných verzí. My jsme si jednu z nich vyzkoušeli už dříve a shodou okolností naše recenze nesla podtitul: stvořený pro modifikace. A lze říci, že C700P s plným čelním panelem tmavě stříbrné barvy nevypadá tak dobře jako model Carbon, i když to je věc názoru. 
 
Model
Cooler Master Cosmos C700P 
Celkové rozměry
639 x 306 x 651 mm (H x Š x V)
Hmotnost
22,2 kg
Materiál
SECC, sklo, plast
Kompatibilita
E-ATX (12 x 11"), ATX, Micro-ATX, Mini-ITX
procesorový chladič max. 198 mm vysoký
délka karet až 320 mm (490 mm bez HDD klece)
Šachty
1x 5,25"
2x 2,5"/3,5"
2x 2,5"
Přední I/O panel
1x USB 3.1 typ C
4x USB 3.0 typ A
2x audio
ovladač otáček ventilátorů
nastavení RGB podsvícení
Sloty
8x
Chlazení
přední 3x 140mm ventilátor (2x 140mm @ 1200 RPM nainstalované)
1x zadní 120/140mm ventilátor (1x 140mm @ 1200 RPM nainstalovaný)
3x vrchní pozice pro 120/140mm ventilátor
2x spodní pozice pro 120/140mm ventilátor

vodní chlazení: až 420mm vepředu (bez 5,25" šachty)
až 360mm nahoře (bez HDD šachty)
až 240mm vespod
120/140mm vzadu
 
Zdroj: techPowerUp 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Intel ukázal obrázky připravovaného GPU Arctic Sound Intel ukázal obrázky připravovaného GPU Arctic Sound
Už nějakou dobu víme, že se Intel chystá vstoupit na trh s dedikovanými grafickými kartami a nemít jen ty integrované v procesorech. Na GDC 2019 ukázal první snímky nových grafických karet s GPU Arctic Sound.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem
Ray tracing má na letošním GDC velkou pozornost a věnuje se mu řada firem. Mezi nimi jsou i Epic Games v jejichž Unreal Enginu bylo vytvořeno demo Troll. Samotný engine s podporou ray tracingu bude také brzy k dispozici. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
GeForce GTX 1650 ukázala výkon blízký modelu GTX 1050 Ti, je to reálné? GeForce GTX 1650 ukázala výkon blízký modelu GTX 1050 Ti, je to reálné?
Výsledky spojené s grafickou kartou GeForce GTX 1650 se objevily v benchmarku Final Fantasy XV a vyhrabal je jako obvykle TUM APISAK. Hlavní informace je, že GTX 1650 by měla mít víceméně stejný výkon jako GTX 1050 Ti. Je to dost? 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Valve konečně ukázali novou podobu Steamu Valve konečně ukázali novou podobu Steamu
Ve světle zpráv o nástupu obchodu Epic Games Store působí Steam jako platforma, jejíž provozovatel se ještě nevzpamatoval z utrženého šoku. Nicméně my bychom se brzy měli dočkat alespoň přepracovaného rozhraní slibovaného už řadu let. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Volvo bude od roku 2020 šmírovat řidiče kamerami Volvo bude od roku 2020 šmírovat řidiče kamerami
Automobilka Volvo oznámila, že od roku 2020 bude do vozů instalovat systémy, které budou rozpoznávat chování řidiče. Kamery budou snímat, zda se nedívá např. na mobil a systém bude i vyhodnocovat, zda není opilý.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala