DOOM Eternal s podporou ray tracingu: "bude lepší než od ostatních"

DOOM Eternal s podporou ray tracingu: "bude lepší než od ostatních"
, , aktualita
Letošní E3 znamenalo pro NVIDII potřebnou vzpruhu z hlediska ohlášených her, které budou podporovat ray tracing. Patří mezi ně Cyberpunk 2077, Watch Dogs, Call of Duty: Modern Warfare a nyní se dozvídáme o DOOM Eternal. 
K oblíbeným
reklama
DOOM Eternal by měl krom pekla na Zemi představovat také grafické orgie a id Software k tomu prozradili, že jejich nový herní engine id Tech 7 následující po id Tech 6 využitém pro DOOM z roku 2016 využije také ray tracing od NVIDIE (technologie RTX). Marty Stratton se navíc v rozhovoru Nite Two na E3 2019 trošku zapýřil, jejich implementace ray tracingu bude lepší než od kohokoliv jiného. 
 
 
Nicméně pro id Software je i tak priorita vypustit hru na trh včas, a to v technicky dobrém stavu se stabilním výkonem napříč platformami, což budou PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch i Google Stadia. Podpora ray tracingu tak bude něco navíc, což je ostatně pochopitelné, když ji dnes ze všech platforem nabízí jen PC, a to ještě jen její zlomek.
 
Ohlášení ray tracingu v novém DOOMu jsme ale mohli čekat i vzhledem k tomu, že jej bude podporovat také Wolfenstein: Youngblood založený na ještě starším id Tech 6. 
 
 
DOOM Eternal přijde na trh 22. listopadu 2019. Mezi jeho hlavní novinky patří jednak to, že si zahrajeme za vylepšeného Slayera, který bude mít lepší brnění i zbraňový arzenál, a to včetně kanónu s plamenometem na rameni, jakéhosi plazmového (světelného či kdovíjakého) meče nebo schopnosti nakrátko zrychlit, respektive udělat dlouhý a rychlý skok (dash). Zábavná bude také jistě Super Shotgun vybavená hákem, díky němuž se budeme moci zaháknout za ďáblíka a dostat se k němu pěkně blízko, aby si on mohl detailně prohlédnout obě hlavně. 
 
Z uvolněných materiálů je také jasné, že tu budeme mít daleko více nepřátel než dříve, přičemž inspirací byl samozřejmě i druhý díl původního DOOMu. Vrátí se nám tak Pain Elemental, Archvile nebo starý dobrý Arachnotron, robotický skákající mozko-pavouk s plazmovým kanónem. Bude tu ale také nová potrava pro naše zbraně, jako DOOM Hunter nebo Marauder, přičemž všichni nepřátelé budou mít svůj model poškození, což znamená, že je budeme moci pistolkou ožužlávat po kouscích, pokud je libo. 
 
Kampaně pro jednoho hráče také budou moci narušit jiní hráči, kteří se ocitnou v kůži samotných démonů, abychom to neměli tak jednoduché a pak tu jsou i jiné multiplayerové režimy.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Zmatené testování: recenze Radeonu RX 5600 XT jsou tu Zmatené testování: recenze Radeonu RX 5600 XT jsou tu
Pokud by se AMD po vzoru NVIDIE zlevnit své karty Radeon RX 5600 XT, a to v jeho případě ještě dříve, než dorazí na trh, bylo by to jednoduché. Jenomže namísto toho se zvyšovaly takty a to už tak jednoduché není. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
Apokalyptická Dying Light 2 nepřijde na jaře, ale výrazně později Apokalyptická Dying Light 2 nepřijde na jaře, ale výrazně později
Nedávno jsme se dozvěděli o tom, že CD Projekt Red bude potřebovat více času na dokončení hry Cyberpunk 2077 a nyní přichází podobná zpráva o Dying Light 2. V případě této hry může být zpoždění ještě výrazně delší. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Noctua uvádí nízký černočerný CPU chladič NH-L9a-AM4 chromax.black Noctua uvádí nízký černočerný CPU chladič NH-L9a-AM4 chromax.black
Rakouská Noctua si připravila nový nízkoprofilový chladič NH-L9a-AM4, který patří do rodiny chromax.black. Má tak celé své tělo i s ventilátorem černé a hodit se bude zvláště do HTPC a celkově nízkých či tenkých sestav.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Radiohead uvádí Public Library, veřejný archiv svého obsahu Radiohead uvádí Public Library, veřejný archiv svého obsahu
Zatímco spousta hudebních skupin si úzkostlivě chrání všechen svůj obsah, britští Radiohead ho už několikrát dali k dispozici všem zadarmo. Nyní spouští Radiohead Public Library, stránku obsahující i vzácný obsah.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Gigabyte a Incooling pracují na chlazení serverů s možností přetaktování Gigabyte a Incooling pracují na chlazení serverů s možností přetaktování
Gigabyte si chystá novou serverovou platformu, která dostala označení R161 Series a nabídne možnost přetaktování. K tomu bude ale zapotřebí kvalitní chlazení a právě o to se postará společnost Incooling. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek