DOOM Eternal s podporou ray tracingu: "bude lepší než od ostatních"

DOOM Eternal s podporou ray tracingu: "bude lepší než od ostatních"
, , aktualita
Letošní E3 znamenalo pro NVIDII potřebnou vzpruhu z hlediska ohlášených her, které budou podporovat ray tracing. Patří mezi ně Cyberpunk 2077, Watch Dogs, Call of Duty: Modern Warfare a nyní se dozvídáme o DOOM Eternal. 
K oblíbeným
reklama
DOOM Eternal by měl krom pekla na Zemi představovat také grafické orgie a id Software k tomu prozradili, že jejich nový herní engine id Tech 7 následující po id Tech 6 využitém pro DOOM z roku 2016 využije také ray tracing od NVIDIE (technologie RTX). Marty Stratton se navíc v rozhovoru Nite Two na E3 2019 trošku zapýřil, jejich implementace ray tracingu bude lepší než od kohokoliv jiného. 
 
 
Nicméně pro id Software je i tak priorita vypustit hru na trh včas, a to v technicky dobrém stavu se stabilním výkonem napříč platformami, což budou PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch i Google Stadia. Podpora ray tracingu tak bude něco navíc, což je ostatně pochopitelné, když ji dnes ze všech platforem nabízí jen PC, a to ještě jen její zlomek.
 
Ohlášení ray tracingu v novém DOOMu jsme ale mohli čekat i vzhledem k tomu, že jej bude podporovat také Wolfenstein: Youngblood založený na ještě starším id Tech 6. 
 
 
DOOM Eternal přijde na trh 22. listopadu 2019. Mezi jeho hlavní novinky patří jednak to, že si zahrajeme za vylepšeného Slayera, který bude mít lepší brnění i zbraňový arzenál, a to včetně kanónu s plamenometem na rameni, jakéhosi plazmového (světelného či kdovíjakého) meče nebo schopnosti nakrátko zrychlit, respektive udělat dlouhý a rychlý skok (dash). Zábavná bude také jistě Super Shotgun vybavená hákem, díky němuž se budeme moci zaháknout za ďáblíka a dostat se k němu pěkně blízko, aby si on mohl detailně prohlédnout obě hlavně. 
 
Z uvolněných materiálů je také jasné, že tu budeme mít daleko více nepřátel než dříve, přičemž inspirací byl samozřejmě i druhý díl původního DOOMu. Vrátí se nám tak Pain Elemental, Archvile nebo starý dobrý Arachnotron, robotický skákající mozko-pavouk s plazmovým kanónem. Bude tu ale také nová potrava pro naše zbraně, jako DOOM Hunter nebo Marauder, přičemž všichni nepřátelé budou mít svůj model poškození, což znamená, že je budeme moci pistolkou ožužlávat po kouscích, pokud je libo. 
 
Kampaně pro jednoho hráče také budou moci narušit jiní hráči, kteří se ocitnou v kůži samotných démonů, abychom to neměli tak jednoduché a pak tu jsou i jiné multiplayerové režimy.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Elon Musk poslal první tweet přes své satelity Starlink Elon Musk poslal první tweet přes své satelity Starlink
SpaceX Elona Muska plánuje už brzy spustit internetové připojení přes své satelity Starlink a jak to poprvé veřejně vyzkoušet lépe než tweety, kterými je Musk pověstný? Před pár hodinami se to povedlo a satelity podle všeho fungují.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala2 komentáře
USAF má proti dronům k dispozici buginu s laserem USAF má proti dronům k dispozici buginu s laserem
Zatímco u nás se připravuje nutnost registrace všech dronů nad 250 gramů, čili v podstatě i hraček, americké letectvo půjde na věc jinak. K dispozici bude mít od firmy Raytheon zařízení, které dron sestřelí laserem. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
The Outer Worlds: nástupce Falloutu přichází, jaký je? The Outer Worlds: nástupce Falloutu přichází, jaký je?
The Outer Worlds od studia Obsidian můžeme považovat za duchovního nástupce série Fallout, s níž má společné některé mechanismy, ale i řadu lidí, kteří pracovali na vývoji. Hra už byla ohodnocena recenzenty. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Reklama Blizzardu ukazuje na připravované Diablo 4 Reklama Blizzardu ukazuje na připravované Diablo 4
Společnost Blizzard by mohla najít malou úlevu od negativních reakcí svých fanoušků na aféru s hongkongským hráčem Blitzchung, a to v urychleném představení hry Diablo 4. Nové informace naznačují, že se tak asi stane. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
EPYC Rome pod pokličkou: téměř 40 miliard tranzistorů EPYC Rome pod pokličkou: téměř 40 miliard tranzistorů
Na světlo světa se dostaly podrobnosti o tom, z čeho se skládají procesory AMD EPYC Rome, které tvoří celkem až devět samostatných čipů. Titěrný přitom není už samotný I/O čip, ale když se k tomu přičtou čiplety, vzniká monstrum. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek5 komentářů