Epic ukázal ray tracing pod UE4 v traileru Fortnite X John Wick

Epic ukázal ray tracing pod UE4 v traileru Fortnite X John Wick
, , aktualita
Společnost Epic Games ukázala ray tracing pod UE4 v traileru Fortnite X John Wick, ačkoliv tato technika vykreslování obrazu se při prezentaci hry nedostala zrovna do popředí. A přitom je využita pro řadu prvků. 
K oblíbeným
reklama
Pokud by vás snad zajímalo, kolik je na světě k dispozici her, jež můžeme nechat vykreslovat pomocí ray tracingu, pak NVIDIA dává k dispozici celkový přehled. Je nich celkem šest plus jedno technologické demo, v němž si můžeme řádně vyzkoušet, co zvládnou grafické karty Turing. A to skutečně není mnoho, a tak se NVIDII jistě bude hodit veškerá podpora ze strany herních vývojářů a především pak vývojářů příslušných enginů. 
 
 
Mezi ty patří také Epic Games a jejich Unreal Engine 4, o němž už víme, že s ray tracingem počítá. Jde o již zmíněný Unreal Engine 4.22, o němž jsme se zmínili v únoru, jenomže v té době jsme se přímo od Epicu nedočkali žádné vhodné prezentace. Později se objevilo ray tracované demo Troll a nyní přichází Fortnite X John Wick: Wick's Bounty Trailer:
 
 
Video je velice krátké a ukáže nám jen jednu scénu z potemnělé ulice. Dozvídáme se to, že je spojeno s aktualizací populární hry, která nám umožní běhat po mapách v kůži nájemného vraha Johna Wicka a i v jeho postavě animovaného stylu můžeme vidět herce Keanu Reevese. 
 
Na účtu UE na Twitteru ale byly zveřejněny informace o technické stránce traileru. Ten byl vytvořen pochopitelně v Unreal Engine 4, přičemž ray tracing je v něm využit rovnou pro čtyři věci. Jak dobře víme, například v Battlefieldu 5 jde pouze o odrazy a v Shadow of the Tomb Raider zase pouze o stíny. Zde to je obojí plus globální osvícení scény a ambient occlusion.
 
Použití ray tracingu zrovna ve Fortnite přitom nemusí dávat každému smysl. Však tato technika je prezentována především jako to nejvhodnější pro tvorbu fotorealistické grafiky, což nesedí ke komixově pojaté hře. Nicméně proč by ta nemohla mít realistické stíny, odrazy či nasvícení a stínování?
 
 
Když ještě zůstaneme u NVIDIE, máme tu také téma podvodních scén vykreslovaných pomocí ray tracingu. Právě ty by měly mít díky tomu velice blízko k realitě s tím, jak se budou měnit vlastnosti sledovaných paprsků v simulovaném vodním prostředí. Jako obvykle se dočkáme i srovnání toho, jak vypadá scéna bez ray tracingu a s ním. 
 
Zdroj: Hexus.net


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Muž nabízí městu 50 mil. GBP, když mu dovolí na skládce najít HDD se 7500 BTC Muž nabízí městu 50 mil. GBP, když mu dovolí na skládce najít HDD se 7500 BTC
Lidí, kteří vyhodili pevné disky s Bitcoiny, je mnoho. Dalším z nich je jeden obyvatel Newportu, který měl na disku několik tisíc Bitcoinů. O nález se chce podělit s městem, pokud mu dovolí ho vykopat ze skládky.
Včera, aktualita, Milan Šurkala4 komentáře
Asus uvedl herní monitory ROG Swift PG279QM a TUF Gaming VG28UQL1A Asus uvedl herní monitory ROG Swift PG279QM a TUF Gaming VG28UQL1A
V nabídce herních monitorů společnosti Asus se objevil nejen velký 32" model ROG Swift PG32UQ, ale i menší 28" varianty TUF Gaming VG28UQL1A a 27" ROG Swift PG279QM. Ten druhý zvládne 240 Hz.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
TP-Link uvádí routery s Wi-Fi 6E včetně Archer AX206 s 10GbE TP-Link uvádí routery s Wi-Fi 6E včetně Archer AX206 s 10GbE
Na letošním CES 2021 se objevilo několik nových routerů s podporou Wi-Fi 6E. Mezi nimi byly i modely od společnosti TP-Link. Najdeme mezi nimi i Archer AX206 se dvěma 10GbE porty pro velmi rychlé drátové připojení.
15.1.2021, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
ViewSonic uvádí nové herní LCD a vysvětluje, proč tu stále není OLED ViewSonic uvádí nové herní LCD a vysvětluje, proč tu stále není OLED
Společnost ViewSonic vypouští na trh nové herní monitory, které mají vesměs displeje založené na technologii IPS. Firma ale loni ukázala 55" OLED prototyp herního monitoru, takže byla nasnadě otázka, proč žádný takový ještě nepřišel. 
15.1.2021, aktualita, Jan Vítek11 komentářů
Intel s rozhodnutím o outsourcingu počká až na nového CEO Gelsingera Intel s rozhodnutím o outsourcingu počká až na nového CEO Gelsingera
Není pochyb o tom, že Intel zcela vážně chce outsourcovat výrobu některých svých produktů, ovšem jak se ukazuje, v tomto ohledu ještě nebylo nic rozhodnuto. Bob Swan totiž chce počkat s rozhodnutím až na nového výkonného ředitele.
15.1.2021, aktualita, Jan Vítek