Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem

Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem
, , aktualita
Ray tracing má na letošním GDC velkou pozornost a věnuje se mu řada firem. Mezi nimi jsou i Epic Games v jejichž Unreal Enginu bylo vytvořeno demo Troll. Samotný engine s podporou ray tracingu bude také brzy k dispozici. 
K oblíbeným
reklama
Zrovna v únoru jsme se dozvěděli, že Unreal Engine 4.22 přináší podporu ray tracingu a tehdy šlo zatím o Preview 1. Do dvou týdnů by se však měla objevit plná verze tohoto enginu, která již všem zájemcům nabídne podporu ray tracingu. O tu mají přirozeně zájem jak výrobci hardwaru, tak softwaru. Ti první kvůli tomu, že zákazníci budou mít důvod kupovat nový hardware a ti druzí zase proto, že budou moci posunout vizuální zpracování svých her blíže k realitě. 
 
 
Jak by to mohlo vypadat, to už dávno dobře víme, ale nyní se můžeme podívat i na to, jaká je představa společnosti Epic Games
 
 
Demo Troll, které trošku překvapivě žádného trolla v podstatě neukazuje, se nesnaží prezentovat ray tracing oním levným způsobem, čili ukázkou všemožných odrazů. Ty jsou zde sice také na vodní hladině, ale to by se v rámci dané scény zvládlo i bez ray tracingu. Jde zde především o hru světla a stínů, respektive komplexních měkkých stínů v potemnělém lese. Demo bylo vykresleno právě v Unreal Engine 4.22, a to v reálném čase, ale už se nedozvíme, jaký hardware by na něco takového měl stačit. 
 
Unreal Engine 4.22 samotný bude dle Epic Games nejrychlejší verzí UE4 a také bude vyřadovat výrazně kratší čas kompilace kódu pro pohodlí samotných vývojářů. Nabídne také možnost kooperace více uživatelů najednou v Unreal Editoru, podporu Microsoft HoloLens nebo také nové platformy Staria firmy Google. 
 
Epic si ale všímají především ray tracingu, který má "navždy změnit způsob, jakým je tvořen digitální obsah". S tím je třeba souhlasit. Až se ray tracing prosadí pro vykreslování grafiky v reálném čase a bude k tomu dost výkonu, po rasterizaci a jejích nutných berličkách neštěkne pes. 
 
 
Krom toho se také můžeme podívat na ještě jedno demo, v němž Epic Games zase ukazují svůj nový systém simulace fyzických interakcí s modely destrukce objektů. Toto demo už je založeno na Unreal Engine 4.23 a ukazuje svět Robo Recall. 
 
Epic se také nezapomněli pochlubit, jak si vede jejich herní obchod. Dle zveřejněných údajů jej navštívilo již 85 milionů lidí. 
 
Zdroj: Hexus.net


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
NASA pátrá po zbytcích Beresheet, přežít mohlo laserové "zrcátko" NASA pátrá po zbytcích Beresheet, přežít mohlo laserové "zrcátko"
Beresheet narazil do Měsíce rychlostí, že neměl šanci přežít v celku, ovšem NASA předpokládá, že zařízení Lunar Retroreflector Array (LRA) přežít mohlo. Jeho úkolem je odrážet laserové paprsky a přesně tak se jej NASA pokusí najít.
19.4.2019, aktualita, Jan Vítek
Sega Mega Drive Mini jsou k předobjednání Sega Mega Drive Mini jsou k předobjednání
Nedávno byly představeny nové mini-retro konzole Sega Mega Drive Mini, které mají dorazit na trh během letošního září. Sega přitom změnila vývojářský tým, který na nich pracuje a slíbila další hry nad rámec těch původně slíbených. 
19.4.2019, aktualita, Jan Vítek
NASA konečně detekovala nejstarší typ molekul vesmíru NASA konečně detekovala nejstarší typ molekul vesmíru
Už dlouho se předpokládá, že pravděpodobně nejstarší typ molekul ve vesmíru byla HeH, čili prostý dvouprvkový hydrid helia. Je to celkem logické uvažování, když helium a vodík jsou nejstarší prvky. Až nyní to ale máme potvrzeno pozorováním.
19.4.2019, aktualita, Jan Vítek
Jiří Olšanský 'Rik_Leah': co to znamená být streamer? Jiří Olšanský 'Rik_Leah': co to znamená být streamer?
YouTube je sice coby platforma pro upload videí nadále velmi populární, ale v případě pravidelného streamování (živého vysílání i několik hodin v kuse) se těší větší oblibě Twitch.tv. Přinášíme vám tak rozhovor s někým, kdo se tomu už delší dobu věnuje.
19.4.2019, rozhovor, Karel Polívka
Video: Kolik robotů SpotMini od Boston Dynamics utáhne náklaďák? Video: Kolik robotů SpotMini od Boston Dynamics utáhne náklaďák?
Společnost Boston Dynamics, která je známá svými pokročilými roboty, zveřejnila na YouTube krátké video, ve němž předvádí další kousky, které jsou její stroje schopné vykonat. Tentokrát se zaměřila na celou smečku robotů SpotMini. 
18.4.2019, aktualita, Kateřina Hoferková