Unreal Engine 4.22 přináší podporu ray tracingu

Unreal Engine 4.22 přináší podporu ray tracingu
, , aktualita
Ray tracing ve hrách bude mít větší šanci se prosadit v případě, že se jeho podpora dostane do základní výbavy často používaných herních enginů. Mezi ty rozhodně patří i Unreal Engine a v jeho případě už se to stalo skutečností. 
K oblíbeným
reklama
Jde konkrétně o Unreal Engine 4.22 Preview 1, který už podporuje ray tracing v reálném čase a tento engine je už nyní k dispozici pro stáhnutí i prostřednictvím Epic Games launcheru a případně pak na GitHubu. 
 
 
V živé paměti můžeme mít demo, na němž Epic Games ukazovali možnosti ray tracingu v prostředí Star Wars, kde se to odrazivými plochami a lesklými helmami jenom hemží.  
 
 
Novější příklad přišel na CES 2019, a sice Project Sol Part 2 
 
 
Nyní si může kterýkoliv zájemce vytvořit software založený na Unreal Engine 4.22 Preview 1, který bude využívat ray tracing. Přidána byla low-level podpora, jakož i high-level funkce, mezi něž patří odrazy, prostorová světla, měkké stíny, globální osvícení, atd. Seznam je následující: 
 
  • Rect area lights
  • Soft shadows
  • Reflections
  • Reflected shadows
  • Ambient occlusion
  • RTGI (real time global illumination)
  • Translucency
  • Clearcoat
  • IBL
  • Sky
  • Geometry types: Triangle meshes: Static, Skeletal (Morph targets & Skin cache), Niagara
  • particles support.
  • Texture LOD.
  • Denoiser: Shadows, Reflections, AO.
  • Path Tracert
  • Unbiased, full GI path tracer for making ground truth reference renders inside UE4.
Epic Games upozorňují, že zmíněná verze enginu je pouze předběžná a ukazuje náhled na to, co přinese připravovaná plná verze 4.22. A jaké hry založené na enginu Unreal budou představeny v tomto roce? Zde je krátký přehled:
 
 
Zdroj: Hexus.net


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
NASA pátrá po zbytcích Beresheet, přežít mohlo laserové "zrcátko" NASA pátrá po zbytcích Beresheet, přežít mohlo laserové "zrcátko"
Beresheet narazil do Měsíce rychlostí, že neměl šanci přežít v celku, ovšem NASA předpokládá, že zařízení Lunar Retroreflector Array (LRA) přežít mohlo. Jeho úkolem je odrážet laserové paprsky a přesně tak se jej NASA pokusí najít.
19.4.2019, aktualita, Jan Vítek
Sega Mega Drive Mini jsou k předobjednání Sega Mega Drive Mini jsou k předobjednání
Nedávno byly představeny nové mini-retro konzole Sega Mega Drive Mini, které mají dorazit na trh během letošního září. Sega přitom změnila vývojářský tým, který na nich pracuje a slíbila další hry nad rámec těch původně slíbených. 
19.4.2019, aktualita, Jan Vítek
NASA konečně detekovala nejstarší typ molekul vesmíru NASA konečně detekovala nejstarší typ molekul vesmíru
Už dlouho se předpokládá, že pravděpodobně nejstarší typ molekul ve vesmíru byla HeH, čili prostý dvouprvkový hydrid helia. Je to celkem logické uvažování, když helium a vodík jsou nejstarší prvky. Až nyní to ale máme potvrzeno pozorováním.
19.4.2019, aktualita, Jan Vítek
Jiří Olšanský 'Rik_Leah': co to znamená být streamer? Jiří Olšanský 'Rik_Leah': co to znamená být streamer?
YouTube je sice coby platforma pro upload videí nadále velmi populární, ale v případě pravidelného streamování (živého vysílání i několik hodin v kuse) se těší větší oblibě Twitch.tv. Přinášíme vám tak rozhovor s někým, kdo se tomu už delší dobu věnuje.
19.4.2019, rozhovor, Karel Polívka
Video: Kolik robotů SpotMini od Boston Dynamics utáhne náklaďák? Video: Kolik robotů SpotMini od Boston Dynamics utáhne náklaďák?
Společnost Boston Dynamics, která je známá svými pokročilými roboty, zveřejnila na YouTube krátké video, ve němž předvádí další kousky, které jsou její stroje schopné vykonat. Tentokrát se zaměřila na celou smečku robotů SpotMini. 
18.4.2019, aktualita, Kateřina Hoferková