Unreal Engine 4.22 přináší podporu ray tracingu

Unreal Engine 4.22 přináší podporu ray tracingu
, , aktualita
Ray tracing ve hrách bude mít větší šanci se prosadit v případě, že se jeho podpora dostane do základní výbavy často používaných herních enginů. Mezi ty rozhodně patří i Unreal Engine a v jeho případě už se to stalo skutečností. 
K oblíbeným
reklama
Jde konkrétně o Unreal Engine 4.22 Preview 1, který už podporuje ray tracing v reálném čase a tento engine je už nyní k dispozici pro stáhnutí i prostřednictvím Epic Games launcheru a případně pak na GitHubu. 
 
 
V živé paměti můžeme mít demo, na němž Epic Games ukazovali možnosti ray tracingu v prostředí Star Wars, kde se to odrazivými plochami a lesklými helmami jenom hemží.  
 
 
Novější příklad přišel na CES 2019, a sice Project Sol Part 2 
 
 
Nyní si může kterýkoliv zájemce vytvořit software založený na Unreal Engine 4.22 Preview 1, který bude využívat ray tracing. Přidána byla low-level podpora, jakož i high-level funkce, mezi něž patří odrazy, prostorová světla, měkké stíny, globální osvícení, atd. Seznam je následující: 
 
  • Rect area lights
  • Soft shadows
  • Reflections
  • Reflected shadows
  • Ambient occlusion
  • RTGI (real time global illumination)
  • Translucency
  • Clearcoat
  • IBL
  • Sky
  • Geometry types: Triangle meshes: Static, Skeletal (Morph targets & Skin cache), Niagara
  • particles support.
  • Texture LOD.
  • Denoiser: Shadows, Reflections, AO.
  • Path Tracert
  • Unbiased, full GI path tracer for making ground truth reference renders inside UE4.
Epic Games upozorňují, že zmíněná verze enginu je pouze předběžná a ukazuje náhled na to, co přinese připravovaná plná verze 4.22. A jaké hry založené na enginu Unreal budou představeny v tomto roce? Zde je krátký přehled:
 
 
Zdroj: Hexus.net


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Vědcům v Koreji se podařilo vytvořit akumulátory s křemíkovou anodou Vědcům v Koreji se podařilo vytvořit akumulátory s křemíkovou anodou
Center for Energy Storage Research v Korea Institute of Science and Technology (KIST) je jedním z mnoha týmů, které se snaží vyvíjet lepší akumulátory. Vyvinuli baterie s křemíkovou anodou, která slibuje větší kapacitu i rychlejší nabíjení.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
THQ Nordic přepracuje původní Gothic THQ Nordic přepracuje původní Gothic
Na konci předchozího roku studio THQ Nordic přineslo překvapivé demo přepracovaného původního dílu hry Gothic. Vývojáři tímto způsobem sondovali, zda by o případný remake byl mezi hráči dostatečný zájem. Byl. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
Specifikace PCIe 6.0 jsou ve verzi 0.5, příští rok budou dokončeny Specifikace PCIe 6.0 jsou ve verzi 0.5, příští rok budou dokončeny
Dlouhé roky jsme si vystačili s rozhraním PCIe 3.0 a popravdě řečeno, většina uživatelů ani nemá důvod chtít novější PCIe 4.0. Nejde ovšem pouze o PC, které může z rychlejšího PCIe těžit, respektive PC jsou v tomto ohledu spíše na okraji zájmu.
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
Nové fámy o Ampere: obrovské 7nm čipy s dvojnásobkem CUDA na jeden SM Nové fámy o Ampere: obrovské 7nm čipy s dvojnásobkem CUDA na jeden SM
NVIDIA by mohla už přibližně za měsíc představit svou novou grafickou architekturu a s ní i konkrétní produkty. Podívejme se tak na to, co se říká o údajném 7nm čipu GA100, čili vlajkovém modelu generace Ampere. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
GeForce NOW nově ztrácí i Bethesdu, až na jediný titul GeForce NOW nově ztrácí i Bethesdu, až na jediný titul
Takovýto úvod do provozu služba GeForce NOW rozhodně nepotřebovala. Krátce po jejím spuštění byla zákazníkům upřena nabídka firmy Activision Blizzard a nyní se nově stahuje i Bethesda, a to až na jeden titul. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář