reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Facebook mění své logo, chce odlišit firmu a sociální síť

7.11.2019, Milan Šurkala, aktualita
Facebook mění své logo, chce odlišit firmu a sociální síť
Facebook už dávno není jen sociální sítí. Dnes má pod sebou i WhatsApp, Instagram, Oculus, Calibru a další firmy, které poslední dobou přidaly dovětek "from Facebook". Mateřská společnost zastřešující všechny tyto služby tak dostává nové jednoduché logo.
Sociální síť Facebook je tu s námi už nějaký ten pátek, je to zhruba 15 let. Za tu dobu na sebe nabalila mnoho dalších firem a portfolio společnosti Facebook se tak značně rozšířilo. Vedle stejnojmenné sociální sítě je to i další síť Instagram, aplikace WhatsApp, společnost Oculus, služby Workplace, Portal a nově založená Calibra. Aby bylo jasné, kdo tyto služby vlastně vytváří, dostaly poslední dobou přídomek "from Facebook".
 
Facebook logo
 
Nejsem si však jistý, zda to při tom kvantu skandálů Facebooku není spíše kontraproduktivní. Facebook ale zároveň chce lépe odlišit firmu jako takovou a sociální síť pod ní spadající. Nové logo je extrémně jednoduché, je tvořeno pouze nápisem FACEBOOK v různých barvách. Během následujících týdnů by se nové logo mělo začít používat v produktech společnosti, marketingových materiálech i webu společnosti. Mateřská společnost dokonce zvažovala i přejmenování, ale z toho nakonec sešlo. Připomeňme to, že např. v případě Googlu dostala mateřská společnost jiné jméno, Alphabet.
 
From Facebook
 


Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.
reklama