reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

Facebook rozdává permanentní bany vlastníkům Oculus Quest 2

, , aktualita
Facebook rozdává permanentní bany vlastníkům Oculus Quest 2
Už v srpnu Facebook "nadchnul" příznivce produktů jeho firmy Oculus oznámením, že v budoucnosti bude pro využití jejích headsetů vyžadovat účet na sociální síti Facebook. Co se stalo potom, lze označit jen za blamáž. 
Facebook rozdává permanentní bany vlastníkům Oculus Quest 2
Začali se ozývat majitelé headsetu Oculus Quest 2, kteří při pokusu o přihlášení k Facebooku začali dostávat oznámení o tom, že jejich účet byl kvůli jistým aktivitám odporujícím pravidlům zrušen. Tyto uživatele přitom spojuje právě vlastnictví headsetu Quest 2 a navíc tu máme hezkou zvýrazněnou větu informující o tom, že zrušení účtu je nevratné a že bylo již přezkoumáno. 
 
 
Podpora firmy Oculus přitom na svém Twitteru mluví o jistých potížích s nastavením headsetu Quest 2, jako by mělo jít o jeho nefunkčnost či jiný běžný problém a ne permanentní ban celého účtu na Facebooku, který efektivně znemožní používat zakoupený produkt. 
 
Z vyjádření v zaslané zprávě je také zřejmé, že ve skutečnosti k žádnému přezkoumání nedošlo, neboť je nikdo ani neinicioval a iniciovat nemohl, a že jde o automaticky rozesílanou zprávu. Facebook tak už předem předpokládá, že jeho systém nedělá chyby a rovnou svým uživatelům píše, aby se v podstatě ani nesnažili stanovené rozhodnutí zvrátit. Ostatně na závěr nabízí jen odkaz na komunitní pravidla a není tu žádná informace o tom, koho můžeme požádat o případné přezkoumání tohoto rozhodnutí. 
 
Tento případ se tak, jak jinak, začal řešit na sociálních médiích a pokud jde o podporu, kterou nabízí k danému případu firma Oculus, ta dle ohlasů nakonec vede jen k navedení na Facebook Help Center. Tam se tak mohou lidé začít dovolávat k případu, který vznikl kvůli chybě automatického systému Facebooku, a to s vědomím, že ten už dle svého vyjádření předem rozhodl o konečném banu. 
 
Zdroj: Extremetech 


reklama
reklama
reklama