Fallout 76 začíná být pro Bethesdu koule u nohy, množí se požadavky na vrácení peněz

Fallout 76 začíná být pro Bethesdu koule u nohy, množí se požadavky na vrácení peněz
, , aktualita
Pohozená helma v ikonickém obrázku ke hře Fallout 76 dnes ilustruje i prázdné servery, jež jsou zase výsledkem toho, jaký zájem mají lidé o tuto zabugovanou a nedomyšlenou hru. Samotná Bethesda ji tak už nabízí se slevou.
K oblíbeným
reklama
Fallout 76 byl vypuštěn do světa před necelými dvěma týdny, konkrétně teprve 14. listopadu a už je k dispozici ve slevě i od samotné Bethesdy, která jej namísto plné ceny nabízí za 40 dolarů. Nelze se divit už s ohledem na hodnocení, které v případě PC verze je i od recenzentů dle Metacritic jen 55 % a samotní hráči jsou jako obvykle ještě mnohem přísnější a nerozpakují se udělovat nuly s kritikou, že jde o erodovanou verzi už tak osekaného Fallout 4, která je plná chyb, že je to špatné i na Bethesdu. Asi tak by se to dalo shrnout. 
 
 
Pak tu jsou i chybně připravené herní mechanismy, z nichž je nejkřiklavější systém pro vypouštění atomovek na své protihráče. K tomu je třeba získat kód a ten dešifrovat, což samo o sobě není jednoduchý úkol, ovšem s využitím nástroje Nukacrypt, který je k dispozici online a celý proces podstatně usnadní a umožní i s neúplným kódem, je vypouštění atomovek téměř hračka. To ostatně poznal i jeden server Bethesdy, který nedokázal unést vypuštění třech atomovek naráz od spolupracujících hráčů. 
 
Dále můžeme zmínit jistého redditora Brogadyna, kterému se "poštěstilo" být už celý týden ve hře nesmrtelný. Jeho postava má totiž permanentně nula životů, čili HP, a přitom ve světě Falloutu 76 chodí a normálně funguje. Zabít ji nemůže nikdo a nic, takže není divu, že pro Brogadyna je takové hraní už celkem nuda a Bethesda se přitom zdráhá být nápomocná.
 
Pro Bethesdu se nyní navíc vynořilo ještě další velice nepříjemné téma. Začalo se mluvit o vrácení peněz, které se navíc týká právě přímo autorů hry vzhledem k tomu, že Fallout 76 se neobjevil na Steamu, kde pro vracení peněz platí politika firmy Valve. Mnoho zákazníků se tak může a bude obracet přímo na Bethesdu a již existují případy, kdy lidé požádali o vrácení peněz a měli toho dosáhnout
 
To se událo v minulém týdnu a čerstvá zpráva je, že Bethesda údajně měla stáhnout nabídku na vrácení peněz za Fallout 76, což může logicky znamenat především to, že se příslušné požadavky začaly nepříjemně množit. To je založeno na zkušenostech dalšího redditora, který na svou žádost nejdříve dostal odpověď, že aktuálně vrácení peněz nelze provést, ale že to brzy opět půjde a nemá se čeho obávat. Bethesda se pak opravdu ozvala, ovšem jen aby zákazníkovi suše sdělila, že stejně jako ostatní, kdo si hru stáhnuli, nemá nárok na vrácení peněz. Firma tak porušila svůj slib a řádně nakrkla dalšího svého zákazníka.


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem
Mladý hacker Grant West souhlasil s tím, aby se jemu zabavené Bitcoiny prodaly a s jejich pomocí vyplatily prostředky zpět obětem, které hackersky napadl. Jinak by totiž ve vězení strávil ještě několik let navíc.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Včera, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Včera, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Včera, aktualita, Jan Vítek