www.svethardware.cz
>
>
>

Intel chce do World of Tanks dostat softwarový ray tracing

Intel chce do World of Tanks dostat softwarový ray tracing
, , aktualita
Intel se zatím jasně nevyjádřil o tom, zda jeho hardware generace Xe bude podporovat ray tracing, případně v jaké podobně, atd. Nyní se ale ukazuje, že právě Intel by se měl zasadit o ray tracing ve World of Tanks. 
K oblíbeným
reklama
Hra World of Tanks patří mezi masivně-multiplayerové hry a k takovému titulu nám příliš nesedí snaha o prosazení ray tracingu. Však tvůrci podobných her se snaží spíše o to, aby mohli oslovit pokud možno co největší základnu, čemuž ostatně odpovídají i aktuální hardwarové požadavky pro danou hru. Ty v případě doporučené konfigurace zahrnují kartu GeForce GTX 660 či Radeon HD 7850, takže žádná děla (hardwarová, pochopitelně). Na druhou stranu, proč by ve World of Tanks nemohli svůj hardware lépě využít i majitelé moderního hardwaru, když půjde jen o vizuální stránku? 
 
 
 
Ostatně i z propagačních srovnávacích snímků je vidět, že rozdíly budou asi jen minimální a půjde především o věrnější stíny či nasvícení objektů. A z toho se skutečně nestřílí (obrazně, pochopitelně). 
 
 
 
My bychom ale očekávali, že Wargaming si pro takovou věc jako partnera vybere spíše NVIDII či snad potažmo AMD, ale těžko Intel, který ještě dlouhou řadu měsíců nebude mít na trhu výkonné grafické karty o jejichž podpoře ray tracingu se dosud neví vůbec nic. Nicméně právě Intel má pomoci s implementací ray tracingu do enginu enCore, na němž jsou postaveny také hry World of Warships či World of Warplanes. 
 
Tato implementace totiž bude veskrze softwarová, respektive nebude vyžadovat žádný zvláštní hardware a navíc bude moci fungovat na všech grafických čipech, které mají podporu API DirectX 11. Velkou roli v tom bude hrát výkon procesoru a jak ukazují obrázky, půjde především o zobrazení stínů. Ostatně World of Tanks je celkově nenáročná hra, a tak si lze představit, že mnozí uživatelé ji hrají na sestavě, která má výkonnostní rezervy. Wargaming také slibuje, že dopad na výkon nebude moc velký a mluví o tom, že obětujeme "jen pár FPS". 
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Intel už ulovil firmu Qualcomm na svůj proces 20A Intel už ulovil firmu Qualcomm na svůj proces 20A
Intel včera v noci už odhalil své plány na vývoj moderních výrobních procesů s tím, že se o své výrobní kapacity hodlá v rámci Intel Foundry podělit i s jinými firmami. Huawei to asi nebude, ale máme tu konkrétního zájemce o proces 20A. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
AMD Navi 31 se rýsuje: 15360 jader a už bez Compute Unit? AMD Navi 31 se rýsuje: 15360 jader a už bez Compute Unit?
AMD Navi 31 je očekávaný nejlepší čip generace Navi 3, která se utká zřejmě s NVIDIA Ada Lovelace a mimo hru také stále není z našeho pohledu ani Hopper. Server 3DCenter nyní nabízí přehled fám z různých zdrojů, které se nedávno objevily. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Intel ukázal design budoucích CPU Alder/Meteor Lake a Sapphire/Granite Rapids Intel ukázal design budoucích CPU Alder/Meteor Lake a Sapphire/Granite Rapids
Nakonec se v dnešním novinkovém seriálu o technologiích Intelu podíváme na to, jak budou vypadat chystané procesory Alder Lake i Meteor Lake a pak serverové Sapphire Rapids a Granite Rapids. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Intel a inovace v pouzdření: EMIB, Foveros Omni a Direct Intel a inovace v pouzdření: EMIB, Foveros Omni a Direct
Intel nám toho včera naservíroval mnoho, takže pokračujeme v krasojízdě a tentokrát půjde především o inovace v pouzdření čipů. To je nedílným předpokladem pro zajištění dalšího výrazného pokroku a nám tu půjde o technologie Foveros.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Intel PowerVia, RibbonFET a pokročilá EUV se blíží Intel PowerVia, RibbonFET a pokročilá EUV se blíží
Dnes jsme se již podívali na přehled nejbližších výrobních procesů a nyní se více zaměříme na chystaný proces Intel 20A. Jeho označení dokazuje, že na nanometry Intel přece jen opravdu nezapomněl. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek