www.svethardware.cz
>
>
>

Intel chce do World of Tanks dostat softwarový ray tracing

Intel chce do World of Tanks dostat softwarový ray tracing
, , aktualita
Intel se zatím jasně nevyjádřil o tom, zda jeho hardware generace Xe bude podporovat ray tracing, případně v jaké podobně, atd. Nyní se ale ukazuje, že právě Intel by se měl zasadit o ray tracing ve World of Tanks. 
K oblíbeným
reklama
Hra World of Tanks patří mezi masivně-multiplayerové hry a k takovému titulu nám příliš nesedí snaha o prosazení ray tracingu. Však tvůrci podobných her se snaží spíše o to, aby mohli oslovit pokud možno co největší základnu, čemuž ostatně odpovídají i aktuální hardwarové požadavky pro danou hru. Ty v případě doporučené konfigurace zahrnují kartu GeForce GTX 660 či Radeon HD 7850, takže žádná děla (hardwarová, pochopitelně). Na druhou stranu, proč by ve World of Tanks nemohli svůj hardware lépě využít i majitelé moderního hardwaru, když půjde jen o vizuální stránku? 
 
 
 
Ostatně i z propagačních srovnávacích snímků je vidět, že rozdíly budou asi jen minimální a půjde především o věrnější stíny či nasvícení objektů. A z toho se skutečně nestřílí (obrazně, pochopitelně). 
 
 
 
My bychom ale očekávali, že Wargaming si pro takovou věc jako partnera vybere spíše NVIDII či snad potažmo AMD, ale těžko Intel, který ještě dlouhou řadu měsíců nebude mít na trhu výkonné grafické karty o jejichž podpoře ray tracingu se dosud neví vůbec nic. Nicméně právě Intel má pomoci s implementací ray tracingu do enginu enCore, na němž jsou postaveny také hry World of Warships či World of Warplanes. 
 
Tato implementace totiž bude veskrze softwarová, respektive nebude vyžadovat žádný zvláštní hardware a navíc bude moci fungovat na všech grafických čipech, které mají podporu API DirectX 11. Velkou roli v tom bude hrát výkon procesoru a jak ukazují obrázky, půjde především o zobrazení stínů. Ostatně World of Tanks je celkově nenáročná hra, a tak si lze představit, že mnozí uživatelé ji hrají na sestavě, která má výkonnostní rezervy. Wargaming také slibuje, že dopad na výkon nebude moc velký a mluví o tom, že obětujeme "jen pár FPS". 
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Cooler Master MM720: pouze 49gramová odlehčená myš Cooler Master MM720: pouze 49gramová odlehčená myš
Letos se objevil u výrobců počítačových myší nový trend, který sice (zatím) nelze považovat za celoplošný, ale i tak je už dost rozšířený. Jde o odlehčování myší, a to především pomocí otvorů v jejich plášti. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
ARM Cortex-A78AE: nové CPU pro autonomní aplikace, např. auta ARM Cortex-A78AE: nové CPU pro autonomní aplikace, např. auta
Autonomní auta potřebují výkonný hardware pro své fungování. Společnost ARM pro ně (a jiné autonomní aplikace) představila nové CPU Cortex-A78AE, které je speciálně upraveno pro zpracování potřebných dat včetně obrazu z kamer.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
ClockTuner for Ryzen (CTR) je už k dispozici ve verzi 1.0 beta ClockTuner for Ryzen (CTR) je už k dispozici ve verzi 1.0 beta
Jurij Bublij známý jako 1USMUS vypustil do světa svou taktovací utilitu určenou speciálně procesorům AMD s architekturou Zen 2. Jde tak o stále aktuální generaci modelů Ryzen a Threadripper. K čemu CTR může posloužit? 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Artemis I ponese červené červí logo NASA, už je na segmentech pomocné rakety Artemis I ponese červené červí logo NASA, už je na segmentech pomocné rakety
NASA se vrací na Měsíc, a tak bylo rozhodnuto, že se vrátí i staré jednoduché logo této vesmírné agentury. Jde o "červí" logo, které bylo používáno až do roku 1992, ovšem éru Apolla nezažilo. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti se objevily v registraci EEC Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti se objevily v registraci EEC
Grafické karty GeForce RTX 3070 by měly být brzy následovány modely RTX 3060 a nyní se dle výpisu z registračních údajů pro EEC (Eurasian Economic Commission) ukazuje, že to nejspíše budou právě RTX 3060 Ti. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře