Metro Exodus bude ihned podporovat ray tracing a DLSS

Metro Exodus bude ihned podporovat ray tracing a DLSS
, , aktualita
NVIDIA se ve spolupráci s 4A Games chystá podporovat ray tracing a DLSS v titulu Metro Exodus hned, jak ten vyjde na trh. Co to bude znamenat pro výkon a také pro obrazovou kvalitu, to budeme dnes také řešit.
K oblíbeným
reklama
NVIDIA na svém blogu sděluje, že "technologie RTX přichází do her Battlefield V a Metro Exodus, aby nabídla neuvěřitelnou hratelnost". RTX je v Battlefieldu V k dispozici sice již řadu týdnů, ale proč to opět nezdůraznit, že?
 
 
Důležité je, že podpora ray tracingu i DLSS bude v Metru Exodus hned po jeho vypuštění na trh. To v případě Battlefieldu V neplatilo a ostatně právě implementace ray tracingu stála za tím, že termín vypuštění této hry na trh bylo odsunuto. Tvůrci Metra Exodus ale měli na tuto věc mnohem více času, takže máme potvrzeno, že jejich titul nabídne podporu nových technologií hned, jak přijde na trh.
 
Metro Exodus se nechystá nabídnout díky ray tracingu odrazy výbuchů v oknech tramvají či v kalužích, jako spíše globálni osvětlení a vůbec snahu tuto technologii využít k docílení co nejpřirozenějšího obrazu. Z toho to ovšem vypadá, že budeme více než v Battlefieldu V pozorně sledovat, jaké jsou rozdíly mezi rasterovanou a ray tracovanou scénou, ale opět, tomu se ještě budeme věnovat.
 
Deep Learning Super Sampling (DLSS) na grafikách GeForce RTX 2000 má dle NVIDIE v této hře poskytnout 30procentní nárůst výkonu oproti TAA, a to při nastavení celkové kvality obrazu na Ultra a ray tracingu samotného na High. V případě Battlefieldu V, který získal podporu DLSS teprve nedávno, to je až plus 40 procent výkonu.
 
Metro Exodus přichází na trh už 15. února, takže zítra.
 
Zdroj: Hexus.net


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Facebook sleduje uploadované fotky přes IPTC tagy Facebook sleduje uploadované fotky přes IPTC tagy
Kauzy ohledně sledování uživatelů ve spojitosti s Facebookem neutuchají a možná se začne opět mluvit o jedné z těch, o kterých se už mluvilo i v minulosti. Facebook totiž sleduje fotografie uživatelů pomocí IPTC tagů, což může být zneužito k dalším účelům.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
NVIDIA začala vyvíjet RTX před deseti lety, vidí v ní budoucnost NVIDIA začala vyvíjet RTX před deseti lety, vidí v ní budoucnost
Tony Tamasi z NVIDIE se rozmluvil o tom, jak celá RTX mašinerie v jeho firmě vůbec vznikla a kde se vzala. Práce na tom všem odstartovaly už před deseti lety a vyústily zatím v jádra RT architektury Turing. 
Včera, aktualita, Jan Vítek11 komentářů
Starship firmy SpaceX bude mít celkem 41 motorů Raptor Starship firmy SpaceX bude mít celkem 41 motorů Raptor
V případě velkých společností zabývajících se letectvím a kosmonautikou není zrovna obvyklé, že se o jejich novinkách dozvídáme z pilných tweetů jejich šéfa. Ale když tak dnes už komunikují i státníci, tak proč ne Elon Musk? 
Včera, aktualita, Jan Vítek
Nintendo kvůli driftujícímu ukazateli čelí v USA hromadné žalobě Nintendo kvůli driftujícímu ukazateli čelí v USA hromadné žalobě
Uživatelé herních konzolí Nintendo Switch si stěžují na to, že po čase začne driftovat, čili ujíždět ukazatel spojený s ovladačem Joy-Con. A nyní si už jen nestěžují, dali se dohromady a podali hromadnou žalobu. 
Včera, aktualita, Jan Vítek
AMD Flute spatřen v UserBenchmark, o co jde? AMD Flute spatřen v UserBenchmark, o co jde?
V databázi výsledků testů UserBenchmark byl spatřen jistý inženýrský vzorek produktu AMD s kódovým označením Flute. Je jasné, že půjde o SoC, a to velice moderní a založené na architektuře Zen 2. 
Včera, aktualita, Jan Vítek