www.svethardware.cz
>
>
>
>

Monitorové novinky Samsung a LG: co se chystá?

Monitorové novinky Samsung a LG: co se chystá?
, , aktualita
Dnes už jsme se podívali na jednu herní monitorovou novinku od Samsungu, ale jsou tu také další od stejné firmy, jako je Space Monitor a model UR59C. Vedle toho se mrkneme i na to, jaký herní monitor si přichystalo LG. 
K oblíbeným
reklama
Samsung Space Monitor je první novinka, na kterou se podíváme. Jde o monitor, na němž je zajímavý především stojan, který je určen k tomu, aby se zaklesl za hranu stolu. 
 
 
Díky tomu tak právě stojan zabírá na stole jen minimum místa. Je ale jasné, že stůl to musí jednak umožňovat a pak je nutné, aby nám taková pozice monitoru vyhovovala, takže pokud máme třeba metr hluboký stůl, těžko se nám bude monitor zaklesnutý až za jeho vzdálenou hranu líbit. Vedle toho je tu však ještě možnost přimontovat monitor na zeď. 
 
Space Monitor bude dodáván ve dvou verzích s úhlopříčkou 27" a 32" a rozlišením QHD a 4K/Ultra HD. Výhoda stojanu je i ta, že můžeme obrazovku umístit až přímo na desku stolu, a proto se použitý stojan nazývá Zero Height Adjustable Stand. Nakonec můžeme zmínit i to, že přímo skrz rameno stojanu mohou vést veškeré kabely, takže ty na stole nebudou překážet a hyzdit prostor. 
 
 
O modelu Samsung UR59C toho už víme trošku více, a sice že jde o 32" LCD s rozlišením 3840 x 2160, kontrastem 2500:1 a zakřivením s poloměrem 1500R. Samsung se chlubí tenkým tělem, a to pouze 6,7 mm a opticky subtilní základnou. Tyto dvě novinky jsou už v předprodeji, takže přijdou brzy na trh. 
 
 
LG 27GL850G "UltraGear" je poslední novinka, na kterou se teď podíváme. Jde o dobře vybavený model s rozlišením WQHD (2560 x 1440), displejem Nano IPS a obnovovací frekvencí až 160 Hz řízenou pomocí NVIDIA G-Sync. Jak už vyplývá z označení, nabídne úhlopříčku 27". 
 
Základní obnovovací frekvence je tu tedy 144 Hz, ale pomocí OSD menu si můžeme aktivovat "přetaktování" na 160 Hz, pokud máme pocit, že to něčemu prospěje. Spodní hranice je pak 30 Hz. Dále se dozvíme o statickém kontrastu 1000:1, 178° pozorovacích úhlech v obou směrech a 98% pokrytí prostoru DCI-P3. Stojan můžeme vyměnit díky systému VESA a pro napojení využijeme DisplayPort nebo HDMI a také dvouportový hub USB 3.0 a 3,5mm sluchátkový konektor. 
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem
Mladý hacker Grant West souhlasil s tím, aby se jemu zabavené Bitcoiny prodaly a s jejich pomocí vyplatily prostředky zpět obětem, které hackersky napadl. Jinak by totiž ve vězení strávil ještě několik let navíc.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Včera, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Včera, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Včera, aktualita, Jan Vítek