Pillars of Eternity 2 se neprodávaly dobře, série je ohrožena

Pillars of Eternity 2 se neprodávaly dobře, série je ohrožena
, , aktualita
Studio Obsidian Entertainment, které už nějaký ten pátek patří Microsoftu, je aktuálně v kurzu jako to, které stojí za úspěchem hry The Outer Worlds. Nyní ale chceme probrat sérii Pillars of Eternity. 
K oblíbeným
reklama
The Outer Worlds sbírá kladná hodnocení jako hra, navazující svou kvalitou na starší tituly série Fallout a především New Vegas. Ocenit je třeba také to, že Obsidiani byli při vývoji zodpovědní a nevypustili na trh nedodělanou hru, ale naopak odladěný a stabilní titul, který není třeba hned záplatovat. A to se zvláště v této době velice cení. 
 
 
Toto studio tak potvrzuje své kvality a vylepšuje si reputaci, kterou získalo už díky sérii Pillars of Eternity. Na trhu máme jako nejnovější díl Pillars of Eternity 2: Deadfire, který se ovšem i přes kladná hodnocení recenzentů i hráčů moc neprodával. Je přitom těžké říci, co se zde nepovedlo a proč lidé ztratili zájem. Byli snad už novodobými cRPG znuděni? To by asi Larian nezaznamenal krátce předtím takový úspěch s Divinity: Original Sin II. Nebo to snad byl výběr prostředí s rozesetými ostrovy a ne moc povedený textový systém lodních soubojů, který zákazníky odradil?
 
Josh Sawyer, který jako vedoucí pracovník pracoval na sérii Pillars of Eternity už od dob jejího financování pomocí crowdfundingu, prozradil právě tu skutečnost, že Deadfire se neprodával moc dobře. Uvedl tak, že pokud se nakonec Obsidian/Microsoft rozhodne o pokračování série, což mimochodem není jeho zodpovědnost, bude se muset právě kvůli finančnímu neúspěchu druhého dílu přehodnotit celý herní formát. Čili to znamená, že už nemusí jít ve výsledku ani o izometrické RPG ve stylu původních her od Black Isle. 
 
Sám Sawyer se pak neodvažuje mluvit o příčinách toho, že se druhý díl neprodával tak dobře jako první, ačkoliv ohlasy a recenze byly v obou případech velice podobné. Obsidian tak v podstatě neví, co se zvrtlo a v takovém případě je i složité něco napravovat a Sawyer sám by takový vývoj nevedl s velkou radostí. Připomíná také, že také Pathfinder: Kingmaker, který nedosáhl na tak vysoké hodnocení jako Deadfire, se prodával mnohem lépe, takže by tu snad neměla být příčina v tom, že se zmenšuje základna potenciálních zákazníků. 
 
Studio Obsidian, které už funguje pod Microsoftem, by ale logicky mohl pokračovat spíše už ve 3D grafice, což by mohlo být ale zajímavé, pokud by se takto pojalo pokračování ze světa Pillars of Eternity, a pokud možno v méně akční podobě v porovnání s The Outer Worlds, ale to už je jen mé skromné přání. 
 
Zdroj: Tumblr


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Samsung údajně vyvíjí 5nm mobilní čip Exynos 1000 Samsung údajně vyvíjí 5nm mobilní čip Exynos 1000
Samsung sice zrušil vývoj svých vlastních procesorových jader pro procesory Exynos, ale  procesory této řady chce vyvíjet i nadále. Tentokrát ale mají být údajně plně založeny na jádrech ARM Cortex. Nový Exynos 1000 má využívat Cortex-A78.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Pirate Bay spouští streamovací službu BayStream na torrentech Pirate Bay spouští streamovací službu BayStream na torrentech
Nechvalně známá stránka The Pirate Bay se pouští do nových pirátských vod. Zavádí totiž streamovací službu BayStream, která bude umožňovat rovnou streamovat videa sdílená na torrentových sítích.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Toshiba uvádí 4TB a 6TB pevné disky P300 Toshiba uvádí 4TB a 6TB pevné disky P300
Toshiba nadále vyrábí pevné disky a nyní rozšiřuje nabídku 3,5" modelů P300 o vyšší kapacity 4 TB a 6 TB. Ty budou mít nově dvoustupňový pohon a zdvojnásobila se také kapacita vyrovnávacího bufferu.
13.12.2019, aktualita, Milan Šurkala3 komentáře
NICER pomohl vytvořit první mapu neutronové hvězdy s nečekaným závěrem NICER pomohl vytvořit první mapu neutronové hvězdy s nečekaným závěrem
NICER jako Neutron star Interior Composition Explorer má studium neutronových hvězd přímo v názvu a právě toto zařízení americké NASA nám poskytlo první mapu či detailní pohled na jeden z takových objektů. 
13.12.2019, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Člověk vs. AI: v závodech dronů vyhrává stále člověk Člověk vs. AI: v závodech dronů vyhrává stále člověk
Drone Racing League (DRL) dosud pořádala závody v ovládání dronů pro lidské závodníky. Letos se ale mezi účastníky mohla dostat poprvé také umělá inteligence. Prozatím se jí nepodařilo vyhrát.
13.12.2019, aktualita, Milan Šurkala1 komentář