www.svethardware.cz
>
>
>
>

PUBG ve verzi pro Xbox One je nedodělaný a pomalý

PUBG ve verzi pro Xbox One je nedodělaný a pomalý
, , aktualita
Tvůrci jednoho z nejúspěšnějších letošních titulů pro PC, indie hry PlayerUnknown’s Battlegrounds slibovali, že ještě do konce roku přijde vedle finální PC verze také konzolová mutace pro Xbox One. Přišla, ale je velice problémová.
K oblíbeným
reklama
PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) byl pro korejské vývojářské studio takový úspěch, že si kvůli tomu vytvořilo celou vedlejší společnost nazvanou PUBG Corporation. Tato hra láme rekordy v počtu najednou hrajících lidí na Steamu a řada jiných firem se začala po ní opičit a vydávat své hry či modifikace na hlavní téma Battle Royale, neboť kolem nápadu z tohoto snímku se celý svět PUBG točí. 
 
 
Očekávalo se tak, že PUBG bude i velký hit na konzoli Xbox One a Xbox One X, ovšem to může předem zazdít nekvalita konzolové verze hry, kterou popisuje i server Eurogamer. Ten mluví o vpravdě příšerném výkonu, kdy snímkovací frekvence někdy padá i pod 15 FPS, některé textury vypadají jak z éry PS2, náhle a neočekávaně se v záběru objevují stíny či rostliny a také má být velice citelný input lag, čili zpoždění mezi vstupem na ovladači a výstupem na televizoru. Závěr Eurogameru tak je, že co se týče prvních zkušeností, PUBG na Xbox One je v aktuálním stavu naprosto úděsný.
 
To ostatně nejlépe ukáže následující video of Digital Foundry, kde je vidět i verze pro Xbox One X, která běží lépe a s kvalitnější grafikou, ovšem stále v naprosto nedostačující snímkovací frekvencí. 
 
 
Hra také v sobě zahrnuje i menu pro nastavení kvality, ovšem to nyní nefunguje, ale ukazuje, že vizuální kvalita je v případě verze pro Xbox One nastavena většinou na velmi nízké detaily. Xbox One X má nastavenou kvalitu odpovídající střední kvalitě na PC. V každém případě je hlavním problémem fakt, že průměrný framerate na Xbox One je 25,6 FPS a i mnohem výkonnější Xbox One X dosahuje 27,6 FPS. 
 
Konzolová verze PUBG jen zvýrazňuje dnešní stále více palčivější problém vztahu herních vývojářů a hráčů. Na jedné straně jsou nabízeny nehotové hry, zatímco druhá strana funguje v podstatě jako armáda neplacených testerů, ba co víc, testerů, kteří si musí za nedodělek ještě zaplatit. To se dá do jisté míry brát v případě PC her, neboť ty musí pracovat na astronomickém počtu možných hardwarových konfigurací, ovšem konzole by měly mít tu výhodu, že mají jednotnou platformu a identický hardware, i když v tomto případě tu tedy máme dvě - Xbox One a novou Xbox One X. V každém případě to znamená, že tvůrci naprosto vědomě vypustili do světa hru, o jejíchž zásadních problémech museli dobře vědět. 
 
Zdroj: Eurogamer


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Streamování her Google Stadia si vystačí s 30 Mbps Streamování her Google Stadia si vystačí s 30 Mbps
Viceprezident Googlu Phil Harrison se více rozpovídal o novém projektu streamování her Google Stadia. Mnozí si dělají obavy o nutné internetové připojení. Dle Harrisona by si hráči měli vystačit s 30Mbps připojením.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Microsoft uvádí antivir Defender ATP pro Apple Mac Microsoft uvádí antivir Defender ATP pro Apple Mac
Microsoft nevyvíjí software pouze pro svou vlastní platformu, ale i pro ty konkurenční. Jeho antivir Windows Defender ATP tak přišel o slůvko Windows v názvu a nyní je k dispozici i pro systém Apple macOS.
Včera, aktualita, Milan Šurkala2 komentáře
Fanoušek youtubera PewDiePie šířil ransomware, chtěl 100 mil. sledujících Fanoušek youtubera PewDiePie šířil ransomware, chtěl 100 mil. sledujících
Boj o první místo v počtu sledujících na YouTube se stal naprostou zvráceností. Fanoušci youtubera PewDiePie hackují tiskárny i chytré televize. Nyní jeden z nich udělal ransomware, který odemkne data tehdy, když PewDiePie získá 100 milionů sledujících.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Intel ukázal obrázky připravovaného GPU Arctic Sound Intel ukázal obrázky připravovaného GPU Arctic Sound
Už nějakou dobu víme, že se Intel chystá vstoupit na trh s dedikovanými grafickými kartami a nemít jen ty integrované v procesorech. Na GDC 2019 ukázal první snímky nových grafických karet s GPU Arctic Sound.
Včera, aktualita, Milan Šurkala3 komentáře
Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem Epic Games ukázali ray tracované demo Troll pod Unreal Enginem
Ray tracing má na letošním GDC velkou pozornost a věnuje se mu řada firem. Mezi nimi jsou i Epic Games v jejichž Unreal Enginu bylo vytvořeno demo Troll. Samotný engine s podporou ray tracingu bude také brzy k dispozici. 
Včera, aktualita, Jan Vítek1 komentář