www.svethardware.cz
>
>
>
>

Red Dead Redemption 2: kvalita zobrazení vs. výkon

Red Dead Redemption 2: kvalita zobrazení vs. výkon
, , aktualita
Titul Red Dead Redemption 2 si zaslouží zvýšenou pozornost už jen díky tomu, že navyšuje laťku pro výkon počítačových sestav nutný k tomu, abychom si mohli zahrát ve slušné kvalitě. My se na to nyní zaměříme.
K oblíbeným
reklama
Hráči PC her, kteří se spokojili s rozlišením Full HD a cílovou snímkovací frekvencí kolem 60 Hz, byli najednou hrou Red Dead Redemption 2 vytrženi z letargie, do níž je uvedlo nepsané pravidlo posledních let. Dle něj nám pro hraní AAA her s takovým rozlišením, FPS a při vysoké či nejvyšší kvalitě musí pohodlně stačit karta formátu GeForce GTX 1060 6GB či Radeon RX 580. V tomto případě to neplatí, ovšem zda jsou vyšší nároky RDR2 na hardware obhajitelné, to už je věc jiná. 
 
 
Hra ovšem nabízí celou řadu nastavení, díky nimž se nemusíme spokojit pouze s předvolbami low-mid-high-ultra. Jak ukazují zkušenosti uživatelů, můžeme si tak značně přilepšit s ohledem na výkon, aniž by to bylo na kvalitě zobrazení moc znát. 
 
 
Při srovnávání výkonu karet je tu ale jeden problém, a sice že se nastavení grafiky přizpůsobuje hardwaru. To by nezpůsobovalo potíže v případě, že by nastavení na Performance znamenalo pro každou sestavu to samé, jenomže třeba na RTX 2080 Ti bude nastavení Mid Balanced ve skutečnosti jiné než na slabší kartě. To pak může působit zmatky, a pro opravdu vypovídající srovnání výkonu je tak nutné konfiguraci vždy vybrat a potvrdit ručně.
 
Právě proto můžeme na YouTube v různých videích vidět, že na slabších sestavách s nejnižší přednastavenou kvalitou je grafika opravdu hodně ošklivá s velice nízkým rozlišením textur, zatímco na silnějších sestavách často horko těžko hledáme rozdíly mezi nejnižší a nejvyšší kvalitou. 
 
Server Techspot nyní provedl právě takové testy, na které jsem čekal, čili s ručním nastavením grafiky na High a s DirectX 12, pod nímž RDR2 běží lépe na GeForce i Radeonech. Nebyl zde také použit dlouhý integrovaný benchmark, čemuž se nedivím, když trvá přes pět minut. Jde tak o testy vycházející přímo ze hry. 
 
 
Dle těchto testů si už můžeme RDR2 celkem pohodlně zahrát i na GeForce GTX 1060 6GB. 60 FPS to sice nebude, ale 38 až 34 FPS lze akceptovat. Majitelé Radeonů ale na tom budou prostě lépe, neboť obvyklý soupeř zmíněné GeForce v podobě RX 580 dosáhne na 50 až 40 FPS a na to už si nelze stěžovat. S dalším laděním výkonu bychom ale i na oné GeForce vytáhli více snímků.  
 
 
Co se týče rozlišení 4K, pak zde si karta RTX 2080 Ti už téměř sáhne na kýžených 60 FPS a o plynulosti se dá hovořit i v případě RTX 2060 či Vegy 64. Z toho všeho se dá soudit, že to s krvavými nároky této hry na výkon není až tak horké. Z GTX 1060 prostě obvyklých 60 FPS na vysoké až nejvyšší kvalitě nedostaneme, ale rozhodně není třeba ihned utíkat pro novou kartu. 
 
Zdroj: TechSpot


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Kioxia uvádí SSD CD6 a CM6 s PCIe 4.0 a kapacitou až 30,7 TB Kioxia uvádí SSD CD6 a CM6 s PCIe 4.0 a kapacitou až 30,7 TB
Společnost Kioxia (bývalá Toshiba) představuje své nové podnikové SSD disky CD6 a CM6, které využívají nového rozhraní PCIe 4.0. Výkonnější řada CM6 slibuje až 1,4 milionu IOPS a kapacitu do 30,72 TB.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Intel Core i9-10900 ES otestován už i v Cinebench Intel Core i9-10900 ES otestován už i v Cinebench
Nedávno jsme se dozvěděli, že na východě se už vesele obchoduje s prvními verzemi procesorů Intel Core generace Comet Lake-S. Jde stále o inženýrské vzorky, ale ty už se v podstatě nemusí lišit od konečných verzí. 
Včera, aktualita, Jan Vítek1 komentář
AI pomohla vytvořit Halicin, nové a velice slibné antibiotikum AI pomohla vytvořit Halicin, nové a velice slibné antibiotikum
O potenciálu umělé inteligence (AI) slýcháme velice často, ovšem nyní se můžeme podívat i na konkrétní výsledek jejího nasazení, a to v oblasti medicíny. Jde o Halicin, nové a velice slibné antibiotikum. 
Včera, aktualita, Jan Vítek12 komentářů
Facebook začne platit za nahrávky hlasu, chce zlepšit svůj Portal Facebook začne platit za nahrávky hlasu, chce zlepšit svůj Portal
Koncem loňského listopadu jsme se dozvěděli, že chce Facebook v rámci svého projektu Viepoints platit uživatelům za nejrůznější data, která pomohou vylepšit produkty Facebooku. Jako první je tu projekt Pronunciations.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Hackeři přinutili Teslu pomocí lepící pásky porušovat rychlostní předpisy Hackeři přinutili Teslu pomocí lepící pásky porušovat rychlostní předpisy
Autonomní funkce moderních aut jsou někdy překvapivě snadno "hacknutelné". Ovlivnit se dají různými způsoby a inženýři dokázali oblbnout systémy starších vozů Tesla jen černou lepící páskou. Vůz pak zrychloval více, než měl.
Včera, aktualita, Milan Šurkala6 komentářů