Společnosti Spotify a Apple se nemají zrovna v lásce kvůli svým konkurenčním streamovacím službám. Applu se nelíbí neplacená verze Spotify, naopak Spotify se nelíbí, že jejich aplikace je při prodeji předplatného Premium přes Apple App Store pro iOS o 30 % dražší. Apple si totiž bere 30% provizi, takže Spotify sice získá svých $9,99, ale k předplatnému musí přidat další 3 dolary na výsledných $12,99, aby Apple získal také své peníze. Díky tomu je pak Spotify ve srovnání s Apple Music v nevýhodě a mnohem dražší.

Proto Spotify láká rozesíláním informačních e-mailů zákazníky na to, aby při příštím objednávání předplatného nevyužívali nákup přes prostředí Applu, ale objednali si předplatné přímo přes stránky Spotify. Díky tomu jim může být nabídnuto předplatné za standardní cenu $9,99 měsíčně (resp. u nás 5,99 EUR měsíčně). Další možností by bylo snížit cenu na $9,99 na Apple App Store, což by ale pro Spotify znamenalo pouze $7,7 za měsíc.
Zdroj: theverge.com, phonearena.com

Proto Spotify láká rozesíláním informačních e-mailů zákazníky na to, aby při příštím objednávání předplatného nevyužívali nákup přes prostředí Applu, ale objednali si předplatné přímo přes stránky Spotify. Díky tomu jim může být nabídnuto předplatné za standardní cenu $9,99 měsíčně (resp. u nás 5,99 EUR měsíčně). Další možností by bylo snížit cenu na $9,99 na Apple App Store, což by ale pro Spotify znamenalo pouze $7,7 za měsíc.
Zdroj: theverge.com, phonearena.com